Ooh maar ik ben ook vaak down hoor! En dan schreeuw ik bv dat ik niet had gedacht dat ik na zo een moeilijk parcours om zwanger te worden ook nog eens gestraft ging worden door me zo te voelen.... Ik heb dagen dat ik de zetel niet uitkom gewoon omdat een te bruuske beweging me al doet spugen en dan denk ik ook wel 'please laat het stoppen op max 12 weken! Als dit een hele zwangerschap duurt berg ik mijn 3 kinderen als wens op en blijft het bij deze zwangerschap' .... Maar gelukkig weet ik ook waarvoor ik het doe.... Al mag het nu toch echt wel gaan stoppen
Succes alvast Hellen! Nog even over die misselijkheid: het betekent natuurlijk niet dat als je niet misselijk bent, je een grote kans hebt op een miskraam of iets dergelijks! De verschiillen in die percentages zijn zo klein dat het weinig uitmaakt of je wel of niet moet spugen! Ik had het er neergezet omdat ik de meiden die zo ontzettend misselijk zijn wel een oppeppertje gun! Het is niet niks denk ik om steeds zo misselijk te zijn.. Dus zet hem nog even op, dames!
Veel plezier straks Hellen! Wij mogen donderdag PAS . Heb me vanmiddag echt moeten inhouden bij de babykleertjes... Wil zo graag wat kopen! We gaan donderdag wel een moederfiets kopen. Ik heb nu een bakfiets, maar dat fietst toch niet zo lekker.
Bakfiets staat ook op ons lijstje! Vooral nu... Woensdag hebben wij weer echo. Ben erg benieuwd om onze wondertjes weer te zien...
Zo. Echo achter de rug. Datum is nu 10-10. Die 6 oktober kwam van mijn laatste ongi datum, terwijl ik altijd later mijn ei heb. Dus de uiteindelijke 9+4 vind ik wèl kloppen. Maar ze vroeg steeds of ik het wèl vond kloppen. Want anders had ik 10 weken moeten zijn. Kreeg er de kriebels van! En ook deze dame bleef maar vragen of we écht geen prenataal onderzoek willen vanwege mijn leeftijd. Zelf hebben we zoiets van : we hebben vertrouwen. Maar ik weet het nu écht niet meer. Krijg het gevoel dat ze denken dat ik één wandelend risicofactor ben. En nu vertelde de echodame me al , dat me niet weet of ze vanwege mijn spekjes de nekplooi wel goed in beeld kan krijgen, waardoor je automatisch vervolgonderzoek nodig hebt. Mijn hoofd tolt nu... Bijgaand foto. Niet zo mooi als van jullie, wegens mijn vetlaagje
Hellen, laat het allemaal even bezinken! Doe uiteindelijk wat voor jullie goed voelt, dat is iets wat alleen jullie kunnen bepalen. Volgens mij een hele mooi echo hoor ! En er zijn toch verder geen gekke dingen uitgekomen. Ik heb morgenochtend mijn echo om 9.30 uur! Zo spannend!
Hellen laat het maar even bezinken! Wat ik niet zo goed begrijp: als ze het niet zo goed in beeld kreeg, waarom doet ze dan geen inwendige echo? Daar zie je het dan toch wel op? Gewoon je gevoel volgen meid!
Hellen, laat je niet gek maken. Jullie hadden besloten het niet te doen en hadden vertrouwen. Hou daar aan vast! Zeker als een echo waarschijnlijk geen goed beeld geeft en je moet gelijk punctie!
Wat wèl bijzonder is: ze begon inwendig en uiteindelijke heeft ze inwendig het beste beeld gekregen. En dat bij deze termijn. Man lief heeft ook nog steeds rotsvast vertrouwen. En ik weet door mijn werk dat er legio aandoeningen zijn die héél ernstig zijn en die je niet met een vruchtwaterpunctie kunt aantonen, tenzij ernaar gezocht wordt. En dat doen ze alleen als je familiair belast bent.
@ Toekan, vind het knap dat je zo positief bent na alle misselijkheid! Hoop dat het snel beter gaat! @ Fiets, hier een fietskar! Zooo blij mee! Lekker makkelijk omdat ie er gewoon af kan als je hem niet nodig hebt, en met mijn baan als gastouder gebruik ik hem al regelmatig Heb er nog een elektrische fiets voor vanwege vele heuvels, heerlijk fietsen! @ Hellen, vervelend dat je er zo'n onzeker gevoel over hebt gekregen. Gewoon maar even laten bezinken en uiteindelijk doen waar jullie je goed bij voelen...
Hellen, jammer dag die vrouw zo bleef doorgaan. Gewoon je gevoel volgen! Mooie echo overigens! Bakfiets, ja het leek ons ook ideaal, en op zich is het ook wel handig, kind en hond in de bak en gaan! Maar hij fietst best zwaar door de kleine wielen. Voorlopig houden we ze beiden, maar ik denk dat met de tijd de bakfiets op MP gaat.
Hellen, is nog steeds een mooie echo! Volg vooral je moederinstinct, daar kan niets en niemand tegenop meis. *knuf*