Haha, nou is de typer achter piko niet altijd man hoor, maar nu vrouwlief wat zwangerschapskwaaltjes krijgt, ben ik aan het verzorgen en daar hoort natuurlijk naast het brengen van de thee en wat koekjes ook het sociale contact op het forum bij
Ooooh hoe fijn is dat, zo'n man die je dan goed verzorgd Die van mij kan dat ook perfect, maar laat hij nou net nog even een paar weken op 7219 km afstand zitten
Ik heb alles terug gelezen, had jullie nog niet eerder gevonden Wat mij opviel is dat er toch al veel verdriet leeft, vroeggeboorten, miskramen echt heel erg verdrietig om te lezen. Mijn gedachten gaan uit naar alle lieverds die al afgevallen zijn... Linda99 Lappie Daan23 Verder kwam ik ook de vraag van 'verloren' moeders tegen. Ik merk dat ik daar nu wel last van heb, weinig contact met mijn vader, en moeder is al 25 jaar geleden volledig 'afgegleden'. Heb wel een hele goede band met mijn zusje. Schoonouders zijn heel lief en schoonzussen ook. Ben dankbaar voor wat ik wel heb. Voor nu met alle hormonen en emotie mis ik wel de band met een moeder al zou ik eigenlijk niet eens kunnen omschrijven wat dat dan is Linnepinne heftig verhaal van je moeder! En wat een mooie opeenstapeling van goede dingen, wat fijn! Annsie die haar moeder ook moet missen Wat een hoop mensen die ouders / schoonouders al moeten missen... Hier ook een buikslaper Hahaha lees ik 65 pagina's door voordat er ern discussie ontstaat over een ledenstop damn!!! Mamavanmenm: wat vreselijk dat jullie je meisje verloren zijn... Panda gecondoleerd met je oma! En al heel veel goede echo's SUPER LEUK!!!! Allemaal van harte gefeliciteerd!!! Ik ben voor het eerst behoorlijk misselijk en helaas ook de wc pot van dichtbij geinspecteerd brrrrrrr Verder vooral veel ongi-achtige krampen en gisteren een 'emomonster' aanval arm vriendje Maar ondanks alles blij met alle 'afwijkende' toestanden voor het goede doel
mogge dames, ik lees wel mee, ook al reageer ik niet altijd Komende dagen ben ik sowieso offline, maar hopelijk kan ik donderdagavond mooi echonieuws komen brengen
Marjolein, vooral doen waar je je goed bij voelt. Kan me best voorstellen dat je bepaalde activiteiten in je hoofd linkt aan je vmk :* Hoop dat je straks een mooi hartje te zien krijgt! Welkom nieuwe zwangeren! Hardlopen ging gisteren best goed! Liep voor m'n zwangerschap met gemak 15km, maar dankzij een blessure ben ik nu weer aan het opbouwen (heel rustig aan). Gisteren 2x20 min gelopen, lekker ontspannen. Alleen die broek zit nu al strak Mieks, ik spendeer een gedeelte van m'n dag kijken naar echo's op youtube, zo ongeveer per dag dat ik verder ben Ook iets voor jou? Doppie, dat je alles hebt gelezen Respect! En welkom natuurlijk.
Wolkje wat een goede tip! Ik ga meteen even op youtube kijken Morgen weer werken, ben er alleen nig niet uit wat voor ritme ik bij mezelf moet toepassen. Hup uit bed gaat niet helemaal goed hier
Wat leuk Die van mij is super kief en goed voor me, maar op een forum zitten als deze is niet zijn ding
Vooral ook zoeken in het engels dames Dus 6 weeks ultrasound. Krijg je veel meer opties *verspreid de verslaving *
Wij hadden net een goede echo gehad met een knipperlichtje!!! We zijn echt super blij! Was nu 6w2d, dus precies op schema!! BLIJ!!
Toekan, veel plezier en succes straks! Ik had expres mijn echo vroeg gedaan, trek die stress de hele dag niet haha!
En weer een knipperend lichtje gezien!!! Gefeliciteerd Marjolein! @Doppie wow een hele fanatieke nieuwe!! Leuk @Wolkje en als ik daar nu ook aan verslaafd wordt dan komt het helemaal niet meer goed met me werk *achterstand* Voor de dames die nog zitten te wachten op het knipperende lichtje, nog even geduld