1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ja volgens mijn berekeningen dan precies 10 weken, dus ben erg benieuwd. Jij ook bijna dus als het goed is zitten er niet te grote verschillen tussen onze echo's :)

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Als het goed is zitten we idd vrijwel gelijk! Sowieso als je echo's zoekt op Google van 10 weken..echt een minimensje dat je ziet! Geen ovaaltje oid meer!

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd lief kleintje, super hoor :)
    Wat naar toch die misselijkheid van een aantal, hier ben ik soms misselijk maar trekt snel weg, dus valt mee allemaal.

4. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Gister is er iemand van MvM langs geweest. Ik had een mooie knaltest.
    Het was wel fijn om met iemand over de miskraam te praten, die meer snapt hoe je je voelt, dan mijn eigen vrienden (die zijn ook totaal niet bezig met kinderen krijgen).
    En die doek is inderdaad heerlijk zacht!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wauw...wat is het hier stil vandaag!

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden, kom ook weer even terug lezen.

Morgen weer werken na anderhalve week vrij. Hopelijk geen last van de misselijkheid!
    Vandaag ook voor het eerst aangemeld bij de VK. Heb de tweede echo bij 13 weken zodat manlief ook mee kan (hij is dan net weer terug van zijn uitzending) :D.
    Maandag avond moet ik er voor het eerst heen, ben benieuwd.

@ Doppie, hopelijk brengt de acupunctuur verlichting!

@ Liefkleintje, wouw super dat de echo goed was! En je bent wat vooruit gezet? Omdat je eerst maar 1 dag met mij scheelde? ;)

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heb gisteravond op de echo een kloppend hartje gezien, zo mooi!! :D
    Heb zojuist ook mijn banner aangepast. Volgens de vk ben ik namelijk 3 okt uitgerekend ipv 6 okt! Scheelt weer 3 daagjes... ;)
    Maar dat kon nog wijzigen bij mijn 2e echo, dan ben ik 11 weken en die datum gaan ze dan aanhouden.

Wordt die lijst eigenlijk nog bijgehouden?

8. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Leuk hoor Liefkleintje & nmv!! lijkt me zo bijzonder om te zien!! ik kan niet wachten totdat ik de echo krijg.. :D

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nvm, goed nieuws! Leuk!!

Ik voel me echt niet lekker vandaag. Verkouden, hoofdpijn.

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Nog meer mooie echo's, fijn meiden! :D

Ik ben vooral Heel Erg Moe. En m'n onderbuik is echt wat gegroeid, erg leuk om te voelen :D Merkte vandaag tijdens het schoenen aandoen voor het eerst dat er iets in de weg zat, een soort bal! :D

11. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Ik ga vanmiddag naar de verloskundige voor intake! En dan nog 1.5 week tot de echo... we tellen dag voor dag af :)!

Gisteren de hele dag misselijk geweest en ook vandaag lijkt het erop dat het niet beter zal gaan vandaag :(! Wel jammer! Het is 7 weken goed gegaan, maar ineens is het deze week op komen zetten! Hoop dat het net zo snel verdwijnt als het gekomen is ;), maar dat zal wel niet.

12. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Haha wij tellen ook elke dag af :D Nog maar 6 dagen te gaan..

Leuk dat je vanmiddag intake hebt stresskip! :D

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En ik tel de dagen af totdat we het kunnen/willen vertellen!! Maar dat duurt niet lang meer... ;)
    Hopelijk zijn morgenavond mijn ouders thuis en zaterdag willen we langs mijn schoonouders. Zondags de zussen en daarna de rest van de familie en vrienden! Volgend weekend willen we iedereen op de hoogte hebben gebracht... Hoef ik ook geen smoesjes oid te verzinnen!

14. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wij gaan het direct aan iedereen vertellen als de echo goed is volgende week :p Ben dan hopelijk rond de 10 weken, vind het wel prima :)

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier ook een mindere dag, veel hoofdpijn.
    En wéér twee collega's die onafhankelijk van elkaar kwamen informeren of ik wellicht weer zwanger ben. Ik heb nog maar gelogen en gezegd dat het mijn darmen zijn. Maar ik besef me wel, dat ik het toch maar snel moet vertellen als ik de 12 wekengrens ben gepasseerd. Want dit ga ik dus nooit lang verborgen houden.....

16. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    familie en Beste vrienden weten het al. Gister ook aan klanten verteld. Ik wil zo snel mogelijk regelen dat ik minder kan werken dus dan is het wel handig als men ook snapt waarom! En Ach... Zit toch al op 9 weken :)

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij wachten nog eventjes tot de volgende echo tot we het openbaar maken. Ouders weten het,oma en twee goede vriendinnen ook. Volgende week vertel ik het ook aan twee andere goede vriendinnen. Week daarop is de echo, en dus de rest van de vriendengroep en werk aan de beurt! Wel leuk weer!

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij hebben de echo gehad en willen het snel vertellen, maar door werk enzo lukt het niet om het allemaal meteen te doen... Wil het sommigen persoonlijk vertellen, dus dat is iets meer plannen... ;)

19. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ja logisch. Dit weekend komt een goede vriendin eten, maandag met een ander lunchen. Woensdag echo en het weekend erna naar de oma's en tante. Dan mag het wat mij betreft uitlekken ;)
    Hoe voelen jullie je nu?
    Drukke werkdag gehad en dan heb ik niet de rust om normaal naar de wc te kunnen. Merk dat erg aan mijn buik de dag erna, extra opgeblazen. Vanmorgen spuugde een baby heel veel melk weer uit.... ik deed bijna mee! Verder gaat het goed zolang ik kleine beetjes eet.
    En die vermoeidheid is gewoon niet aan te vechten. Tussen 8 en 9 ga ik standaard al naar bed! Dat is even niet anders.

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Lijkt me idd ook lastiger voor je Demelza, met al een groep kids om op te passen.

Hier sinds een paar dagen echt dodelijk vermoeid. Niet normaal gewoon! En extra misselijk, heel fijn. Vanavond ben ik alleen thuis dus duik lekker vroeg m'n bedje in.

Verder ongeduldig aan het wachten op de echo. Misschien gaat het dan wat echter voelen..

Deel Deze Pagina