Lieve dames, Hebben jullie het ook zo koud...? Ik heb de temperatuur al flink opgeschroefd, maar blijf het koud hebben... zo maar lekker dekentje over en warme choco maken...
Dames sorry in het bgein verteld dat ik zwangerwas.. helaas dachten we toen een miskraam gehad te hebben. maar gister met spoed een operatie gehad. want me eileider en eierstok gebarsten in verband met buitenbaarmoedelijke zwangerschap. dus heel me buik zat al vol met bloed. en het was vrij riskant. dus ik moet me jammer genoeg afmelden.. heb er flink wat tranen voor gelaten
Pfff wat heftig zeg! En ook weer, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte te komende tijd en ik hoop op een spoedig herstel voor je !
Ik zorg er altijd voor dat al m'n klanten direct een backup gastouder hebben. Als gastouder krijg je niets betaald als je ziek bent dus denk je wel goed na voordat je zegt het gaat echt niet. Vandaag eerst gezorgd dat de kids die morgen op de lijst stonden zeker vervangende opvang hadden voordat ik me definitief ziek melde. Maar man man, wat voel ik me beroerd. M'n buik is mega groot, onwijs opgezette darmen. Voelt alsof er een buikgriep uit moet ofzo. Lig in m'n bed de hoop dat de hond me morgen ook lekker laat liggen!
Eleandra,sterkte meid!! Kan het misschien niet zo zijn dat het een bloedpropje was? Elly,jeetje wat heftig meis! Heel veel sterkte en laat de tranen maar komen hoor! Meiden met een goede echo gefeliciteerd!
Koud? Ik zit s'avonds te shaken op de bank Ondanks dat ik een badjas aan heb en warm drinken helpt maar voor even en dan lijkt het of ik weer bevries
Wat een nare berichten allemaal @eleandra nee toch, wat vreselijk voor jullie... Kan me voorstellen dat je er helemaal stuk van bent Heel veel sterkte!!! @elly010 ik weet niet eens wat ik kan zeggen, wat verschrikkelijk wat je is overkomen en zoals ik het nu lees is het zelfs nog een wonder dat je er nog bent... wens je heel veel sterkte voor de tijd die gaat komen en dat je herstel goed mag gaan *hele dikke knuf*
Ik schrok me zondag ook echt een ongeluk... er blijft weinig van mijn salaris over heb geen recht op subsidie ivm inkomen van mijn partner, maar helaas kijken ze niet naar de lasten die daar weer vanaf moeten. Onder de streep gaan we zeker een heel stuk achteruit Liefkleintje wat rot die onzekerheid over je baan stresskip ik heb het ook koud fleecedekens op de bank is fijn!
Wij zijn net aan het stoeien geweest met de echo, en ja hoor een heel duidelijk knipperlichtje gezien Was wel heel bijzonder verwachtte er niets van omdat we nog maar zo pril zwanger zijn.
Wat een heftig verhaal Elly! Ik snap heel goed dat je daar flink wat tranen om moet laten! Heel veel sterkte en beterschap!