@Renaat het is zo lekker, en je merkt inderdaad toch het verschil ik kwaliteit hoor. Mijn andijvie is lekkerder dan die van de winkel @Wolkje, hmmm slapen. Zouden ze het hier merken als ik me oogje ff sluit achter me computer? haha naar beneden gaan zitten en gewoon ff dutten!
Oei.. Ik kan het hier niet echt bijhouden maar wil even vertellen dat ik vanmorgen mijn eerste echo heb gehad en het hartje heb zien kloppen! Alles leek in orde! Groetjes!
Hoi allemaal, Zo tijd niet gelezen, ben ziek geweest (griep) en meteen tig bladzijden erbij, het is bijna niet bij te houden als je niet iedere dag leest haha Aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom. Amoura: heel veel sterkte, hopelijk is het voor jou snel weer raak!! Kim1990: van harte gefeliciteerd met je huwelijk, en leuke datum ook Sweetbel: leuk hoor ineens een week verder dan je dacht. Cayth: zo 10 kilo!! Wow dat is echt heel veel, hopelijk komt het deze keer niet zo ver Cass: leuk, leuk, lijkt me zo bijzonder de 1e echo Linnepinne: leuk die 1e echo Veel sportievelingen hoor, ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer gesport erg erg Mammavanmenm: haha ja ik heb ook zomaar het idee dat er meer als 1 zit, heel stom maar zomaar een gevoel. Verder heb ik juist een heel goed gevoel bij de zwangerschap en ben niet zoals de meesten hier zo onzeker erover. Ben ook de hele dag door erg misselijk en dat is ook wel een teken dat het kindje er nog zit. Hoe is het met jullie allemaal? Iedereen begint nu langzaam aan z'n 1e echo te krijgen en het te vertellen in de omgeving. Dit is wel echt een leuke tijd hoor Voor het lijstje: ik heb 28 februari mijn 1e echo.
Laat ik als 1-15 oktober papa ook maar even reageren . Afgelopen weekend hebben we (mijn vrouw en ik) onze ouders het blijde nieuws verteld. Allemaal reuze enthousiast, wij natuurlijk ook erg blij. Sinds vandaag is mijn vrouw wat minder lekker op de maag. Misselijk gevoel (maar nog niet overgeven) en vanmorgen smaakte de koffie ook al niet op het werk. Gelukkig had ze een ochtenddienst en kan ze nu even lekker op bed wat uitrusten. Gelijk voor het lijstje: mijn vrouw is 33 op het moment dat we hopen dat ons wondertje geboren wordt.
Wat leuk, de 1e papa hier Casss, wat fijn, een goede echo! En het is idd een leuke tijd Tot nu toe zijn alle echo's ook goed! Ik heb ook een heel goed gevoel over deze zwangerschap. Kan me simpelweg niet voorstellen dat het mis gaat. Apart!
Dames.. de echo gehad en we hebben een HARTJE zien kloppen... ben zoooo blij tevens vanacht ook tante geworden...mn broer belde van morgen vroeg op.. t was wel ff slikken, maar goed nu mooi vooruitzicht in Oktober
Ik zal me hier ook eens melden. Afgelopen vrijdag intake bij VK gehad en over 2 weken al een echo. Doen ze standaard bij ons. Ik vind het allemaal zo spannend! Nu vooral last van vermoeidheid, de ene dag iets minder dan de andere. Vroeg wakker worden, opgeblazen buik en ik vind koffie niet meer lekker.
Welkom allemaal! Ook de eerste papa, leuk zeg! Weer een goede echo, wauw! @annsie: sorry hoor vam mijn bemoeienis...haha, wel heerlijk zo'n moestuin! Kom wel een keer bij je eten @juffie: gewoon een voorgevoel, verder niets... En hoop het stiekem een beetje, lijkt m leuk! Meer omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn, denk niet dat ik nog meer kindjes wil, dus dan maar graag twee, lekker gezellig aan tafel! Xxx
Ook ik wil me graag aanmelden. In verwachting van ons 1e kindje, nog zo pril... Ik ben 35 jaar. 13-10-2013 volgens de laatste berekening. 5 maart onze 1e echo, 8 weken standaard geloof ik. Dit weekend aan de schoonouders verteld, iedereen helemaal blij! Er zijn maar weinig mensen die nog geloofden (maar er wel op hoopten) dus de verrassing was des te groter Hoop hier gezelligheid te vinden in de spannende tijd die gaat komen, zoveel zin in!!!
@mamavanmenm is goed zo rond juni komen de eerste verse groentes weer vers van het land! @Doppie welkom @Eiram ook welkom! @Piko helemaal welkom als eerste man in dit topic!! @algemeen en schandalig, zat net dus inderdaad achter me scherm te slapen
Meiden met een goede echo: van harte! Hier nog een week wachten.... Nieuwe mama' s en die ene papa: welkom! Ik ben nog ziek thuis. Vannacht weer misselijk geweest. Ik lijk in de nacht sowieso de meeste klachten te hebben: mijn borsten doen dan het meest pijn ik ben misselijk, plas veel en ik heb het warm!
@asch21 ik ben dus ook helemaal niet onzeker. Ben altijd een zeer positief aangelegd persoon en heb nu ook het gevoel dat het allemaal goedkomt. @alle echomeiden gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook een goede echo gehad met een kloppend hartje! Helemaal blij hier. Kindje is ook erkend vandaag en 25 maart is de datum geprikt voor ons geregistreerd partnerschap alles geregeld dan. 18 maart krijgen we de echte termijnecho!
Annsie: whahahaha geweldig!! Meiden met een mooie echo: woehoew! Super! Nieuwkomers (waaronder ook een papa primeur! ) welkom en proficiat!! Lk: ooh bedankt meid.... Het is maar omdat ze dat hier bij een iui specifiek zeggen... Ga toch ng een dagje wachten... Hoor het liever uit de mond van de gyn ( niet slecht bedoeld e )
Hoi allemaal, Fijn dat ar al hartjes te zien waren! Ik hoop het hartje van ons ukkie morgen ook te kunnen zien! Dat zou geweldig zijn!! @sporten: ik zou graag willen lopen, dan niet hardlopen want ik vind dat toch wel iets te heftig voor ons ukkie, maar ik ben na de vmk van september zooooooo bang geworden. Ik had toen veel las met lopen, mijn liezen, en we hadden toen een tripje disneyland geboekt staan en hebben daar toen 3 dagen gelopen. De dag erna had ik dus die vmk!! Nu heb ik mezelf daarvan de schuld gegeven, had niet moeten gaan etc. Al weet ik eigenlijk ook wel beter, de testen werden niet donkerder, dus ik probeer me ervan te overtuigen dat het daar niet van kwam. Maar ik ik ben sinds die tijd erg bang om veel te lopem. Al zou ik het wel graag wat meer doen, omdat ik in korte tijd veel ben aangekomen (door al die emoties die ik niet goed kon uiten na de 3vmk, ik was even de verkeerde weg ingslagen) nu weet ik ook wel dat ik na mijn zwangerschap weer lekker wil gaan sporten en weer terug naar oude gewicht, maar ook wil ik nu niet teveel meer aankomen, maar lijnen mag ook niet ... Beetje moeilijk allemaal ... Dus beetje in dubio. Misscien dat ik morgen na de echo wat zekerder ben en ik met ml eens een wandeling ga maken. Pff wat een verhaal .... Sorry Fijne avond allemaal!! En voor iedereen die binnenkort echo heeft...veel geluk gewenst!!
Wat een spannende dag morgen !! Ik duim voor een mooi hartje op de echo!!! Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan hardlopen! Heb behoorlijk wat voorwerk gedaan naar de risico's van hardlopen en niks gevonden dat het schadelijk zou kunnen zijn voor ons beebje! Maargoed ik vond het wel erg spannend om te gaan rennen, heb dat ook tegen mijn vriend gezegd en die snapte dat wel. Ik probeer gewoon 2x per week even een halfuurtje hard te lopen ipv. de routine van een paar maanden geleden toen ik om de dag een stuk ging rennen. Maar to make things short... doe gewoon wat prettig voor jou voelt. Het is ook niet de bedoeling dat je stress gaat ondervinden omdat je maar vindt dat je moet bewegen !
Hallo meiden, Ik ontdek net dit topic, ik kletste al wel mee bij 2 andere, maar doe graag ook met jullie mee! Ik ben 27 en we zijn uitgerekend van ons 1e kindje op 11 oktober. Ik heb al lekker last van moe zijn, pijnlijke en kolossale borsten en af en toe een golf van misselijkheid. Vooralsnog ben ik daar alleen maar blij mee, omdat het te overzien is en ik daardoor het gevoel heb dat het goed zit. Morgen komt MvM langs en op 7 maart hebben we de 1e echo, op mn verjaardag dus hopen dat dat mn mooiste cadeautje ooit mag zijn!
@ Nieuwe leden, welkom! Het zijn vruchtbare maanden geweest dus haha, de groep wordt echt groot @ Echo's, fijn dat ze allemaal goed waren!! Krijgen jullie een afdruk mee? Misschien meiden die het willen laten zien? Ben wel benieuwd wat er met dit termijn te zien is @ Wolkje, hier ook gewoon de hele dag honger! Succes met hardlopen @ Toekan, ik ben benieuwd wat je gyn zegt, laat je het weten? De één adviseert het , en de ander raad het af lijkt wel. @ Mamavanmenm, ben benieuwd of je voorgevoel klopt en het er 2 zijn We hebben in elk geval beide die dag de echo! Kijk er naar uit, maar vind het ook erg spannend. @ Annsie haha, had je een kussentje neer gelegd? @ MarjoleinArt, misschien lekker gaan zwemmen?