Oh Nimme, sterkte meid.. Ik ben gisteravond weer wezen hardlopen, ging wel goed. Maar denk niet dat ik er nog weken mee door ga, vind t wel heftig qua sport met zo'n veranderend lichaam.
Nimme, wat een vreselijk bericht!! Heel veel sterkte!!! Meiden met een echo vandaag....succes!! Ik tel de uren ook af....nog 25
Nimme wat een vreselijke teleurstelling weer heel veel sterkte! Ik lees braaf bij maar heb 0,0 energie op het moment. Hou nauwelijks iets binnen Alle dames met een echo heel veel plezier en geluk!!!!
Pfffff meiden met de misselijkheid.. Hoe redden jullie dat in godsnaam? Ik schuif van emmer naar wc en kom amper mijn zetel nog uit... Ik word hier echt lastig van mezelf
Tijd om naar de HA te gaan of te overleggen met de verloskundige? Na een weekend niets binnen houden ben ik gisteren maar gaan bellen. Ziek gemeld voor het werk aangezien ik niet op een fatsoenlijke manier voor de dag kan komen en mijn werk naar behoren uit kan voeren. De verloskundige nam het heel serieus en ik werd echt niet blij van haar verhaal. 's middags bij de huisarts medicatie gekregen (zetpillen) heb nog steeds niet kunnen eten zonder het eruit te gooien. Voor de 'vrucht' maakt het niet uit zeiden ze maar lichamelijk voor jezelf wel. Veel rustten slapen en hele kleine porties eten en drinken.
NImme heel veel sterkte wat ontzettend naar, dikke knuffel voor jou! Toekan en Doppie, wat naar die misselijkheid, ik ben maar af en toe misselijk en tot nu toe maar 2 keer overgegeven, over het algemeen voel ik me vrij goed, met af en toe wat dipjes tussendoor. Is ook wel weer spannend soms moet ik zeggen.
Wat ontzettend vervelend die misselijkheid! Ik zou echt de dokter bellen hoor, toekan! Doppie, jij ook veel sterkte!
Hé Nimme wat naar ! Sterkte voor jullie... Hier heb ik me vanochtend echt uit bed 'geschopt' want anders zou er vast weer niets uit m'n handen komen. Ik ben ook vandaag wel weer misselijk, maar hoef gelukkig niet over te geven... heb wel een constante trek.. wat eigenlijk ook heel irritant is! Toch besloten ondanks dat ik me vandaag wat ellendig voel om aan de slag te gaan dus naar m'n kantoor in de stad gefietst.. eerlijk is eerlijk de frisse lucht deed me goed. Denk dat ik hier even een paar uurtjes aan de slag ga... merk dat ik er thuis toch wel snel aan toegeef... moet toch aan het werk hé als zzp'er!
Mijn echo was teleurstellend, 10 dgn minder ver, terwijl mijn cycli alijd 26 a 27 dgn zijn... Vruchtje was zoals ze nu kon zien 6 weken ipv 7+3... Was nog maar 5,4 mm... Volgende week moet ik terug komen... Ben erg bang momenteel dat t niet goed gaat...snap gewoon dat verschil niet...
mieks gefeliciteerd! Mamavanmenm wat vervelend je hoopte zelfs op 2 toch? Hopelijk is je ei gewoon later geweest en groeit alles verder goed. Kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent. Sterkte!