1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik ben zó moe, afgezien van de keren dat ik moet plassen, lig ik écht compleet in coma.....

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Mijn vriend sliep vannacht op de bank vanwege 'mijn harde ademhaling' :p

Maar hij zei wel heel lief: Tsja. We hebben een 2persoonsbed, en jullie zijn met z'n 2en. Ik kan moeilijk 1 van jullie eruit trappen.. :D

3. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word 's nachts een aantal keer wakker maar slaap dan ook weer edelijk vlug. Ga wel steeds vroeg naar bed omdat ik dan zo moe ben en droom ook heel veel. Afgelopen dagen overdag misselijk geweest maar vandaag helemaal niet. Voel me goed, dus ben erg blij. Mag wel weer zo blijven van mij!

4. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    leuk wolkje! Haha Ik word nog wel vaak wakker om te plassen maar kan ook redelijk snel weer slapen. Lag gister om half 10 op bed maar de nacht ervoor 8 uur al! Vandaag stuurde m'n schoonmoeder een mail naar mijn vriend met alleen: Hoi pap :). Lol. Leuk!

5. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    om de 2 uur kleine maaltijden eten werkt bij mij goed tegen misselijk gevoel

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Toen ik gisteren heerlijk tegen mijn man aan lag, zei hij ineens: "ik hou van jullie!" Blijkbaar zat ik toen heel raar te kijken, want hij zei er meteen achteraan: "Je bent nu toch met zn 2en?" :D

7. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Schattig allemaal he? :D

Ook een leuke gisteren:
    Hij: Hee, je lunch wordt elke dag een stukje duurder ;)
    Ik: Mja, maar deze lunch was voor 2 personen (ik bedoelde collega)
    Hij: Ja, dat klopt :D!

8. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    @amoura: veel sterkte meid, hoop dat je snel weer een positieve test hebt en dat hij/zij dan wel blijft...

Gisteren vreselijk ziek geweest, echt misselijk, over moeten geven...vandaag gaat het weer wat beter..

Vandaag een moeilijke dag, mijn dochtertje zou vandaag jarig zijn, 4 jaar, we vieren haar geboortedag, mensen komen taart eten, gaan naar de begraafplaats... Mooie dag denk ik!

Schrijf snel weer wat meer!

Oh mijn afspraken zijn:
    26-2 echo
    5-3 echo
    6-3 intake vk

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik weet niet of dit het juiste is om te zeggen, maar gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat jullie er een mooie dag van kunnen maken, ook al is het niet zoals een andere verjaardag...

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vanmorgen heb ik het grote nieuws verteld aan een vriendin. Zij is nu de enige die er van weet!
    Haar eerste reactie was: zo'n gevoel had ik al! Ze reageerde niet zo leuk als ik had gehoopt, maar ze heeft ook een totaal ander leven dan ik en is echt nog niet bezig met kinderen enzo... Denk dat het daar ook wel een beetje aan zal liggen.

Ze was blij voor ons, maar ben wel bang om het aan anderen te vertellen. Zij is toch altijd iemand geweest die heel dicht bij mij stond, als zij dan niet heel enthousiast reageert, hoe reageren anderen dan?

Sorry, moest even mijn onzekerheid uitspreken...

11. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanmenm moeilijke dag dan idd voor jullie. Hoop dat jullie haar op een mooie manier kunnen herdenken/vieren vandaag

@nvm wat vervelend dat ze niet zo enthousiast reageerde als je gehoopt had. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Heb zelf juist alleen maar super leuke reacties gehad dat maakt het dan ook een stuk makkelijker om te vertellen. Denk dat het in jou geval ook meer een uitzondeing zal zijn zo'n reactie dan gewoonte hoor. Dus niet te onzeker van worden!

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik probeer niet te onzeker te worden/doen. Kan ik de hormonen ook nog de schuld geven? ;)

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @mamavanmenm wat mooi dat jullie haar verjaardag nog steeds met de familie vieren! Zal wel een bijzondere, maar toch ook moeilijke dag zijn..

@nvm wat jammer dat ze niet zo fijn reageerde als je gedacht had.... Maar laat 1 reactie je niet ontmoedigen! Er komen er vast nog heel veel leuke en ontroerende aan!

Hier: al heel de dag met een kom naast mij..... Heel de tijd maagzuur, zo precies brokjes in mijn keel,.... Pfff dat het er dan maar uitkomt ook e, dan ben ik er tenminste vanaf :p

14. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    @mamvanmenm heel veel sterkte vandaag zal wel een hele moeilijke dag zijn, wel heel mooi dat jullie dit zo herdenken.

15. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    @mamvanmenm ik hoop voor jullie dat het een hele mooie dag is, sterkte.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mamavanmenm, hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad.

Nvm, jammer dat ze niet zo reageerde zoals gehoopt. Gooi het maar op de hormonen!

Morgen naar de verloskundige! Leuk, het babytraject is begonnen!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jeetje wat is er veel bij geschreven :D

@ Demelza, wat leuk al die kids! Jij moet straks dus ook de Z.E.Z. uitkering aanvragen? Moet me er nog eens even in gaan verdiepen wat het allemaal precies gaat inhouden..
    Is het nog goed gekomen met de cadeaus voor je (schoon)ouders?

@ Panda, fijn dat de echo goed was.

@ Nmv, ik doe mee met de eenzaamheid, mijn man is nog 7 weken op uitzending ;)
    Wat jammer dat je vriendin niet zo enthousiast reageerde! Misschien overviel het haar? Of wist ze dat jullie er mee bezig waren?

@ Dromen rond de 6 weken: ik denk dat ik dan maar wakker blijf :D:p

@ Lijst, zie dat ik de enige (nog) ben voor de 15e :p

@ Namen, hier kwam manlief over de telefoon er ook ineens mee over de namen. Voor een meisje weten wij ook al een tijd, maar jongensnaam vinden we ook nog erg moeilijk ;) Manlief heeft het gevoel dat het een meisje wordt, en ik denk juist een jongen dus ik ben benieuwd ;)
    Spullen kopen durf ik ook nog niet.. wacht af tot na de 12 weken in elk geval.

@ Kwaaltjes, het meer wakker worden 's nachts herken ik direct, gelukkig geen last van misselijkheid (nog), alleen wel erg moe steeds.

@ Amoura, wat kl*te meid! Sterkte!

@ Cayth, mooie naam!

@ Wolkje, haha wat een lieve reactie van je man in bed :D

@ Mamavanmenm, jeetje wat een heftige dag! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

@ Sweetbel, succes morgen bij de vk!

Hier morgen naar mijn familie in Zeeland en daar overnachten. Ik ga dan het grote nieuws vertellen aan mijn ouders. Ben benieuwd hoe ze reageren ;) Ze wisten in elk geval dat we in het medisch circuit zaten..

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier net bruine klodders en een open baarmoedermond :(

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Owjee hopelijk heeft het niks te betekenen!!! :(

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    NEEEE Toekan!!! :( Ik duim dat het niks te betekenen heeft!!!!

Deel Deze Pagina