1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Toekan wat fijn!

2. Eiram

Eiram Niet meer actief

Vandaag nog twee weken tot de eerste echo. Heb, buiten wat eerder moe en opgeblazen 's avonds, nergens last van. Zou het disco fijn vinden als ik "bewijs" heb!

Voor alle anderen met een goede echo: gefeliciteerd!

3. Eiram

Eiram Niet meer actief

Disco=dus. Fijn die iPhone haha!

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Doppie en toekan, gefeliciteerd met de goede echo's.

Hier straks de eerste echo! Ben erg zenuwachtig!!

5. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Spannend kim, succes :)

Eiram, hier ook nog precies 2 weken tot de 1e echo. Kan niet geloven dat ik dan al 9w5d (naar eigen berekening) ben :$

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jippie Toekan!

Hier ff de verlos gebeld wegens pijn rechts onder in mijn buik, sinds gisteravond. Toen ik daarna ook het verhaal van Elly las , heb ik daarna geen nog meer dichtgedaan.
    Ze gooien het voor nu toch op mijn prikkelbare darm. Als het heviger wordt moet ik weer bellen. De echo voor volgende week dinsdag werd ook niet vervroegd.

Het is lastig vertrouwen te hebben. Ik heb nog wat kunnen slapen later vandaag en werd duizelig en misselijk wakker, klam zweet. En dan te bedenken dat ik morgen weer moet werken. Ik hoop me dan toch minder beroerd te voelen...

7. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Herkenbaar! Vandaag 8 weken..... nog éven geduld, als ik precies op 10 zit heb ik ( 's avonds pas ) mijn echo :)
    Suc6 Kim!

8. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Voel me ook eigenlijk niet zo tof vandaag. Misselijk en een raar gevoel in m'n buik. :(

9. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ik zit nu ziek thuis ( voelt raar want dat doe ik écht nooit! ) Gister zitten janken op de wc omdat ik zo'n zere buik had. Nu wat gegeten, maar word er alleen misselijk van, eerst hielp het juist iets te gaan eten. Straks weer lekker mijn bedje in dus!
    Zou het dan toch kloppen, die 8e week word het vervelendst..... Ik ziek voor de verandering gewoon eens lekker uit, zal wel moeten nu!

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Demelza, het is net alsof ik een bericht van mezelf las meid. Hoop dat je je snel beter voelt.
    Hier hielp eten voorheen ook tegen misselijkheid, maar vanmorgen alles behalve. Bleh!

Ik wist niet dat de 8e week het vervelendst was! Ben ik dan toch stiekem al wat verder? :p

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat een ontzettend naar en heftig bericht meid! Ik wens je sterkte met je verlies en heeel spoedig herstel!!

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Doppie: fijn dat het stoeien een knipperlichtje opleverde!:)

Kim: veel plezier straks!!

Echo: hier was alles dus perfect in orde!! Ons ukje zit perfect op schema voor 7 weken... En hoe magisch is het dat je dan plots dat hartje zo ziet gaan zeg:) ik heb zo vaak naar dat scherm zitten loeren, in de hoop dat er een goed ei klaar zat om bevrucht te worden en nu was het gewoon een kindje... Zoooo bijzonder!:D

Ow en de badkwestie: een bad nemen mag maar dan max rond 41-42 graden.... Ik heb er dus geen flauw benul van hoe warm/koud dat is, dus manlief is een badthermometer halen die we met ons ukje toch ook nodig gaan hebben en dan kan ik weer zorgeloos badderen:p ( een sauna is wel uit den boze, maar dat was ik nu wel niet van plan:p)

En Speciaal voor mieks:

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ow hij staat op,zijn kop:p

En de andere:

14. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wat leuk, echofoto's! :D

15. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Zo even een dagje overgelagen met lezen....

Elendra en Elly wat vervelend heel veel succes!!

@Kim veel plezier, geniet ervan! :D

@toekan wat fijn zeg. ik hoop vrijdag ook zoiets moois te zien!

Hier eigenlijk alles zijn gangetje. Af en toe pijn in me buik, af en toe misselijk, heel vaak aan het janken :) Wel zowel als gister al lekker aan het werk geweest! Gisteravond merkte ik het ook want ik lag kapoet op de bank (om half 10 naar bed gegaan)

16. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Die emoties zijn ook briljant zeg :D Kreeg gisteren tranen in m'n ogen door die Blijdorp-Feyenoord reclame :D

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mooie plaatjes, Toekan !!

Als er nog nieuwsgierigen zijn: in mijn albums staan echo's (ook vroege) van de zwangerschap van mijn dochter.

18. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hoi allemaal!!

Alweer een tijdje niet gereageerd, maar wel braaf meegelezen elke dag:)

Welkom nieuwe mama's (en papa!). En wat goed van je Doppie, dat je alles hebt bijgelezen! En je hebt een leuke nickname, dat was altijd mijn oude emailadres haha!
    Het verbaasde mij inderdaad ook hoeveel meiden op dit forum één van hun ouders verloren zijn! Jouw verhaal klinkt ook best heftig! Wat bedoel je met "afgezakt"? (als je dat wil vertellen hoor..)

Gefeliciteerd met de goede echo's! En leuk, zo'n eerste echofoto, Toekan! Je brengt me op een idee;) Ga de mijne zo ook wel ff posten!

Meiden waarbij het helaas mis is gegaan.. Wat heftig voor jullie.. Ik hoop dat jullie snel wat meer geluk hebben.. :( Sterkte voor nu!

19. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Tadaaa!! :) Hier was ik volgens eigen berekening 6w6d, maar volgens de gyn dus 6w3d. Het grote bolletje is de dooierzak, die volgens de gyn dus een hele mooie grootte had:)

Bijgevoegde bestanden:

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Leuk Linnepinne!

Deel Deze Pagina