Afgelopen donderdag de 2de echo alweer gehad. Ben nu 9 weken. Was wel fijn een extra echo! Het zag er allemaal netjes uit! Het kindje is al los van het vruchtzakje, dus 'eet' al via de navelstreng. JOEHOE!! Ik word nog niet veel dikker, dus nog geen positiekleding gekocht.. In mei heb ik een bruiloft, wil dan een leuk jurkje aan. Weet iemand waar je leuke positiejurkjes hebt???
Prenatal of andere winkels waar ze zwangerschapskleding verkopen Of gewoon online zoeken! Fijn dat je een goede echo had!
Mamalicious heeft gave jurkjes! Heb er ook eentje meegenomen. Beetje glimstofje, best feestelijk. Wolkje, heerlijk he! Wil ook niets anders meer aan haha
Piko, fijn die vorderingen te merken e San: eet het kindje met 9 wekeal via de navelstreng? Dat wist ik niet dan hoop ik dat mijn spuugsessies wat beginnen minderen... Aders is er daar alleen oude rommel te vinden.. Wolkje: slim van die lage buikband! Moet ik ook op letten, wil ik me niet kapot zweten van de warmte!
@ toekan smeren doe ik ook ja heb van weleda zwangerschapsolie ruikt heerlijk, maar jij hebt ook veel jeuk dus?
Ik heb dezelfde goh voorlopig vooral aan mijn borsten maar mijn ventje smeert sowieso al elke avond alles een keertje in... Al is het maar het idee erachter
In het boek waar ik laatst over vertelde staat dat als de moeder erg misselijk is en weinig eten binnen kan houden tijdens de zwangerschap, er minder kans is op geboorteafwijkingen en op een miskraam. Fijn om in je achterhoofd te houden als oppeppertje Ik smeer trouwens met een mama-creme van Etos eigen merk (een grote roze tube voor maar 5 euro). Ben benieuwd of het wat helpt!
Haha, ik hou het in mijn achterhoofd! Ik roep ook heel snullig elke keer ik klaar ben met spugen ' maar de baby leeft! een mens moet zich ergens aan optrekken e
lol! Het is toch raar dat je op een of andere manier toch blij bent als je de kwaaltjes voelt hé ? Begin nu weer een beetje te ontgriepen en merk dat ik weer wat meer kwaaltjes voel. Dus de misselijkheid is weer terug.. denk dat de griep het even heeft onderdrukt!
Hey meiden, Kom ook weer eens even spieken hier. Gelukkig niet zo veel last meer van misselijkheid, soms met vlagen. Wel nog steeds enorm moe, slaap gerust 11 uur per nacht en ben overdag dan nog moe Ik lees veel over jeuk, dat heb ik op mijn rug hahaha. Mijn borsten groeien ook nog steeds fanatiek door merk ik, zijn nog steeds flink gevoelig! @ Wolkje, das een goeie tip over die hoge banden aan een positie broek icm zomer! @ Boek, vind ik ook een raar gezegde.. Omdat ik dus niet hoef over te geven zou ik dan meer kans maken op allerlei afwijkingen of miskramen Beetje vreemd boek vind ik dan!
Hey meiden, Ik zal me ook weer even melden Hoe is het hier met iedereen?? @Toekan, al wat minder misselijk?? Of spuug je nog steeds de hele dag? @Hellen, wat een enorm domme collega zeg!! Grrr!! Ik heb wel alles meegelezen, maar geen puf gehad om te reageren! Ik voel me ook nog steeds niet lekker. Nog bijna elke dag erg misselijk en doodmoe! Zit dus ook nog steeds in de ziektewet en mag boventallig komen werken als ik me goed genoeg voel. @Smeren; is dat nu echt al nodig?!? @Positiekleren; ik heb hier wat van mijn zus liggen, maar nu nog mijn eigen kleren aan. Ik hoop dat ik me snel wat beter voel en lekker kan gaan shoppen!
Toevallig net wat op google aan het kijken en zie ik dit staan: Het is nog steeds onduidelijk waarom veel vrouwen misselijk zijn tijdens de zwangerschap. Waarschijnlijk gaat het om een combinatie van factoren. Een interessant weetje is dat onderzoek heeft aangetoond dat vrouwen die gedurende hun zwangerschap misselijk zijn, minder miskramen, doodgeboorten en voortijdige bevallingen hebben. Over de relatie daartussen wordt nog gespeculeerd. Zal dan blijkbaar toch een kern van waarheid inzitten?!
laten we het op toevalligheden houden goed? Dat is voor de meiden, waar onder ikzelf, wel zo geruststellend...
Ja nog steeds elke dag een paar keer beste vriendjes met de pot... En of ik daarmee minder kans maak op een miskraam etc weet ik niet.... Zal inderdaad een samenloop zijn denk ik.... Denk dat zo overmatig spugen ook niet zo heel gezond kan zijn, aangezien je bijna al je voedingsstoffen snel weer afgeeft.. Het spugen is voor mij een bevestiging dat ons kleintje er nog zit.. En daar trek ik me dan aan op
Ik vind het onwijs knap van je Toekan dat je zo positief bent en blijft!! Ik merk dat ik me soms best wel down kan voelen doordat ik me 24u per dag misselijk voel. En dan hoef ik nog niet te spugen! Dan moet dat voor jou helemaal moeilijk zijn lijkt me!! Hopelijk gaat t snel beter!!