1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik lig ook telkens vroeg in bed! Ben snachts veel wakker, zo vervelend!

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Hier ook geen fit persoon helaas. Wel heb ik gemerkt dat als ik bezig blijf, het beter gaat. Dus vol in het werk storten vandaag en vanavond weer hardlopen.

3. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Nou ik heb ook wel eens betere nachten gehad... kwam vannacht maar niet in slaap en toen ik me eindelijk een beetje kon neer geven kreeg ik me toch een kramp! Daarnaast best wel een beetje misselijk wakker geworden vanochtend... toch niet goed afgeklopt dus :(!

4. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Net de echo gehad en alles was goed!! We hebben een knipperlichtje gezien, het moest wel via een inwendige echo, want mijn blaas was niet vol genoeg, is ook best lastig om 8:00 smorgens, en moest urine meenemen. Maar helemaal super blij!
    Ben wel teruggezet 3 dagen. Maar echt heel fijn dat het hartje klopt!!

5. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Super nieuws Renaat! En idd, om 8:00 een volle blaas én urine inleveren: Succes :D

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    @Renaat, wat fijn!!!! Heerlijk lijkt me dat, een goede echo!! :D

Ik heb vanmorgen met mijn werk afgesproken dat ik halve dagen werk! De bedrijfsarts vond het een prima idee! Dat geeft even "rust"....

En dan woensdag de echo.... ow, wat ben ik bang dat het mss niet goed is!

7. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    @Renaat lekker he dat knipperend lichtje!!! Gefeliciteerd! ik had het geluk dat pas om 4 uur de echo had en dus een hele volle blaas had.

@slapen: ohh ja liefst de hele dag door, daarom ook heel veel moeite om te 40 uur vol te maken!! Gister de hele dag op de bank gelegen en vannacht ook weer 9 uur geslapen! Het schijnt na de 12 weken minder te worden!

8. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hier ook net een echo gehad!!
    Met een heeeeel mooi kloppend hartje! Over 3 weken termijn echo!
    Ik zal vanmiddag even een foto uploaden van ons spruitje!

9. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat super meiden al die kloppende hartjes op de echo!!!

Ik ga vanmiddag naar de huisarts, kan nog geen slok water binnen houden sinds gisteren voel me verre van fit en zie eruit als een spook :$

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wat fijn, mooie echo's! :D
    LK, verstandig om dan lekker halve dagen te werken :) Blijf je dat nu tot je verlof doen? Ik duim voor je dat het er woensdag mooi uit ziet!

Slapen..mwah, niet overmatig veel eigenlijk! Droom alleen raar en word snel (en vaak) wakker :)

11. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Na alle hectiek van afgelopen week kan ik eindelijk hier weer reageren.
    Voor de meiden die misselijk en beroerd zijn, balen zeg! Gelukkig voel ik iedere dag weer beter! Af en toe ben ik nog misselijk, maar als ik dan iets eet, gaat het beter!

Afgelopen donderdag de echo gehad, een mooi knipperd lichtje!! We zijn ook iets minder ver als we dachten. Afgelopen donderdag zaten we op de 7 weken. Gelukkig mag ik over 2 weken weer terug komen. Dit omdat ik een miskraam heb gehad en ze er begrip voor had dat het ontzettend spannend voor ons is!

Afgelopen week dus ook tegen iedereen verteld, iedereen was ontzettend blij voor ons! En 2 vrienden vertelde ook nog eens dat zij ook zwanger zijn, echt super leuk!! De ene is 1 week verder dan mij, de andere is 4 weken verder. Word dus een babyboom rond september/oktober!!

12. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Ja super mooi een kloppend hartje :) nu over 4 weken weer.

Cayth jij ook van harte gefelciteerd met de goede echo!!
    En San987 van harte gefelciteerd, en super leuk dat je vrienden ook zwanger zijn, bij mij zijn er nu ook 2 zwanger, best leuk omdat delen.

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemiddag!

Vervelend dat iedereen er zo'n last van heeft, misselijkheid en niet fit zijn. Hopelijk zijn we er snel vanaf!
    Hier net armbandjes "Seabands" van Etos gehaald. Zitten bepaalde drukpunten in wat verlichting moet geven, die je dus om doet als je merkt dat je misselijk wordt. Ben benieuwd!

@ Renaat, Cayth en San, wat fijn dat de echo's goed waren!!

@ Liefkleintje, goed dat je halve dagen mag werken nu. En nog een paar dagen dan kan je ook je kleintje gaan bewonderen! :D

@ Hier morgen om 9.15 uur de echo.. zooo spannend!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mooie echo's weer. Fijn hoor!
    Hier zenuwen voor morgenmiddag. Hoop op mooie beelden want dan kunnen we het eindelijk aan mijn ouders vertellen!

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Leuk, veel mensen die deze week echo hebben! :D

16. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Me too, morgen om half elf ben ik ook aan de beurt! Ben zo benieuwd of mijn gevoelens over een tweeling kloppen!

Gisteren onwijse buikpijn gehad, nu gelukkig geen last meer van, waarschijnlijk lucht in mijn darmen...pff zat gewoon met mijn knoop open!

Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Wij wisten het bij de eerste niet, de tweede wel, vond de verassing erg leuk en altijd gezegd dat als er een derde zou komen we het dan niet willen weten, maar nu mijn dochtertje is overleden... Gaan we het dit keer wel vragen!
    Tuurliji heb ik in gedachten: maakt niet uit als het maar gezond is, maaaaarrrr nooit gedacht dit te zeggen: ik zou graag een meisje willen...stel nou dat t een jongetje is, dan kan iknooit geen staartjes meer maken enzo...

Ben benieuwd naar jullie ideeen!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dames met een goede echo: woehoew!

Geslacht: bij ons blijft het een verrassing!

voor de rest ben ik echt te beroerd om veel te zeggen... Geraak de zetel niet uit en heb heel de tijd een emmer naast me staan.... Oh boy, wat voel ik me slecht! Maar probeer me telkens op te trekken aan het feit dat dit ons kleintje is dat het dus wel goed moet stellen!

18. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik ben ook benieuwd of je vermoeden klopt mamavanmenm! Je bent er zo stellig in dat het me haast zou verbazen als het niet zo was :D

Wij willen ook weten wat het wordt. M'n vriend wilde eerst niet, maar zag gelukkig de praktische kant er ook wel van in. Plus..dan weet 1 iemand op de wereld wat het gaat worden en wij zouden het niet zijn! Dat kan niet :D

19. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hier de foto van ons kleine spruitje!

Wij willen trouwens wel weten wat het word.. als ik nu zoek naar neutrale kleertjes dan vind ik het al een ramp om iets te vinden, laat staan een gedeelte van de baby-uitzet..
    en ik ken mijzelf goed; als het een meisje word word het écht een meisje-meisje met roze/paars roezels, rokjes, jurkjes etc.
    maar als het een jongen word.. worden het echte stoere jongens kleertjes..
    Ik ben helemaal niet zo van de neutrale spulletjes hihi..

Wij gaan ook met 14 of 15 weken een geslachtsbepalingsecho laten doen :)

* Beentjes kreeg de gyn niet mooi op de foto, omdat de kleine in de hoek van het vruchtzakje verstopt lag! hihi.. nu al eigenwijs!

20. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ff snel reagen en daarna bijlezen.
    Heb over drie weken de echo! Nog even wachten, ben nu al zo benieuwd. Vandaag ook voor de eerste keer bij de vk geweest. Het begint allemaal weer echt te lopen, heb er zin in! :)

De misselijkheid heeft hier nu ook goed toegeslagen... Vooral 's avonds ben ik echt beroerd. En moe, blegh.... Maar ik zie al dat ik niet de enige ben met deze problemen;)

Deel Deze Pagina