1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @nimme heel veel sterkte meis.

@mamavanmenm pff dat ik schrikken zo’n echo. Hopelijk heb je je eisprong later gehad en komt het allemaal goed. Ik ga voor je duimen.

@mieks, super dat je een goede echo had mooi plaatje. Leuk dat je het met ons wilt delen.

@hellen wat een stunt van je collega zeg, waar haalt ze het lef eigenlijk vandaan. Fijn dat je echo goed was. Waarschijnlijk zul je ook medische indicatie krijgen nu? Succes 7 maart.

@doppie, hopelijk helpt acupunctuur je ben benieuwd succes.

@cayth balen joh dat je ineens moest spugen in de supermarkt. Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen. Hopelijk gebeurd je zoiets niet weer beterschap.

@wolkje fijn dat je je wat beter voelt, voor dit vast houden.

@hier, vandaag 2de echo gehad en we hebben een knipperlichtje gezien. Echt geweldig om te zien. Over 3 weken mag ik weer komen. Volgens de meting ben ik 1 dag korter zwanger maar dat kan volgende keer wel weer anders zijn. Ik hou me eerst nog vast aan me eigen berekening. Ik heb de afgelopen 2 nachten amper geslapen. Was klaar wakker, dan werd ik wakker omdat ik het bloedheet had en dan weer koud. Gyn. begon te lachen dat hoort bij de zwangerschap leuk he? Haha. Ik zei ik mag nog niet klagen. Hopelijk kan ik vannacht wel slapen.

@ dames met morgen een echo heel veel plezier. Beterschap voor de zieke dames.

2. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Gefeliciteerd lady's met alle mooie echo's!!!

Hopelijk werke de seabands, zou mooi zijn!

Cayth wat naar in die supermakt:(

Toekan wel een beetje goed voor jezelf zorgen ;)

3. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hier even een update van mij:
    Ik ben totaal niet zweverig maar sta wel open voor alternatieve dingen die wetenschappelijk gezien bewezen zijn.
    Had al eerder gelezen over acupunctuur en na 4kilo afvallen en me hondsberoerd voelen heb ik gebeld.
    Ze reserveerden zonder problemen direct het spoedplekje voor mij om 16 uur dus dat vond ik echte service!

Het was geen overbodige luxe zeiden ze...
    Een super lief mens heeft na een kort onderzoek naaldjes gezet en ondertussen gaf ze nog wat uitleg.
    Normaliter heb je eerst een gesprek en sluiten ze evt af met een behandeling. In mijn geval zijn ze direct begonnen was ook echt allemachtig ziek op dat moment:$
    Van die naaldjes voel je niets, ziet er alleen vreemd uit. Omgetoverd tot cactus heeft ze me onder een warmtelamp laten liggen, best lang omdat dat ook nodig was volgens haar. Daarna heeft ze nog 4plakkers met naaldjes op mijn pols en voet achter gelaten. Vrijdag ga ik weer heen.

Ik zag letterlijk en figuurlijk groen van ellende toen ik daar binnen kwam...
    Het voelt nu wel anders en ik geloof zelfs dat ik al wat minder 'licht' geef, er leek meteen weer enigzins wat kleur op mijn gezicht te komen.
    Hoop echt dat het werkt, heb daar ook weer de wc pot kunnen omarmen dus zo door blijven gaan was ook geen optie.

Ik hou jullie op de hoogte:)

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Jeetje Doppie, wat erg dat je je zo beroerd voelt!
    Moet je zoveel overgeven? Ook tijdens de behandeling??

Ik vind acupunctuur iets goeds! Heb ik ook gedaan om zwanger te worden. En geloof daar ook echt in!

Hopelijk helpt het je echt!!!
    Bij mij lijken de seabands ook wel iets verlichting te geven....

Ik duik zo mijn bed in! Des te eerder de echo morgen! Om 8.30u!

5. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb al vaak naar accupunctuur gekeken maar vind het moeilijk te beslissen bij welke je nou echt goed af bent. Gewoon maar proberen denk. Vandaag ook een tip gekregen van een klant over lolly's tegen misselijkheid? ga ik morgen ook eens naar op zoek

6. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Het overgeven alleen als ik gegeten of gedronken heb maar probeer het wel binnen te houden. met veel moeite lukt dat lukt dat alleen door heel stil plat op bed te liggen :(
    Toen ik daar aankwam moest ik alweer direct overgeven door de autorit en ietswat geparfumeerde geur in de wachtkamer.

7. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Daar was ik ook huiverig voor Demelza!
    Bij toeval kwam ik erachter dat deze praktijk tegenover het ziekenhuis zit waar ik werk. Ze behandelen ook veel patienten na ernstige aandoeningen en chemotherapie. Bij de ervaringen las ik wat reacties via een nazorg patientenvereniging die via ons ziekenhuis is opgericht.
    Toen ik dat las gaf mij me dat voldoende vertrouwen.

8. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Maar ik duik ook mijn bed in genoeg geweest voor vandaag!

Liefkleintje succes morgen!!!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Doppie, hopelijk heb je baat bij de behandeling.

Liefkleintje, veel plezier met de echo!!

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Nog 45 min..... Brrr! Ik ben zenuwachtig!!

11. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    En, en, en, en, en?! :) edit: lol, tijd verkeerd gelezen, ik wacht met je mee! Haha? Het is ook gewoon nog te vroeg hoor :D

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

wat naar dat veel van jullie zo misselijk/ziek zijn! sterkte!!!

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Yes, kloppend hartje gezien en gehoord!!! Wauw!
    Nu nog gesprek met de gyn!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gefeliciteerd, Liefkleintje!!

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wat fijn LK! :D

Ik ben inmiddels zoooooooo benieuwd naar de echo volgende week..

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goed nieuws Lk!!

M'n dochtertje is aan het meedansen met K3 op tv, zo schattig!!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Gefeliciteerd lk! :)

18. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat gaaf liefkleintje!!!! Super hoor!!!!

Ik kijk ook heel erg uit naar de echo as dinsdag, ik vind het ook heel spannend. Heb sinds vannacht weer meer last van mijn buik.
    Kan allemaal maar krijg er toch de zenuwen van ben steeds geneigd om te kijken op de wc:)

Misselijkheid lijkt wat minder voel me nog wel slap en die buikpijn dan maar het lijkt wel wat te doen.
    Ga zometeen maar eens richting bos met de hond kijken hoe dat gaat.

19. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Gefeliciteerd!

Ja hoe meer er langs komen, en hoe meer men het zelfs heeft over hun 2e echo (!) Hoe meer ik ook verlang naar goed nieuws :D
    9 weken alweer vandaag, yeah!

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Demelza, herkenbaar meid! Sommige meiden mogen idd al voor de 2e echo en wij moeten gewoon nog ;) Jij bent 10 weken bij je echo toch?

Deel Deze Pagina