1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Noh, wat gaat het snel hé! Nu 11.5 week en moet toch echt dringend een andere broek hebben. Leuk, buikje beginnen te krijgen!!

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Meid, lekker kopen. Zit 100% lekkerder! Als je meedoet aan MvM zit er in het tijdschrift wat je krijgt trouwens een kortingsbon van 15% op positiekleding bij de Prenatal :)

3. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    O! Snel opzoeken :D

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ohhh wat een mooie echo's zie ik voorbij komen! Ik kan niet wachten tot dat ik maandag ook weer mag spieken! Inderdaad leuk om een beetje vergelijking te hebben!

Hier nog steeds lekker misselijk! Gelukkig alleen sochtends vroeg nog spugen, de rest van de dag gaat het goed!

Ik heb vandaag echt zooooo'n domme zwangere actie gehad hahaha..
    Vanochtend om 9.17, sta ik geld te pinnen, 50 euro! En zo dom als ik ben.. kom ik er na 20 km achter dat ik het geld nooit heb meegenomen!!!!
    Ohh echt onvoorstelbaar! Direct naar de bank gegaan en ze gaan het nu onderzoeken, krijg mijn geld wel terug maar kan wel f duren..
    Ik gooi het maar lekker op de hormonen!
    Manlief zei al; de kleine is er nog niet, maar kost me nu al geld hahaha ;)

5. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Verder lees ik trouwens elke dag mee hoor, maar pff weet soms niet waar ik de tijd weg moet halen om te reageren! Momenteel doet mijn zus heel moeilijk tegen mijn moeder.. waardoor mijn moeder echt veel verdriet heeft.. ze zal haar 2 andere kleinkids voorlopig wel f niet zien.. dus ben ook even veel bij mijn moeder om haar te steunen zover ik dat kan!

Hoe gaat het ver dan er bij iedereen met de kwaaltjes?? Bij de meeste komen de 3 maanden in zicht.. zullen de kwaaltjes ook afnemen??

Ik heb mijn dopler momenteel uitgeleend, maar over een paar weekjes maar eens zoeken of we het hartje kunnen vinden! Ik heb begrepen dat het beter is om hem vanaf week 15 pas te gebruiken?

Ook zitten wij een beetje in spanning.. ons zoontje had een klompvoetje.. niet erfelijk, maar we hopen zo dat dit kleintje het niet heeft.. de eerste weken is het dan ziekenhuis in ziekenhuis uit.. niet lekker je kleintje in bad kunnen doen, alleen mogen wassen.. ik hoop zo dat dit ons nu bespaart blijft!

Sorry voor het ego berichtje hihi..

Over 4 weken willen wik trouwens een geslachtsbepalingecho laten doen, zijn er nog meer dames die hun nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen en een pretecho laten maken??

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Haha stel je voor even de lijst leeghalen... :p

Zwangerschapsbroeken: hier echt niet leuk bevonden tot nu toe... Die band op/onder de buik past niet zo goed bij mijn mottig gevoel! Ik doe het nog even met rekkertjes! :)

Cayth: ohnee dat is inderdaad een zwangerenactie.. gelukkig wil de bank je het geld terug geven, zouden ze niet allemaal doen denk ik

7. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik ga wel voor een pretecho bij 14,5 week, maar zonder geslachtsbepaling. Sowieso is er geen bureau hier dat het zo vroeg al doet, allemaal pas vanaf 18 weken..nou, dan wacht ik nog wel een weekje op de 20weken echo.
    Vind het overigens eigenlijk heel vervelend dat we bij 9w3d een echo hebbben gehad, om nu eigenlijk tot 20 weken te moeten wachten.. Niet echt eerlijk allemaal!

Hier zijn sommige klachten echt afgenomen, ben nauwelijks meer misselijk. Alleen is vermoeidheid ervoor in de plaats gekomen..

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ooh en ik voel me de laatste dagen ook pakken beter!! Nog wel mottig doorheen de dag, maar vanaf de namiddag houd ik alles binnen!! :D wat kan een mens toch blij zijn met de kleine dingen!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    En hier sneeuwt het weer;)

10. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Hier net eindelijk de ramen gelapt... En direct schijnt het zonnetje er weer door heen. Word een mens vrolijk van!

11. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Het is idd wel bizar vandaag..van enorme sneeuwbui naar stralende zon. Raar! Het weer is zwanger. Denk ik. :p

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Vind het wel lekker overzichtelijk, zo'n klein clubje!

Hier ook sneeuw afgewisseld door de zon.

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Sweetbel, fijn...zo'n mooie echo!!!

Wij mogen morgen weer! Lekker vroeg, om 8.15u al!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Over de lijst: ik weet van de september 2009 mama's dat je inderdaad ook met een kleiner cluppie overbleef. Sterker nog: wij kletsen nog altijd samen verder op een privé groep op facebook ( omdat het hier toch nogal open en bloot is). Dus bij ons zie je ook al redelijk wat 2e en soms 3e kindjes en we houden leuk bij hoe het met ons kroost gaat. ooral als de beruchte peuterpuberteit begint heb je dan véél steun aan elkaar.

Mensen van de lijst afgooien is een optie. Maar niemand heeft er last van als ze er blijven staan. Uiteindelijk komen hier alleen die mensen kletsen die er zin in hebben ;)

@ mooie echo's: fijn weer...altijd prettig als je weer gerustgesteld bent omdat je de kleine hebt gezien :)

@ kwaaltjes: hier nog geen verbetering. Vannacht weer half de nacht op geweest door de prikkelbare darm, de misselijkheid de hele dag door is er ook nog, zere boobs (soms steken ze gewoon enorm!) en mijn bekken is nu al weer aan het verweken. de bekkentheapeute heeft me vandaag voor het eerst gezien en bevestigde mijn gevoel. Vorige keer hield ik het met veel pijn en moeite uit tot 30 weken (begon toen bij 13 weken last te krijgen) dus ik ben reuze benieuwd hoe het nu gaat. Ben in ieder geval met de nodige oefeningen en adviezen weer op pad gestuurd....

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    LK, fijn, morgen weer! Wij hadden ook een vroege afspraak, zo fijn!!

Hellen, wat naar... Goed de adviezen opvolgen, duim voor je dat het werkt!

We zijn alleen thuis vanavond. Net heerlijk uitgebreid gebadderd samen met de kleine, en daarvoor lekker gegeten. Het is echt een kleine dame, ze wil elk smeerseltje ook op, zo schattig. Ze ligt nu op bed, half uurtje eerder dan normaal, omdat ik zo moe ben. Nu snel de keuken en huiskamer opruimen, en dan lekker op de bank!!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Jeetje Hellen, wat balen.... nu al zo'n last van je bekken!
    Ik hoop dat de oefeningen je helpen!!

Ahhh, wat lief Sweetbel!! Heerlijk, even relaxen samen!

Even een vraagje aan de meiden die ook zo misselijk zijn....
    Ik krijg soms (vooral vanaf eind vd middag) bijna geen hap meer door mijn keel. Moet dat elke keer bijna kokhalzen!
    Warm eten hoef ik al helemaal niet!!!
    Had net een mini croissantje en broodje, maar krijg het gewoon niet op! Dat kan toch niet goed zijn?!?

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

zo, weer gewerkt, lange dag, vermoeiend, maar fijn...nu beetje misselijk, maar gezien de verhalen hier, stelt dat weinig voor
    had vannacht naar gedroomd: dat ons kindje een open buikje had en je op de echo dus recht in buik keek en alle darmen enzo zag zitten :( blijkbaar ben ik onbewust toch erg bezig met deze zwangerschap en of alles wel goed mag blijven gaan!
    als er een facebookgroep komt/is van de mensen hier..let me know dan voeg ik me er graag bij :)

18. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Klein clubje? Haha.. Ik zal de laptop is zoeken want met mijn smartfone is t niet bij te houden.. 1e termijn echo gehad. Alles oké! Er groeit nog geen buikje bij jullie wel?

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Liefkleintje.. Hier ook veel misselijk. Pakje crackers naast je bed en voor t opstaan iets eten helpt. Verder eet ik de hele dag door kleine dingen. Minicrackers van lu krijg ik goed weg.. Ook pudding lukt hier goed.. Dus daar leef ik voornamelijk op.

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik ben nu officieel op 3 oktober gezet trouwens :)

Deel Deze Pagina