1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Casss, de ochtend gaat het juist nog wel aardig! Ik word niet misselijk wakker en kan dan nog redelijk eten!

Warm eten, krijg ik sinds de 6 weken al niet meer weg! Overdag is het heeeeel wisselend! Dan denk ik, ik neem een sneetje ontbijtkoek, maar na 2 happen krijg ik het gewoon niet meer weg!

Heb nu babypotjes gekocht met fruit. Dat lukte redelijk. En van die babytoetjes kwark! Dat gaat ook wel. Maar verder....! Pff!!

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Probeer te eten waar je 'trek' in hebt. Dan maar geen warme maaltijd. Drink wel genoeg en neem je multi vitaminen :) Als je trek hebt in fruit, eet dat dan. Of als je ineens trek hebt in een broodje pindakaas, eet dat dan :p

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik probeer ook te eten waar ik zin in heb, maar dat is niet veel ;)

Multivitamine krijg ik dus ook niet weg! Normaal al slecht met innemen van pillen, nu helemaal drama! Maar was niet erg zei de vk! (neem nu alleen foliumzuur, die zijn wat kleiner)

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ik heb nog nooit in de lijst gestaan en toch al redelijk wat gepost :D
    Maakt mij verder niet uit.
    Hier was de week gewoon iets minder vrolijk, veel misselijk, heel moe, overgeven en dat brak me wel een beetje op...
    Inmijn laatste bericht gaf ik ook aan dat ik me schuldig voelde dat 'zwanger zijn' nu even niet zo fijn voelde.
    Zeker voor het aantal mensen met miskramen:)
    Dan kom ik hier alleen maar klagen dat voelt niet goed;)

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik herken je gevoel goed Doppie!
    Herkende dat al in je vorige bericht! (volgens mij toen ook op gereageerd)

Ik voel me ook vaak te blegh om hier te reageren.... en wil ook niet als zeur overkomen!
    Maar tot nu toe is het idd nog niet echt genieten.

6. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    klopt liefkleintje!!!
    ik was ook blij met je reactie...

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Reageren is ook geen verplichting!! Komt straks wel, als iedereen zich beter voelt!

8. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat een mooie echo's en ook al een hoop dames met minder klachten!!!
    Dat klinkt me als muziek in de oren:D

Wij hebben vorige een echo gehad, inwendig, omdat mijn darmen vol met lucht zaten. Heb ik trouwens nog steeds last vast.
    Volgens haar zag het er prima uit voor het termijn, genoeg vruchtwater, mooie dooierzak, navelstreng al in beeld, mooie hartslag.
    Was heel leuk om te zien en te horen.

Vandaag hadden we het intake gesprek en toch gekozen voor de combinatietest gezien mijn leeftijd. 35 + over een paar weken ben ik 36.
    Ik vond het moeilijk om te beslissen en heb de wens van mijn partner als doorslaggevend beschouwd. We krijgen dus op korte termijn een extra echo en bloedonderzoek. Daarna zien we wel weer verder.

9. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Reageren is alles behalve verplicht dames! Liever dat jullie je concentreren op je kleintje en je beter voelen, dat is het allerbelangrijkste :)

10. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    En bij deze ook nog de echo van vorige week, die hadden jullie nog tegoed:)

echo 8 wkn .jpg

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooi Doppie! Fijn dat alles goed was. Hier ook rommelende darmen.

12. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    De druppel voor mij was trouwens afgelopen week:$
    We wilden ons 15 jarig samenzijn vieren met een etentje...
    En ik had het al een paar keer uitgesteld...
    Toch gegaan, fijne avond, lekker gegeten tot net na het toetje;)
    Nog geen 10 minuten later LANGS DE SNELWEG!!!!! in de berm...
    Alles in sneltreinvaart weer uitgespuugd :$:$:$
    Ik voelde me echt zooooooo rot...
    Laarzen zaten helemaal onder bha bha bha!!!!
    De opsteker van de avond was dat mijn liefje mee hielp om mijn laarzen schoon te maken in een sopje...
    LIEFDE IS:p:p:p

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Dat noemen ze achterstevoren eten Doppie ;)

Geintje!! Wat klote zeg!! Je kan je dan zo beroerd en zielig voelen he!
    Ik had het vd week ook, gelukkig in een emmer! Huilend vriend geroepen, om de emmer leeg te gooien.
    (aangezien ik panisch ben voor overgeven!)

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ja zeg dat :cool::D

Weet je ook waarom je zo panisch bent liefkleintje??
    Ik vind het echt niet grappig maar dat misselijke gevoel ervoor, en het net op dat randje zitten wel/niet wel/niet vind ik misschien nog erger...

Wat zouden we nu zonder onze liefjes moeten:p
    Hij vond het wel zonde van het eten zei hij vandaag :( raar :D

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @zeuren: zwanger zijn is écht niet altijd even fijn of makkelijk. En ik vind dat we hier onderling gerust mogen zeggen hoe we ons écht voelen. Niets ten nadele van andere, hoe naar sommige dingen ook zijn die zij meemaken of hebben meegemaakt. Ik ontzien dinnetjes die in de mmm zitten of anderszins niet of moeilijk zwanger worden. Maar hier zijn we met zwangeren onderling, dus het moet kunnen. Of je je zo fit voelt als een Hoentje of doodellendig.

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Reageren is inderdaad geen verplichting! Ik kon het ook vaak niet opbrengen!

Weer een mooie echo gezien :)

Lk: wat ik doorheen de dag kan eten in kleine stukjes is wit stokbrood ( frans brood) geen idee of ze dat in Nederland ook hebben... Dat met muntthee... Al moet ik wel zeggen dat het nu de laatste 3 dagen wat beter gaat vanaf de namiddag... ( maar vanavond ging het weer even mis) Maar er is beterschap op komst... En dat zeuren ja... Als we het hier al niet mogen??

17. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hoi meiden!

Hier ook ff weer een berichtje van mij! Weinig gereageerd, want ik ben deze week gestart met mijn nieuwe baan! :D Gelukkig nam de misselijkheid deze week ook net weer af, dus dat kwam wel goed uit! Nog wel moe, dus 's avonds na het eten val ik steeds in slaap als een oude oma haha!

Wat een mooie echofoto's zijn hier voorbij gekomen! Gefeliciteerd allemaal!! En allemaal goed nieuws rondom de echo's, fijn!!
    Morgenochtend hebben wij de tweede echo. Ik heb er zin in, maar kijk er ook weer een beetje tegenop. De miskraam hiervoor heeft er dus toch wel behoorlijk ingehakt merkt ik nog.. (op de echo zagen we toen dat het niet goed zat)
    Dus ik ben blij als we een goede echo zien! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Voor nu iedereen welterusten! :)
    xx

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Veel plezier Linnepinne!

19. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Valt het kwijtraken van je OV jaarkaart onder zwangerschapsdementie acties?? Wat een gedoe.. Ik reis met de trein naar m'n werk maar mijn kaart is spoorloos.

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Kom maar door met die mooie echo's :D

Deel Deze Pagina