1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Wij hebben het dinsdag aan mijn schoonmoeder verteld en morgen gaan we het aan mijn moeder vertellen, ik had een doos chocola meegenomen en de chocola was in de vorm van baby's en met roze en blauwe muisjes, dus ik had gezegd ik heb wat lekkers mee voor bij de koffie, en mijn schoonmoeder pakt het uit, en die zegt oh wat leuk, en ze kijkt nog een keer goed, en zegt nee dat zal toch niet, onwijs blij was ze en emotioneel erg leuk om te zien. Ben benieuwd hoe mijn moeder morgen reageert.

Zaterdag hebben we een verjaardag en dan vertellen we het ook vrienden, heb nu al wat smoesen opgehangen, en om nu weer wat bedenken waarom ik niet drink.. spannend hoor allemaal.

Voel me verder goed weinig klachtjes dus mag niet klagen, toch is dat ook wel weer spannend hoor.

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Bij mij weet iedereen het!! Is echt leuk!! Gister kwam een vriendin met een cadeautje, 2 kleine rompertjes, echt heel schattig!!
    Alleen het enige vervelende is dat iedereen zegt, 'ohw het is nog zo pril...' Terwijl wij toch echt het gevoel hebben dat het goed zit!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo, mijn eerste werkdag na anderhalve week vakantie zit er weer op, gelukkig weinig last gehad van misselijkheid dus die "Seabands" van de Etos lijken goed te werken. Nu al weer weekend!

@ Nmv, fijn dat de echo goed was!!

@ Wolkje, als je buik nu al in de weg begint te zitten beloofd dat nog wat als ie echt groot wordt :p

@ Vertellen, hier weten (schoon)ouders, broer/zus, en 4 vrienden die ook wisten dat we in het traject zaten en mijn werk er van af. Met de rest wachten we even tot na de volgende echo, dan zit ik ook over de 13 weken.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gaaf al die leuke reacties!

5. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Bij ons weten de ouders, en zussen en broer het.. Daarnaast heeft mijn vriend het tegen een paar collega's verteld... Morgen vertellen aan mijn vriendinnetjes! Vind ik wel erg leuk en dit weekend dus ook nog aan de overburen waar we goed contact meehebben. Met de rest wil ik nog even wachten tot na de echo. Die hebben we dus pas over 1.5 week.

Zijn jullie ook nog steeds zo bang dat het misschien mis gaat? Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar dat is soms best lastig...

6. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor mij hetzelfde als San: zo'n beetje iedereen weet het al. We konden het niet voor ons houden. Vandaag ook aan mijn directe collega's verteld, hoef ik m'n buik niet meer in te houden. Maandag de echo, eindelijk!

7. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Leul leuk leuk steeds meer kunnen/gaan of hebben:D het grote nieuws verteld!!!

Bij ons weten een aantal mensen het, merendeel nog niet:p
    Dinsdag ook 1e echo bij de verloskundige, kijk er heel erg naar uit!

Ik voel me *even afkloppen* beter dan afgelopen week.
    Gister had ik ook veel last van mijn hormonen zat er heel even doorheen toen ik weer alles eruit moest gooien op de wc:(
    Vandaag een betere dag, ook weer zelf gekookt en een klein beetje kunnen eten, eindelijk!
    Heb 0,0 buikje hahaha ben 4 kilo kwijt na een week misselijk zijn en overgeven :$

8. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Hoi Dames,

Even een paar dagen alleen meegelezen. Had ff geen fut om te reageren. Voor degene die een mooie echo hebben gehad: lekker, geniet er van dames!!

Hier gaat eigenlijk zijn gang, alleen helemaal geen energie. Ik heb me een paar dagen volledig op me werk gestort!

Wolkje je echo begint nu wel lekker dichtbij te komen :D gelukkig!
    Voor de rest die ook bijna de echo hebben ook heel veel plezier.

@vertellen wij vertellen waarbij het 'goed' voelt het echt helemaal bekend maken doe ik pas na de 12 weken, andere kant als iemand er om vraagt gaan we er niet om liegen. (en er vragen veel mensen naar)

9. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Annsie voel je je iets beter? En gewoon moe of ook echt niet lekker meis?
    Ja! Bijna echo :D Nog maar 5 dagen en 15 minuten! Spanneeeeeend!

Hier vanmorgen weer eens op de weegschaal gestaan. +2 kg :D

En! 9 weken!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ff snel bijlezen....hier snipverkouden en hoofd vol snot :( maar wel zo de 2e echo :)

11. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    2e echo al! :$ Spannend meid, veel plezier iig :)

12. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    :) Geduld is een schone zaak..... ofzo.... :)

Veel plezier!

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ja vorige week 1e echo bij gyn en nu intake bij verloskundige met echo :) Komt door onze prille gesch. met ons zoontje, daarom krijgen we vrij veel echo's.

14. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ja goed toch dat ze dat doen!!! Veel plezier met de echo, hoop dat alles nog helemaal goed is.

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Alleen maar fijn dat ze er idd nu zo mee omgaan Juf! Ik duim voor een supermooie echo!

Enne, demelza, nog 5 dagen he ;) Is toch vrij snel gegaan.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Fijn Juffie! Geniet ervan straks.

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Gaan we doen, nog 45 min wachten :) gelukkig is het om de hoek, want griep zet echt door, rillerig, hoofd vol snot en gammel gevoel. Gelukkig is VL hele weekend thuis, kan ie me lekker verwennen hahaha

18. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Oh bah, griep is stom Juf! Zorgen dat je geen koorts krijgt he, dus slik je paracetamol :)

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

krijg gelukkig niet snel koorts, heb van mezelf lage temp dus als ik verhoging krijg, is dat al heel wat! :) vanochtend 37.4 dus wacht nog ff met paracetamol (daar lees je ook allemaal tegenstrijdige berichten over immers over tijdens zwangerschap :( )

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik blijf erbij dat het mag :) Volgens m'n vk was koorts schadelijk voor de baby en heeft ze me op het hart gedrukt om aub PCM te nemen :)

Deel Deze Pagina