Haha, ja sorry, wij mogen weer. Helaas al een keer een mk gehad. Maar of het nu de eerste of de tweede keer is dat je mag kijken, het blijft even leuk hoor! Mamavanmenm, wat rot dat je je zo voelt. Kunnen ze geen echo voor je regelen vandaag? Moeten ze toch een beetje begrip voor tonen vind ik. Sterkte!
Ja...ik zou gewoon aandringen op een eco vandaag. En anders een echoburo bellen. Voor een paar tientjes weet je waar je aan toe bent. Kan me zo voorstellen dat emoties ook heel veel doen met hoe je in je lichaam zit. Misschien voel je daarom even geen of een mindere binding met je lichaam?
Hoi dames! Heb een beetje teruggelezen.. las wat dames die het iedereen of een klein groepje al hadden verteld.. Wij hebben het tot nu toe alleen de moeders (onze ouders zijn gescheiden) en goede vrienden verteld.. de rest krijgt het na de echo te horen Voor de dames die binnenkort een echo hebben: veel plezier.. hoop dat alles goed is! Ik mag volgende week maandag.. vind het erg spannend! Voor de misselijke/spugende dames: sterkte! ik voel me gelukkig wel oke.. af en toe misselijkheid..maar na wat te hebben gegeten gaat het beter.. wel erg moeee.. heb ook nergens zin in.. stel dingen het liefst uit.. echt vervelend is dat! mammavanmenm: sterkte! hoop dat je gauw een echo kan krijgen!
Ik ga vanavond naar de ha om iets tegen het overgeven te vragen... Hopelijk is de lage bloeddruk daar ook mee verholpen... Zo hou ik het echt niet langer meer vol!
Hey meiden, Vanavond voor het eerst naar de VK geweest. Verliep alleen iets anders dan verwacht, het was alleen info over de combinatie test. Die staat gepland bij 13 weken zwangerschap zodat manlief ook mee kan. Die echo en test worden niet in de praktijk gedaan bij de VK, maar vanuit een andere instantie. Nou kwam ze ook nog even met het nieuws dat die test 150 euro kost, en niet in het verzekeringspakket zit. Of ik dit wist?! Uhhh nee!! Eerst maar even met manlief overleggen wat hij hiervan vind! Verder wilde ze met 10 weken een termijnecho (19 maart). Maar nu ik weer thuis ben en ik de hoop info een beetje aan het verwerken ben zit ik wel te denken: als we die combinatietest nu niet doen op 10 april vervalt die echo. Als ik dan bij die 10 weken de echo krijg is manlief nog niet thuis (5 april pas)... Dan kan hij nog wel mee met de 20 weken echo maar dat duurt nog even natuurlijk. Ofwel heb nu alles naar hem gemaild (wat vervloek ik die hele uitzending op zulke momenten!!) en dan maar even afwachten wat hij er allemaal van vind! @ Juffie, beterschap! @ Wolkje en Demelza, wat fijn dat jullie dan ook eindelijk bijna mogen! @ Toekan, goed dat je naar de arts gaat! Hoop dat je je heel snel wat beter voelt!
Hoi allemaal, Heel veel sterkte voor alle zieken, misselijken en vermoeide ladies. Iemand schreef al, nog een paar weken.. Hou vol! Mamavanmenm ik hoop dat je gevoel fout zat en dat je snel een goede echo hebt! Mieks, lastig hoor. Ik kan me voorstellen dat je vriend bij een echo wil zijn, zo snel mogelijk na zijn thuiskomst. Balen dat je dan moet betalen. Voor mij wordt het wel vergoed, omdat ik al 36 ben. Ik had vandaag mijn termijnecho, alles was goed. Keurig kloppend hartje en hij/zij was al lekker aan het bewegen. Fijn hoor om het te zien! Voor iedereen die nog wacht op de eerste echo; succes met aftellen!! X Anne
Hey meiden, Hier in t dorp is de echoscopiste er alleen op dinsdag. Bij noodgevallen kan je wel naar het ziekenhuis, maar aangezien ik morgenmiddag 13:20 de echo heb...kan ik wel wachten, geen pijn in mijn buik of bloedverlies, dus hou maar ff moed! Lief dat jullie zo meedenken!
dat leek mij ook het handigst, goed dat je er ook zo over denkt. Veel Suc6 morgen, ik hoop dat alles gewoon in orde is!
Toi toi toi voor vanmiddag, mamavanMenM !! Ik ben net mijn werk binnengerend met weer vreselijke darmkramp. Aangezien ik de afgelopen dagen verstopt zat is dat geen pretje: het is nu een gevalletje tot bloedens toe En ik vermoedde het al eerder, maar weet het nu zeker: mijn bekken kliert....nu al ! Kon vannacht maar geen fijne houding vinden. En nu ook nog die darmkramp. Heb ff geen fijne start van de dag, nee
Mamavanmenm, hoop dat de tijd voor je vliegt vanmiddag!! Hellen, he wat naar! Sterkte vandaag. Ik zit lekker in het zonnetje buiten, dochter loopt lekker buiten met haar poppenwagen.
Ik kreeg gisteren de gekste tip ooit van mij ha... ( maar voorlopig werkt hij wel!). Naast je bed koekjes en cola zetten. Het zoete en de suiker legt een laagje in je maag dat voorkomt dat ze zo snel samentrekt. Voor smorgens heb je dan ook snelle suikers nodig, opdat je niet nog een uur in je bed wil blijven liggen tot de trage suikers van je krakkers beginnen te werken... En tot nu toe gaat het goed! Voel me wel mottig, maar alles zit nog waar het hoort en dat is al heel veel voor mij... Kreeg ook primperan, dus die ga ik straks maar even halen
Hoi meiden, Helaas is mijn voorgevoel de juiste geweest... Ik zal dan ook snel een afspraak krijgen in het ziekenhuis voor curretage of medicijnen... Veel geluk allemaal, ik hoop dat ik snel weer eens mee mag schrijven in een andere maand! Xxx
he gatver!! Heel veel sterke Mamavanmenmen inderdaad hopen dat je snel weer in een andere maand mag melden!
Ah wat enorm klote mamavanmenm... Ik heb er eigenlijk even geen woorden voor.. Héél veel sterkte meis..