Dankjewel. Ik vond mezelf achteraf een beetje een botte b*tch dat ik het zo zei. Af en toe moet ik mijn mening wat meer voor me houden. Het was niet lullig bedoeld naar jou marjoleinArt, het is alleen zo zonde als je jezelf zo gek maakt. Jo1: Ik heb dat soms ook hoor. Voel mijn borsten de laatste week ook minder, maar dan draai ik dat maar snel om naar gelukkig, kan ik weer lekker op mijn buik gaan liggen. We zien het wel! ravel wat eem actie op je werk zeg, haha. Was je niet bang dat je betrapt werd? Lol Gister mijn andere 2 broertjes een slab kado gegeven. Zó jammer dat we het niet gefilmd hebben, ze snapte er niets van. Huh, en wat heb jij dan? Oom, welke oom dan? LOL. Maar ze vinden het echt heel leuk. Vanavond komt mijn vader hier eten en dan hebben we de familie gehad. Fijn weekend meiden!
@ravel ik vind het al knap dat je jezelf nog een uur hebt weten tegen te houden! denk dat het mij misschien eerder 1 minuut zou lukken. @toekan kan me voorstellen dat 1 jaar thuis zitten ook niet echt super is! hebben ze geen alternatief werk wat je zonder contact met de kinderen zou kunnen doen anders, al is het maar 1 dag in de week ff eruit zijn? @Hellen: Beterschap!
Ik wilde dit ook even met jullie delen: Ik was gisteren een beetje geïrriteerd omdat het soms wel lijkt alsof ik continu naar de wc moet. Daarom zei ik een beetje boos: Ik moet alweer pissen! Zegt mijn man: Let je wel een beetje op je woorden? Ik wil niet dat die kleine straks dit soort dingen zegt Ben nog maar net zwanger!!
@helen1971 beterschap! Zolang je geen koorts hebt kan het gelukkig geen kwaad voor de beeb. Hopelijk knap je snel wat op. @demelza jah dat was ik zeker wel. Maar kon het echt niet laten. Is er ook om vragen he, mij alleen in een kamer met een echoapparaat zetten haha... @annsie het 1e uur was er steeds een patient en een radioloog bij, dus daarom kon ik me een uur inhouden haha. @nvm haha mooie opmerking! Ik vroeg gisteren per ongeluk aan mijn man of hij maandag moest werken (werkt heel onregelmatig), kijkt ie me stom aan... ikke: ow jah, echo natuurlijk en geregistreerd partnerschap en erkenning. Haha tjah hormonen he!
Hoi allemaal! Wij hebben gisteren een mooie echo gehad. Brusje heeft in ieder geval een kloppend hartje en zag er tot nu toe goed uit. Ze houden het nog steeds op 1 oktober, misschien 2 oktober. Inmiddels heb ik het ook een goede vriendin het mooie nieuws vertelt. Ze dacht iets aan me te zien!! Binnenkort gaan we het ook aan mijn oma vertellen. Ik ben benieuwd! Nu lekker all you need kijken!
Ha meiden, ik ben weer terug uit het verre Zeeland... Hebben jullie ook geregeld last van menstruatie krampjes? Heb het vooral 's nachts, de ene keer wat heftiger als de andere keer. Zou je dan als het wat heftiger is een kruik mogen gebruiken? Gelukkig al een week geen bruinverlies meer gespot! @ Annsie, klinkt super, ook wel gaaf als je familie mee werkt om jullie dag toch iets speciaals te geven op die dag. @ Ravel, haha geweldig, zelf experimenteren met het echo apparaat @ Hellen, beterschap! @ Jo, hier ook nog steeds onzeker hoor, denk dat dat de eerste 12 weken wel een beetje blijft Probeer te vertrouwen op je lijf. @ Demelza, geniet er van om de rest van de familie te vertellen. Blijft erg leuk @ Vertellen, hier mijn ouders gisteren verteld, die waren super enthousiast! Ze hebben vandaag verteld dat we de babykamer op hun kosten mogen uitzoeken als het allemaal goed blijft gaan!! Mijn zusje reageerde minder enthousiast maar heb ik ook een wat mindere band mee. Maak ik me dus ook niet druk meer om. Ik richt me liever op de mensen die wel enthousiast zijn Zal zooo blij zijn als mijn man weer thuis komt van zijn uitzending! Kunnen we eindelijk echt samen gaan genieten! @ Nmv, haha geweldig zulke opmerkingen @ MD82, fijn dat de echo er goed uitzag! @ All, fijne avond!!
@Mieke Zo ver is Zeeland niet toch? Woon er met plezier! Tuurlijk mag je een kruik gebruiken. Waarom niet?
Tis iets meer dan 2 uur rijden, dus ik vind het altijd een aardig eindje als ik alleen moet rijden Heb er overigens ook 23 jaar lang met veel plezier gewoond! Geen idee, ik heb wel eens gehoord of gelezen dat grote temperatuur verschillen niet goed zijn, maar zat net op google te zoeken en las idd dat het gewoon mag .
MD80, dat zal wel een lekker gevoel geven! Vanavond mijn vader het lijste met gedichtje gegeven. Hij werd gelijk helemaal emotioneel. Zo Mooi om te zien! Om nooit meer te vergeten!
@md82 fijn dat de echo goed was! weer een stapje verder! Vanavond bij mijn vriendin geweest. Die heeft inmiddels al 3 kids en doneert nu haar halve uitzet aan mij. Echt super lief. Hebben de afgelopen jaren al een bedje en een box gekregen. Nu had ze de kinderwagen die ze bij de laatste hebben gekocht helemaal schoongemaakt voor me. Als ik m wilde mocht ik hem gratis hebben. Super mooi ding, ok met een paar krasjes op het frame. Maar that's it. Is van het merk mutsy, zo'n 3 in 1. Alleen de maxi-cosi had ze niet meer omdat die stuk was gegaan. Nou kun je die voor 50 euro op marktplaats vinden, dus die haal ik daar wel. Echt zo super lief. Ben helemaal happy!
Ff snelle reactie via mijn telefoon @echo's; fijn dat ze allemaal goed zijn! volgens mij krijgt de rest de komende 2 weken een echo, spannend! Succes iedereen! @toekan; pff een jaar thuis zien, sorry daar moet ik toch echt niet aan denken... @hier; ik krijg al een klein bultje op mijn buik, zo net onder mijn navel. Nog steeds met vlaggen misselijk. Donderdag hebben wij de echo en vrijdag heb functioneringsgesprek. Mijn leidinggevende weet het al wel, nadmaarat via de . Volg. Ik ben wel benieuwd nadat nadat reactie
toch nog een langer verhaal als ik dacht, reageer vanmiddag wel ff via de laptop, gaat een stuk makkelijker, haha
Goedemorgen meiden!! Ik heb alles gelezen, maar iets teveel om te kunnen onthouden @md82, fijn dat de echo goed was!!! @Ravel, wat lief dat je zo veel krijgt!! Wij gaan een aantal dingen lenen van mijn zus! Mijn neefje is nu 3 maanden, dus dan bijna 1 jaar. Dingen zoals het badje, wiegje, wipper, evt. kolf, rompertjes, kruiken, etc. mogen wij allemaal lenen. Ideaal! Ik ben gisteravond met een vriendin naar de film Verliefd op Ibiza geweest. Was erg leuk! Maar poeh, ik voelde me ineens zoooo beroerd!! Enorme darmkrampen en misselijk van alle geuren! Ook vannacht weer wakker vd darmkrampen. Zijn er meer meiden die ook behoorlijk veel darmkrampen hebben?? (en erg pijnlijk zijn??)
Darmkrampen heb ik regelmatig. Nu heb ik ook wèl een darmaandoening. Toch is het niet zo gek als je darmen reageren op de hormonen en de bewegingen die in je buik plaatsvinden. Mijn temp liep gisteravond op, dus Ik neem nu daar om de zes uur paracetamol. En ik voel me beroerd, joh. Ben bang voor bronchitis want alles piept en bromt op de borst en de bijholtes. Ik kijk vannacht nog aan en bel anders toch ff de dokter morgen.
@Hellen beterschap!!1 @MD82 gaaf van je echo, geeft mooi gevoel om dat hartje te zien kloppen he? @darmkrampen hier ook regelmatig, soms verstopt de boel compleet en sommige dagen flinke krampen en steeds rennen naar toilet.... er gebeurt veel daar, dus tja...even doorbijten vrees ik!
Ik schreef gisteravond al dat ik zo'n last heb 's nachts van menstruatie pijn, maar merkte vanacht dat mijn darmen ook enthousiast mee borrelen. Misschien komt de pijn daar wel van maar merk ik het verschil niet (nooit darm klachten gehad eigenlijk). Gelukkig is mijn stoelgang nog wel redelijk normaal
@md82 wat leuk die echo fijn om te weten dat het er goed uitziet allemaal. @Ravel wat grappig van dat echo app. op je werk haha, zou ik ook wel stiekem doen denk hoor. @Hellen beterschap hoor! Mijn darmen doen het nog prima eigenlijk, geen problemen mee, ik kom net uit mijn werk vandaan, en voelde me al licht misselijk net voor de 1e keer overgegeven, voel me nu beetje beter gelukkig Volgende week maandag eerste echo ben zo benieuwd. 2 vriendinnen weten het al, dit was niet de bedoeling, ik had met carnaval gezegd dat ik ziek was, en vrijdag zijn we wat gaan drinken in de stad had gezegd dat ik nog antibiotica had, en niet kon drinken, maar ze hadden het door, en toen we naar de auto liepen (hun hadden al aantal wijn op) zeiden ze geef maar toe, en hoe ver ben je, en een vriendin begon over min buik te wrijven nou toen kon ik mijn gezicht ook niet normaal houden en heb het toegegeven, ze waren helemaal super blij en stonden te schreewen en 10 knuffels gehad (in de parkeergarage) was wel super lief, had het alleen liever eerst aan mijn moeder willen vertellen, maar goed dat komt na de echo. Fijne zondag nog allemaal!