1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat kut mamavanmenm!! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte met dit verlies! :(

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind het echt heel erg voor jullie Mamavanmenm. Heel veel sterkte!

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Oh wat erg zeg, had zo gehoopt voor je dat het goed zou zijn, heel veel sterkte wat onwijs rot voor jullie, dikke knuffel.

4. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Lief van jullie!

Weet ff niet wie het vroeg maar sinds het weekend voelde.ik.me gewoon niet zwanger meer, en daarvoor juist heel weg dus ik begon toen.al te twijfelen...
    Had alleen gehoopt dat mijn gevoel.er naast zat en het gewoon kwam omdat het een emotionele tijd nu is voor ons... Nu dus dubbel.helaas...
    Morgen gaat de vk bellen naar de gyn, ik zal dan waarschijnlijk.medicijnen krijgen om het op te wekken... Wil.er niet op gaan zitten wachten, des de eerder kunnen we er weer voor gaan!

Xxx

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Werkdag zit er weer op.
    Gisteravond het hele verhaal van de verloskundige naar manlief gemaild. Hij belde gelukkig vanmiddag op om samen te overleggen. Erg fijn!
    We hebben besloten het toch gewoon zo te laten staan, hij wil graag weten wat er uit komt bij die combinatie test. Ik verwacht zelf niet veel: heb mijn leeftijd mee en er komt niks voor in onze families. Maar we wachten rustig af. Ga dus ook nog niet denken van "wat als"... dat zien we dan wel! Dan is hij ook weer thuis dus kunnen we tegen die tijd kijken wat we verder willen.

@ Hellen, oei vervelend die darmkrampen! Hier ook soms. Veel zelfgeperste sinasappelsap drinken en kiwi's eten kreeg ik als tip.

@ Toekan, wat fijn dat die tip lijkt te werken!

@ Mamavanmenm, oh meid wat erg, zeker na wat je al hebt mee moeten maken :( Heeel veel sterkte!!

6. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    mammavanmenm:he bah..wat erg! heel veel sterkte meid!!!

7. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    mamavanmenm neeeee :(:(:(:(:(:(:(
    en je gevoel klopte dus, wat verdrietig!!!!!!
    ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer mee kunt kletsen in een andere maand...

8. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Mamavanmenm wat verschrikkelijk verdrietig!! Heel veel sterkte!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Meiden met echo, uit m'n hoofd Wolkje en Demelza, veel plezier vandaag. Hopelijk komen jullie terug met mooi nieuws.

10. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Dankjewel! Wolkje, daar is je moment eindelijk! Geniet er van, duim voor je dat alles goed is! Ik ga aftellen tot 20 uur...

11. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Demelza en Wolkje veel succes en plezier met jullie echo spannend hoor.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heel veel succes met de echo's vandaag!

Mijn borsten lijken iets minder pijnlijk. Hebben jullie dat ook, want ik schrik daar dan meteen weer van. En dat terwijl ik toch weet dat ze bij mijn dochter ook niet de hele tijd pijn zijn blijven doen

13. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Heb ik ook hoor Hellen! én minder last van misselijk / opgeblazen gevoel. Maar goed, ik blijf nog enorm moe .....
    Met die echo zo dicht bij maak ik me ook wel een beetje zorgen dus lekker druk met werk bezig zijn is de dag zo voorbij ;)
    Maar begrijp hoe je je voelt

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Mamavanmenm,wat verschrikkelijk zeg!! Heel veel sterkte!!

Meiden met een echo succes!!:)

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Alles was perfect!! 2 dagen teruggezet, naar 9w3d oftewel 6 oktober. Placenta lag voor, perfect hartje gezien en gehoord, zagen het kindje al dansen :D
    Zal straks een echo uploaden

16. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Yeah! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg!

17. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Hé dames,

Moest even teruglezen. Helaas wat minder nieuws zag ik MamavanMemm heel veel sterkte! :( !

Wolkje wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Nog minder dan een week te gaan voor mij. Ik kijk er zo naar uit.

Wat betreft de boobies... blij dat ik het hier lees dat jullie er ook wat minder last van hebben. Het viel mij 2 dagen geleden op dat ze lang niet zo gevoelig waren. Maargoed, nog wel steeds misselijk en last van krampjes e.d. Vannacht weer wakker geworden van de kramp... blijft eng :(!

18. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Zeg wolkje, wat maak je me nu ga je me verlaten op dierendag?? :(
    Wel super fijn dat je een goede echo heb gehad, was dat lange wachten nog meer de moeite waard!!!

Hopen dat de rest van de echo's net zo mooi zijn!

@Hellen ik heb er de ene dag meer last van dan normaal maar ik had vooral pijn als ik koude tepels had. nu is het natuurlijk ook wat warmer dus heb ik ook vele minder last :D

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wolkje: fijn dat je lange wachten beloond werd met eeen dansende uk! :)

Demelza: jij evenveel plezier straks :)

Borsten: zijn hier nooit echt heel gevoelig geweest eigenlijk... Enkel wat steviger, maar gevoelig niet echt... Eigenlijk heb ik buiten de ontzettende misselijkheid en dat braken nergens last van... Dus als dat stopt, heb ik een droomzwangerschap * kijkt even smekend naar moeder natuur*

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Sorry Annsie :D

Thanks allen, ben helemaal in de 7e hemel!

Deel Deze Pagina