1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

succes met de echo stresskipje!!
    Ik ben wat down deze dagen, deze week was de uitgerekende datum van ons zoontje. In combinatie met de hormonen en moeheid van deze zwangerschap ben ik lekker labiel. Ben heel blij met deze zwangerschap maar ook heel bang dat het rond 20 weken weer mis blijkt te zijn.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Veel plezier zo Stresskip!!

Juffie, veel sterkte om deze rotperiode door te komen. Lijkt me loodzwaar.

3. piko

piko Lid

8 feb 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister heeft mijn man een afspraak gemaakt bij de echopraktijk. Volgende week maandag 18 maart mogen we komen om 9.00u.
    Ook heb ik gister het nieuws aan mijn teamleidster op het werk verteld. We hadden een gesprek (soort functioneringsgesprek) met ook kennismaking omdat ik er sinds 1 feb. aan het werk ben. (met nog anderen) vanwege een reorganisatie. Ze vond het heel mooi. Heel anders dan mijn teamleidster die ik eerst had. Ik vond het heel plezierig praten. Ze was belangstellend en meelevend. De collega's vertel ik het over een week. Woensdags denk ik. Dit weekend hebben we familiedag (mans kant) dan maken we het aan de broers/zussen, zwagers/schoonzussen en de anderen bekend. Zaterdag willen we graag naar mijn broer/schoonzus. naaste vrienden krijgen maandag een brief door de bus. En vandaag ben ik te bloedprikken geweest, en gaat mijn man het tegen zijn baas vertellen. Zo wordt het steeds echter. :)

4. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Spannend hoor! Bij ons weet bijna iedereen het. Afgelopen weekend mijn opa en oma verteld, zo leuk die reacties! Word hun eerste achterkleinkind :D
    Komend weekend mijn andere oma vertellen en dan zit ik op 12 weken dus mag de hele wereld het weten :D

Helen, zoals de andere meiden al zeggen, laat je niet gek maken! Als jij dat onderzoek niet nodig vind, vertrouw daar dan op. Er zullen nog een hoop mensen zijn die denken dat ze het beter weten. Ene oor in, andere uit!

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Piko fijn dat je het kan delen he! :) hier weet ook al bijna iedereen het!

Stresskip veel plezier!!

Juffie een dikke knuffel meid!! Weet dat elke zwangerschap anders is! Ik duim met je mee dat dit wel tot het einde goed komt!

6. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wij hebben het gewoon al openbaar gemaakt, bij collega's, vrienden en via FB :) Allemaal leuke reacties, veel vroegen toch wel even of het gepland was ja/nee :D Zucht!

7. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Stresskip is nu lekker aan het chillen, hoop ik!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind dat eigenlijk een hele onbeleefde vraag, is het gepland. Wat gaat dat mensen aan? Ik heb m helaas ook veel gehoord, was net 23 toen ik beviel van onze dochter. Voor haar helaas een mk, was eind 21 toen ik bewust in verwachting raakte. Een oud collega, 28, werd zwanger tijdens een van haar eerste dates, en die heeft die vraag nooit gehad vanwege haar leeftijd.

9. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Mooie echo hellen
    Juffie heel veel sterkte deze dagen lijkt me echt onwijs rot.

Vanmorgen ook tegen mijn teamleidster verteld ze vond het super leuk voor ons, zeer heeft zelf vorig jaar een kleine gehad dat scheelt ook wel. De rest van van de collega s vertel ik het na de echo. Verder weten best veel mensen het nu, mijn buikje wordt ook steeds voller :)

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Vind ik ook, maar ik laat het maar gaan. Het is nu eenmaal tegenwoordig 'normaal' om pas rond je 30e aan kinderen te beginnen: Nou, ik vind 25 ook een mooie leeftijd.

Wat ik minder leuk vond was een collega die me even apart nam en vroeg waarom ik het al zo vroeg vertelde en dat het zeker nog mis kan gaan. Een vriendin van hem had het ook vroeg verteld en kreeg vervolgens een miskraam. Hoef ik niet te weten, ktnx! Ik weet dat het kan, maar we hebben niet voor niks de keuze gemaakt het nu te vertellen.

11. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ja vervelend hè. Goed bedoeld maar toch!
    Ik belde een tante, die ik weinig zie maar toch niet wilde passeren. Ik vond het lullig als zij het via de familie zou horen. Zegt ze gefeliciteerd, niet zo enthousiast, en daarna heeft ze het alleen maar over hoe pril het nog is en dat ik het dan nu al vertel blablabla.... pfff, joh, ik zit op 11 weken, laat me met rust, zal je nog eens bellen! :)
    Maarja, je doet er niets aan! Haar makke....

Ben nu wel toe aan een andere broek maar vind het moeilijk om te kiezen. Bestel gewoon maar een spijkerbroek met een band, kan niet fout toch? Draag altijd spijkerbroeken ;)

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kan inderdaad niet fout zijn een jeans!

Ja hier ook veel ' en het is nog zo pril' mensen lief, ik moest stoppen met werken op 4+4weken... Precies of de tamtam had anders zijn werk niet gedaan :p

En leeftijd... Hier nog 'maar'23 en eigenlijk al aan het proberen van toen ik net 22 was... Denk niet dat we daar commentaar op krijgen... Zijn al 7jaar samen, zijn al twee jaar getrouwd... De mensen verwachtten het hier denk ik wel een beetje :)

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    #1893 liefkleintje, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    @stresskip, hoe was de echo?? Ik hoop dat alles goed is!!

Hier weet ook iedereen het! Na de echo die we vrijdag hebben, zetten we het ook op FB!
    Alleen maar leuke reacties, omdat ook veel mensen wisten dat we al lang bezig waren.
    Ik ben 31 en we zijn 5,5 jaar samen.

Wel gehoord van veel mensen dat het nog zo pril was! Dat klopte ook! Door de IUI waren we heel open tegen iedereen en hebben we het dus ook al snel verteld.

Maar als we vrijdag weer een mooi kloppend hartje zien en zien dat de kleine is gegroeid, dan geloof ik met 10 weken ook wel dat het goed zit :D:D
    Het kan immers altijd fout gaan! Als je er zelf niet in geloofd dan komt t nooit goed!

14. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik de laatste tijd nogal weinig reageer, lees wel nog steeds mee maar iedere keer geen fut om te reageren.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en natuurlijk me alle kindjes!!!

De misselijkheid is hier redelijk afgenomen (gelukkig) enige wat ik nu nog echt heb ik de extreme moeheid, veel feesten deze maand wat ook al niet helpt!!

15. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    #1895 stresskip86, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    Waah! Vanochtend echo gehad! Heel bijzonder en heel mooi! Alles lijkt perfect normaal. Ben met 2 dagen teruggezet dus 8 weken en 6 dagen ipv. 9 weken en 1 dag :)! Mini-me/us heeft zelfs nog even gezwaaid :D! Hartje heel snel horen kloppen... wat een fijn gevoel... ondanks dat de echo inwendig was ;)! Aan de andere kant wel een heel mooi beeld gekregen van ons boontje!

Update: zag op de brief staan dat ik toch 9 weken zwanger ben :)! Dus maar 1 dagje verschil!

Bijgevoegde bestanden:

• echo.jpg
      echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      7
  16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Geniet er van stresskip! :)

Kan niet wachten om ons kleintje weer te zien en om te weten of alles eigenlijk wel goed gaat daar... Maar helaas pindakaas, nog iets meer dan twee weken wachten... Pfff dan is het meer dan 5weken geleden dat ik ons ukje gezien heb... Hoezo ongeduldig?!

17. Marassie

Marassie Niet meer actief

Het is net alsof ik mijzelf hoor praten! Ha ha... Ik heb alleen morgen echo... En ben dan 30... Haha

18. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Hier ook een dertiger zelfs aan mij is een keer gevraagd of het wel gepland is, en heb al meer dan 9 jaar een relatie, maar goed vond het voor 1 keer niet zo erg. Maar zelfs dan kan het nog :)

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Persoonlijk verwacht ik als dinosaurus van de groep óók wel dergelijke vragen. Immers: 41 is ook wel errug oud, dus mits je gek bent zal het wel een ongelukje zijn geweest.

20. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Ja hier hoor ik ook hele vaak van het is nog wel pril!! gelukkig niet de vraag of het gepland is de meeste wisten wel dat wij er mee bezig waren. Viel ook wel een beetje op omdat ik er 50 kilo voor ben afgevallen :D

Ik heb nu sinds een paar dagen al een buikband om en ik moet zeggen het scheelt wel heel erg met de bandenpijn in de avond :D Dus even wat langere kleding zodat ik de buikband een beetje kan verstoppen!

en nu! op naar weer een dagje werken :(

Deel Deze Pagina