@mamavanmenm: Wat erg!! Ik herken het van mijn miskraam, toen hoorden we bij de echo ook dat het niet goed zat. Verschrikkelijk voor jullie.. Ik wil jullie heeeeeel veel sterkte wensen! @wolkje: Je geduld werd beloond Gefeliciteerd! Ik wacht met smart op de foto Voor de informatiebeluste dames onder ons, ik heb een ontzettend leuk boek: "Hoe meer chocola, hoe zoeter je baby?" (van Jena Pincott) Hierin staan alle feiten rondom zwangerschap, bijvoorbeeld waarom we meer dromen. Alles is goed onderbouwd met onderzoeken van verschillende onderzoekers door de jaren heen. Heel interessant! Ook is er bijvoorbeeld een heel hoofsdtuk gewijd over het geslacht van de baby. Is het genetisch bepaald of zit er juist wat anders achter? Rokende mannen hebben bijvoorbeeld meer kans op dochters, zo grappig.
Gefeliciteerd wolkje wat fijn zeg! Hier heb ik ook geen gevoelige borsten, ik heb 1,5 week geen klachten gehad war mij ook wel beetje zorgen gaf, maar vandaag weer war last van mijn buik en voel me beetje down vandaag, ook weer een jeukerige buik dus toch weer even een teken voor mij, het blijft toch spannend hè tot 12 weken. klinkt als een leuk boek linnepinnie misschien koop ik het ook wel.
Wauw mooie foto wolkje!! Genieten!! Mamavanmenm; pff heel veel sterkte met dit verlies.. hopelijk mag je snel weer zwanger worden.. sterkte! Hier is het drama op het moment.. Vandaag dag 3 van niets binnen houden.. zelfs water hou ik nog niet binnen! Ik ben zo slap en futloos.. heb nergens zin in! Zonet een glas drinken in etapes met een theelepeltje opgedronken.. maar toen alles er in zat, kwam het er bijna direct weer uit de emafesane doet ook niets.. als het zo doorgaat dan morgen of vrijdag toch echt maar even naar de huisarts.. Manlief is wel heel lief voor me! Smeert midden in de nacht beschuitje voor me hihi, hij doet zooo zijn best.. maar niets helpt Bah sorry voor mijn geklaag! Ik lees wel (bijna) elke dag mee, maar voel me te slecht om steeds te reageren..
Wolkje: dat ziet er super uit!! Cayth: wat rot dat je zo ellendig bent! Ik hoop dat het snel weer opknapt
Ja dat heb ik ook, maak me dan ook steeds zorgen, en ik moet nog een hele week wachten voor mijn eerste echo. Gelukkig zijn vaak de dag erna alle kwaaltjes weer in volle heftigheid terug en kan ik weer wat ontspannen. Maar de dagen lijken wel voorbij te kruipen
@ Wolkje, prachtige echo's! Zo gaaf om te zien he?! @ Cayth, wat balen meid dat je je zo slecht voelt! Hopelijk trekt het snel weg en kan je weer wat binnen houden! @ Demelza, veel plezier vanavond met de echo!
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Het schijnt trouwens normaal te zijn dat de kwaaltjes in de ene week meer aanwezig zijn dan in de andere week. Maar ik herken de bezorgheid wel hoor! De laatste 2 dagen voel ik me fitter en minder misselijk. Wel heel erg fijn natuurlijk, maar automatisch maak je je dan toch zorgen.. Hadden we maar een apparaatje dat we zelf elke dag even naar binnen kunnen kijken!
Hoop dat de foto's gelijk werken...... Yeah!!!!! Ik moest onwijs nodig naar de wc dus we hadden gelijk beeld Hartje was goed te zien en meneer of mevrouw was enorm bewegelijk, super om voor het eerst mee te maken. Nu de familie en jullie van het goede nieuws op de hoogte zijn is het tijd om te slapen.... En dat moet nu wel goed komen. Tot morgen meiden!
Dankjewel! Hebben we maar mooi gepiept allebei ps. Ik moet mijn banner even aanpassen... ben nu op 10 weken en 2 dagen neergezet dus uitgerekend op 30 september. maar ik blijf mooi hier hoor!!!!
Goed nieuws van Demela. Wat fijn!! Na een onrustige nacht (slapen jullie ook zo slecht, ondanks de vermoeidheid?) wèl benieuwd naar de intake bij de gyn. Moet er gelukkig al om 8,30 zijn. Ondanks dat ie dan net uit de nachtdienst komt, gaat Lief fijn mee. Ik hoop natuurlijk op nog weer een echo. Blijft spannend, ook hoe ik behandeld ga worden. Uit ervaring weet ik dat je heel fijn kunt worden geholpen, maar dat er ook artsen zijn die een zwangere met overgewicht het gevoel kunnen geven dat je zo ongeveer een crimineel bent.