K kom hier ook een spieken Krulletje87..4e kindje uitgerekende datum tot nu toe is 12 oktober. Valt net binnen topic aangezien mn laatste ongi (vmk) 29 november was staat de datum niet helemaal vast..morgen misschien duidelijkheid Morgen de eerste echo..ben zo benieuwd!!
Ik zal ook even reageren, sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Lees altijd wel mee. @helen beterschap @md82 wat gaaf dat je een goede echo had en het hartje hebt zien kloppen. @nieuwe dames welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap. Hier beginnen de klachten ook wat toe te nemen. Ik was vrijdag en gisteren behoorlijk beroerd op me maag pff. Kan niet zeggen dat ik misselijk was, maar fijn was het niet en ging op randje van de wc knuffelen. Vrijdag tijdens boodschappen doen stonk alles, en me vriend maar lachen, ik ruik niks hoor. Ook niet echt dat ik heel veel trek heb in eten smaakt me niet geweldig. Gisteren had ik wel ineens zin in augurken met boterhamworst. Hier ook nog steeds onzeker maar, ik probeer mezelf maar in te praten dat het allemaal wel goed komt. Als het mis gaat kun je er toch niks tegen doen helaas. Wat namen betreft dat zal hier nog wel een dillema worden hebben het er wel eens over gehad maar nog geen naam tegen gekomen wat we iets vonden. Met Valentijnsdag een kaart gekregen van me vriend waarin stond volgend jaar met valentijnsdag zijn we met zn 3en. Had dit zo niet verwacht heb er wel een aantal traantjes bij gelaten. Ik zag dat mijn afspraak van 26-02 er ook niet bij staat. Hebben dan de 2e echo met 7w3d.
@liefkleintje dat is ook fijn dat je zoveel kan lenen. Scheelt toch weer een hoop. Hier hebben we het op het moment niet zo breed, dus alles is hier mooi meegenomen. En het ziet er allemaal super mooi uit! @renaat wat grappig dat je vriendinnen het zo snel door hadden. Wisten ze ook dat jullie ermee bezig waren? @panda wij hebben met de jongensnaam net zolang namen opgenoemd tot we beide zeiden: jah! heeft heel wat namen geduurt hoor haha. Je komt er vanzelf uit. Vanavond ff bij mijn vriendin op de thee. Ze weet het al en aangezien we morgen na de echo door gaan naar het gemeentehuis voor het intakegesprek voor het geregistreerd partnerschap heb ik een kopie nodig van haar paspoort (ze is 1 van mijn 2 getuigen). Dus avondje zal wel snel voorbij vliegen en dan is het eindelijk maandag, echodag!!
Hier ook darmkrampen en af toe last van mijn maag. Vanmiddag waren mijn schoonouders op bezoek, die hadden echt niets door. Echt grappig dat we donderdag daar gaan vertellen dat we zwanger zijn. Deze week gaan we het dan eindelijk tegen iedereen vertellen.. Dinsdag op het werk, wij hebben dan vergadering en is iedereen erbij, wil iets kleins tracteren, moet nog even kijken wat... Iemand ideeën?? Woensdag gaan we naar mijn zus, want die is donderdag niet thuis, donderdag gaan we naar mijn ouders, schoonouders en schoonbroer.. Vrijdag naar onze opa en oma's! Vind het wel een beetje spannend hoe iedereen gaat reageren! Maar ik verwacht eigenlijk alleen maar leuke reacties!
@ Ravel mij vriendinnen wisten niet dat wij bezig waren voor een kindje, ze hebben zelf wel een kleine dus zitten er wel middenin, dat scheelt denk ook wel. Jij heel veel succes en plezier morgen hè
Toekan, Fijn dat je niks meer hebt verloren. Heb inderdaad gehoord dat het daar anders is. Annsie,Wat fijn dat het goed was bij de verloskundige en dat ze de tijd nam. Bloemme,Hier voel ik me eigen ook niet echt zwanger hoor hihi,ja als ik misselijk ben denk ik o ja. MarjoleinART, mooie ketting! Wolkje87,Dan is het inderdaad tijd voor positiebroeken hihi. Mieks,wat leuk dat ze het geweldig vonden! Sweet,Mooi dat het goed was bij de VK Spannend morgen de echo dus!! Hoelaat moet je? Jo1,kwaaltjes zeggen niet altijd alles Als je zo onzeker blijft is het misschien een idee om de echo eerder te vragen. Nmv,hahah leuke opmerking MD82,Gefeliciteerd met de goede echo!! Liefkleintje,Hier ook erg last van darmkrampen! Zo erg dat ik denk dat het ineens doorbreekt.Maar gebeurd gelukkig niks. Hellen,beterschap!! Renaat,kan je zien hoe snel ze het doorhebben. Krulletje, Welkom! Ravel,spannend morgen! Hier ook erg onzeker! Denk de hele tijd dat het mis gaat,pff wil die gedachten echt weg hebben. Laatst nog gedroomd dat we een tweeling kregen en ook dat we naar de eerste echo gingen dat ik verder dan 12 weken zou zijn.Geen van beiden zou kunnen,misschien de eerste maar de kans acht ik echt miniscuul! Hier op valentijnsdag getrouwd We hebben het erg naar ons zin gehad en erg genoten. S'avonds nog heerlijk uiteten geweest en nadat iedereen weg was lekker op de bank gehangen met me man
Dank voor de felicitaties! Ben er zelf ook erg gelukkig mee Een kloppend hartje is wel erg geruststellend. Vandaag mijn oma, tante en nichten ingelicht. Ook allemaal blij gelukkig. We zijn nu met z`n drieën zwanger in de familie. Dat is wel erg leuk! Wat betreft de darmen. De mijne functioneren beter dan wanneer ik niet zwanger ben. Was bij de eerste ook! Behalve de laatste weken. Toen had ik enorme verstopping... Ik eet daarom ook nu al 2 kiwi`s per dag. Dat zorgt voor een betere doorstroming. Groetjes
Kim gefeliciteerd!!!! Hier ik op tegen weer een volle werkweek. Ik vraag me af hoe ik dit nog ruim 6 maanden vol ga houden als ik nu al moeite heb met de volle weken. Gelukkig ergens gelezen dat het na de eerste 3 maanden weer wat minder wordt. Verder druk weekend gehad. Zaterdag puppycursus en daarna even een klein stukje staan omspitten in de moestuin. Ging wel goed maar merkte al wel dat ik sneller last kreeg van me rug. Daarna ff snel boodschappen gedaan en in de middag op de bank in slaap gevallen. Zondag wou ik rustig aan doen echter toen ik de stofzuiger had gevonden ben ik gelijk weer helemaal los gegaan en de woonkamer helemaal op zijn kop gezet om schoon te maken. daarna weer op de bank in slaap gevallen Vrijdag de termijn echo!!! kan niet wachten
Ppffff hier sinds vandaag (7 weken) weer boven de wc.. ik heb de eerste gal alweer overleefd.. Bahbah ik had het bij mijn zoontje ook vanaf week 7 (tot week 17!!!) Hopelijk word het nu niet zo erg als bij mijn zoontje, heb zoo'n hekel aan spugen! Nu ga ik verder piet piraat kijken met zoonlief haha zal vanmiddag de lijst weer f aanpassen!
o cayth wat naar! sterkte! ik word s nachts met misselijk gevoel wakker maar als ik dan biscuitje eet, gaat het wel weer... gisterenmiddag ook even heel misselijk, maar gelukkig niet spugen want ik heb echt een fobie daarvoor
Gefeliciteerd Kim! Hier slaap ik elke nacht slecht. Word vroeg wakker, kan niet meer slapen.. Zucht! Vandaag of morgen m'n leidinggevende inlichten..spannend! En, nog 'maar' 2,5 week tot de echo!
Net aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde erg goed! Was ook blij dat ik het al zo vroeg vertelde
Annsie: neen er is geen ander werk op school... Ik vervang zelf een zwangere juf die is thuisgezet... Zou raar zijn dat ze voor mij plots wel werk hebben Mieks: wist niet dat dat van die kruik mocht... Ik durf nu zelfs niet in bad gaan... Dt komt omdat je de weken na je iui geen warme baden mag nemen omdat dit niet goed zou zijn voor een eventueel vruchtje... Ga het morgen eens aan de gyn vragen, want ik verlang wel naar een bad eigenlijk.... Hellen: hopelijk voel je je vandaag al iets beter? Krulletje welkom!! Schattige uitspraken: ik had eergisteren echt trek in aardappelen met witte saus ( iets wat ik anders nooooit eet) zegt mijn mannetje 'geen probleem, ik moet luisteren naar je lichaam' San: je kan misschien zo een pot zure fopspenen op tafel zetten en kijken wie de hint eerst doorheeft? Renaat: aah typisch dat vriendinnen dat zo uit je neus halen e! Sweetbel, veel succes en plezier op echo!! KIm proficiat!!! Cayth: knuffel meid! Ik hing eergisteren en de dag daarvoor ook al boven de pot.... Alles kwam eruit, behalve mijn eten van die dag... Echt bizar! Wolkje: wat fijn dat hij er goed op reageerde!!
@ Ravel, wat fijn zo'n vriendin! Altijd handig om spulletjes te krijgen, zoveel slijt het toch niet bij die kleintjes. @ Renaat, haha ze hadden het dus in de gate. Aan 1 kant jammer, maar misschien ook wel fijn om het er nou met iemand over te kunnen hebben @ Sweetbel, hoe was de echo? @ Kim, gefeliciteerd! Romantisch hoor, op valentijnsdag trouwen! @ Cayth, gedsie, nooit leuk om boven de wc te hangen! Voel je je nu iets beter? Of heb je er de hele dag door last van? @ Toekan, ik denk dat je het gewoon niet te heet moet doen. Ik ga woensdag ook weer naar sanadome, ondanks de vroege zwangerschap mag dat ook. Maar je kan het uiteraard altijd bij je VK/gyn even na vragen Hier volgende week dinsdag de eerste echo, kijk er zo naar uit maar vind het ook mega spannend!!
Hey.. hoe is iedereen? Ik reageer niet zoveel, ik ben meer een meelezer. zo net moeders voor moeders op bezoek gehad! Wie van jullie doet ook mee? Ook weer een test moeten doen.. altijd leuk om weer een bevestiging te krijgen!
Hoi!! Nou, ik ben opgelucht, alles was goed! Hebben een frummel van 1,5 cm met kloppend hartje gezien. Ben al 7+ 5, dus bijna een week verder dan ik dacht. Ik had bij mijn dochter een lange cyclus en was daar weer vanuit gegaan. Ben dus nu 2 oktober uitgerekend. Fijn!! Ik ga snel even opruimen, moet werken vanmiddag. Fijne dag allemaal!
Fijn dat de test goed was Marassie! Gezellig dat je meeleest Ik ben nu in een fase (?) terecht gekomen dat ik elk anderhalf uur iets moet eten, anders word ik misselijk. Irritant, blijf maar eten!