Hihi ook een nachtvoeding liefkleintje? Hier om 20u voor het laatst gedronken, en hij heeft nu zijn buikje weer vol! Slaap lekker nog even
Ohh wat een mooie kindjes! Heeerlijk!! Hier vanmorgen op het cb geweest.. volgensmij geef ik echt slagroom! Kay weegt al 5800 gram en is al 59, 5 cm lang! Hij heeft vandaag zijn 1e prikjes gehad, even heel hard gehuild maar na nog geen minuut lag hij in een diepe slaap! Thuis werd hij weer wakker, dus hem lekker in de doek gedaan waar hij nu al een uurtje ligt te slapen.. Hier even crisis met manlief ik baal zo van mezelf maar mijn libido is zooo laag... ik vind 1x per week momenteel al genoeg, en dan moet ik me er zelfs toe zetten.. en het ligt echt niet aan manlief want die doet zooo zijn best! Ik erger me dood aan mezelf gisteravond mezelf in slaap gehuild.. Man gaf aan dat hij ook niet meer wist hoe hij me zover kon krijgen.. hij begon te twijfelen aan zichzelf maar het ligt allemaal aan mij! En ik vind het zo erg! Als we eenmaal gemeenschap hebben geniet ik echt en vraag ik mezelf elke keer weer af waarom ik maar zo weinig zin heb terwijl het zo goed zit tussen ons Sorry voor mijn verhaal.. maar moest het even kwijt, wat ik ermee eil bereiken geen idee.. masr iemand misschien tips ofzo?!
Je bent bevallen heb t druk met twee kinderen ik had echt heel boos gevraagd of hij zich niet zo wilde aanstellen en er zeker niet verdrietig om geweest 1 keer per week is denk ik veel voor een stel met een baby met 7 weken en een peuter Hier nog niet eens geprobeerd als hij erover durft te beginnen ...nou echt...
Cayth, heel herkenbaar!! Mijn libido is nooit hoog geweest! Dat heeft niks met mijn vriend te maken, want die is echt super lief!! Ook ik denk naderhand vaak.... waarom wil/doe ik dit niet vaker. Maar moet me er echt toe zetten! Ik kan je dus geen tips geven. Ik vind 1x per week al heeeeel netjes!! Wij mogen nu sowieso nog geen gemeenschap hebben, want ik heb nog steeds bloedverlies.
Wat slaapt jou zoontje al lang Cayth hier nog steeds om de drie à vier uur ook in de nacht. Hoop dat de nachtvoeding snel eraf gaat slaap zo weinig en blijf maar moe. Maar dat zullen de meeste wel hebben. Ik ga vanaf vrijdag beginnen met afbouw borstvoeding dan heb ik in ieder geval zes weken gegeven en dan rustig afbouwen. Het kost me teveel energie zoon doet een uur over drinken en soms nog langer, de spruw blijft ook maar aanhouden dus ben er klaar mee, ergens ook wel jammer want vind het wel bijzonder. @san hier ook een kindje dat overdag slecht slaapt ik heb cb gebeld voor wat tips. Ik heb nu ook een draagdoek zo een mei tai maar vind ze maar moeilijk om doen alleen. 1 keer in de week vind ik ook nog best veel Cayth deden wij voorheen. Nu nog niks gedaan ook nog geen zin in.
Wat een mooie kindjes! @cayth: dan groeit hij inderdaad goed. Fijn hoor. Hopelijk heeft hij geen last van zijn inentingen. Ik vind 1x per week prima klinken. Vooral met een baby van 7 weken erbij. Als je moe bent staat je hoofd daar gewoon niet naar. Wij zitten daar ook gemiddeld op. @Renaat83: erg jammer, maar je moet voor jezelf en je kleintje kiezen. Hij heeft er ook niets aan als jij er gestresst of gespannen door raakt. Hier begint het vertrouwen weer terug te komen. Sindsdien geen gekke dingen meer meegemaakt, dus ik durf hem weer in zijn eigen bedje te laten slapen. Wel met de babyfoon op het allergevoeligste niveau. Hier ons mannetje zo'n 2 weekjes geleden. (Ik haal de foto overigens vanavond weer weg) Bekijk bijlage 360290
Hier ons mannetje zo'n 2 weekjes geleden. (Ik haal de foto overigens vanavond weer weg) Bekijk bijlage 360290 [/QUOTE] Hollandser kan niet leuke foto!
@ eya; prachtig mannetje!! Toch binnenkort maar met manlief er weer over praten, hij zou het liefst om de dag.. en het is ook geen half uurtje, maar direct een paar uur lang, best zwaar nog voor mn lijf.. Vind het ook wel sneu, wat hij is zo lief! Voordat we kinderen kregen was het echt wel om de dag, maar dat red ik gewoon niet meer! @inentingen; Kay had vanmiddag toch behoorlijk last van de prikken, echt hartverscheurend en ontroostbaar huilen, zo kon ik hem echt nog niet! Heeft een half uurtje geduurd, en nu slaapt hij eigenlijk aldoor, heb hem net wakker gemaakt voor de voeding aangezien het 4 uur geleden was.. zijn temp. Was 37, 9 logisch dat hij nog lekker sliep dus.. Hij ligt nu nog op mijn borst, maar hij gaat nu zijn bedje in, ik moet 3 wasmanden vol was opvouwen bleeeeghhh! Ben benieuwd hoe de nacht gaat.. (ondertussen is hij breeduit naar mr aan het lachen in zijn slaap hihi)
Hele mooie foto Eya en wat eng wat je had meegemaakt. @ Cayth een paar uur lang jeetje vind wel dat jou man veel van jou verwacht vooral met zo een jonge baby.
Eventjes tussendoor: ik haal nooit meer luiers van Jumbo! Ze lekt er elke keer doorheen of poept erlangs! Bij de echte pampers heb ik dat nog niet gehad...
@cayth: dat vind ik eerlijk gezegd wel een te hoog verwachtingspatroon van je man. Ik snap heel goed dat je dat nu niet volhoudt. Hopelijk helpt het om met hem te praten. @nmv: jumbo heb ik geen ervaring mee. Ik heb goede ervaringen met de luiers van het kruidvat. Echte pampers vind ik zelf minder fijn.
Hier ook weer een reactie van mij. Helaas niet eerder tijd/ energie gevonden om te reageren. @cayth wat balen dat het weer minder is gegaan met kay zijn billetjes. Hoe is het nu inmiddels? Jeetje nu wesley ook al last van billetjes. Hoe is het inmiddels en zijn de waterpokken al weg? Kay groeit goed zo te lezen. Zijn jullie zelf ook lang? Wat vervelend van je libido en dat je je daardoor zo voelt. Vind in deze situatie 1x per week ook niet gek. Ik zou er zeker over praten hopelijk heeft je man er wat meer begrip voor. @liefkleintje, hoe is het nu met jinte? Helpt de jbp? Wat en leuke fotos. Ze heeft al een beste bos haar. @eya hoe was het bij de osteopaat. Misschien een gekke vraag maar wat doen ze precies en waar helpt het voor? @juffie, hier wil ik ook wat leuke fotos maken. Helaas komt het er steeds niet van op het moment. @san als ik je verhaal lees over de bevalling zie ik aardig wat herkening. Jammer dat de borstvoeding niet gelukt is maar ik had dezelfde keuze gemaakt. @renaat, jeetje kan me voorstellen dat je er soms doorheen zit. Hoe was het bij de osteopaat? @mieks, fijn dat het beter gaat met timo. Er fijn dat Timo zoveel tijd er nu tussen laat. Kun je zelf ook je rust pakken. Hoe was de 3e chiropractor behandeling? Wat ze doen daar eigenlijk precies? Wat een geweldige foto, die lachjes zijn idd erg leuk. @nmw wat goed dat je iet opgegeven hebt en goed dat ze toch in haar eigen bedje heeft geslapen. Hier luiers van de jumbo gekregen in een kraamcadeau. Het verbaasde me nogal dat het gewoon huggies waren. Hier past N ze wel aardig goed en geen lekkerij gehad tot nu toe, maar zou ze zelf niet kopen. Ik heb ook een proefverpakking pampers ben daar ook niet weg van zeker niet voor de prijs. De kv bevallen hier het beste. @junejunos, jeetje zal wel zwaar geweest zijn een huilbaby en zeker op de leeftijd. Fijn dat het bij deze kleine beter gaat. En wat een lieve foto van een heerlijk slapende baby. @stresskip hopelijk voel je je snel beter en kun je lekker genieten. Fijn dat het met D. allemaal goed gaat. Hier slaapt N. ook vanaf begin af aan al in zijn ledikant. @Eya, dat zal idd wel erg schrikken zijn geweest. Helaas hier die ervaring bijna dagelijks op moment. @san, zou het spugen kunnen komen door de overgang naar de fles? Je zou jbp kunnen proberen. Zou het wel eerst overleggen met cb of ha. @jo1. wat een mooi meisje zeg. Ze heeft een mooie huidkleur. Zijn jullie zelfs ook getint ofzo? (komt misschien raar over, maar zo bedoel ik het niet ) @gemeenschap, Hier enorm de behoefte maar helaas nog niet mogelelijk. Heb 4 weken gevloeid. Toen 3 dagen niks en is mijn menstruatie alweer begonnen. Inmiddels alweer dag 13, lijkt een eind aan te komen. Hopelijk blijft het nu weg tot ik weer met de pil stop. @hier Ik zit totaal niet lekker in me vel. Sinds 2 weken spuugt N ook veel. Het leek weer beter te gaan maar helaas was dit niet het geval. Hij werd geregeld wakker van het spugen en dat het ook via zijn neus uitkwam. Sinds 2 week is hij elke dag vanaf 3 uur smiddags wakker en huilt dan steeds en dit gaat door tot de voeding van 20/21 uur. Ik heb van alles geprobeerd en enige wat helpt is een speen. Als die eruit is dan is hij weer helemaal overstuur en verslikt/ stikter gewoon door. Vorige week donderdag naar het cb geweest. Ik heb dit ook allemaal besproken en de ka zei dat hij onrustig is omdat ik dat ben. Of terwijl het is mijn schuld? Ik ben voornamelijk onrustig door zijn spugen en verslikken. Ik ben vrijdags terug gebeld door de vpk en die stelde voor om 1 schepje jbp door de voedingen te doen. Hierdoor zagen we wel wat verbetering hij spuugde wel minder. Helaas komt er nu heel veel speeksel omhoog. Je hoort het gewoon omhoog komen en hij zit er dan tegen te slikken. Gister is de vpk van het cb langs geweest. Ze stelde voor om de middag voedingen wanneer hij onrustig is 2 schepjes jbp te doen, en om naar een fysio te gaan omdat ze denkt dat hij last heeft van zijn nekje. Ik had gehoopt deze week nog heen te kunnen maar kan helaas niet eerder dan dinsdag. We hebben het ledikantje aan het hoofdeind ook al opgehoogd zodat hij schuiner ligt. Inmiddels heb ik al een aantal keren meegemaakt dat hij zo ongeveer stikte. Spugen, liep helemaal rood aan en was wild aan het bewegen omdat hij geen lucht kreeg. Op de momenten dat het gebeurde ben ik ook nog alleen thuis en ben dan behoorlijk in paniek. Heb al een paar keer op punt gestaan 112 te bellen. Helaas gebeurde het vanavond weer en ik zit op moment ff helemaal door heen. Ik ga morgenvroeg gelijk de ha bellen want dit kan niet langer meer zo. Ik kan op moment door alles niet genieten en voel me over heel veel dingen ontzettend schuldig naar N. Ik probeer rustig te blijven voor N, zeker omdat me vorige week gezegd is dat hij onrustig is door mij. Sorry voor mijn gezeur. Hopelijk kan ik morgen naar de ha en gaat dit snel beter.
Hoi Panda wat ontzettend eng ik begrijp dat je niet kan genieten zo, ik zou inderdaad meteen terug gaan en op je strepen gaan staan dit is echt eng en niet leuk, heel veel succes niet leuk voor je kleintje.
He bah Panda wat enorm vervelend!!! Ik snap heel goed dat je daar onrustig van wordt, en op deze manier niet kan genieten. Lijkt me erg moeilijk om je te ontspannen als je steeds bang bent dat je kleine stikt. Heb je inmiddels de HA al gesproken? Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden. @huidskleur mijn man komt uit de Filipijnen, dus daar komt dat mooie kleurtje vandaan, zelf ben ik een blonde kaaskop
@panda86: wat ontzettend vervelend zeg. Ja, daar schrik je echt van als dat gebeurt. Vreemd dat de ka dat zegt, logisch dat je niet ontspannen bent als hij steeds bijna stikt. Ik hoop dat de ha je beter helpt en je snel een oplossing hebt. Ik heb een hele uitleg gehad van de osteopaat wat het precies inhoudt, maar vind het moeilijk om dat te verwoorden. Het heeft te maken met de schedeldelen van een baby die door een moeilijke of snelle bevalling niet voldoende tijd hebben gekregen om goed over elkaar heen te schuiven. Dus zijn geforceerd. Hierdoor kunnen afwijkingen ontstaan, die proberen zij op te heffen. Je ziet tijdens de behandeling eigenlijk niets, de osteopaat heeft zijn handen onder het hoofdje en beweegt zijn vingers maar heel lichtjes. Onze zoon heeft een lichte voorkeurshouding naar rechts (blijkt veel voor te komen) en een lichte afwijking in 1 van de zenuwbanen. Volgende week hebben we de volgende afspraak staan.
Hier baal ik enorm! vorige donderdag, 6 weken na de bevalling, eindelijk geen bloedverlies meer! Sinds dinsdag verlies ik wéér rood.... Kledingmaten: hier voor broekjes 56 maar wordt nipt met haar lange benen en wasbare luiers, dus ook al 62. Bovenstukjes wordt 50 nu nipt, dus 56 oke... Pyjama's nu 62, maar ga omwille van de wasbare luiers bijna naar 68 moeten... Anders krijg ik ze aan die billen niet dicht.. Oja, mijn meid is op 7 weken 57,5 cm en 4kg 750 Cayth hij zou in mijn plaats in de hoogste boom kunnen kruipen... Hier zelfs nog geen bedpret gehad... Verlies terug bloed maar zelfs zonder dat bloed hadden mijn ogen gebliksemd denk ik... Je bent pas bevallen! Panda: klinkt als zware reflux! Gek dat je ka dat niet zegt... Gaviscon, zantac,... Zouden kunnen helpen, maar moeten op doktersadvies bij zo een kleintjes denk ik.