1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @cayth, wij kunnen voor 10-14 dagen een inbakerdoek lenen bij het consultatiebureau om te kijken of het wat voor ons is. (Hebben we nog niet gedaan trouwens.) Is dat bij jullie geen optie? Straks is die doek juist niet fijn voor jullie/kay...

2. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik swaddles van aden en anais..

Gisteren dagje scheveningen geweest lekker gewandeld en sushi gegeten en lekker wezen winkelen coccinelle had zulke leuke dingen!

Ik baal mijn wagen heeft een enorme beschadiging! Midden op het wit leren wiegdekje:$

Verder voed ik nog steeds elke 2 uur en irriteer me aan mijn man die zogenaamd steeds moe is?! Waarvan????gisteren ook valt hij bijna in slaap op het terras ik heb m n schop gegeven de ***
    Hij doet niks in huis geen voedingen en de baby heeft hij nooit langer dan 10 minuten vast...

Vanaf wanneer mag je weer sporten?

3. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    :D:Dmannen, vannacht maakte ik die van mij wakker, hij moet even op zoonlief letten, ik moest naar de wc! Kost me moeite om hem wakker te krijgen:( Hij slaap gemiddeld 7 a 8 uur verdorie:$
    Krijg ik als reactie "alweer???";)

4. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Ik zou trouwens niet weten hoe ik in het besloten forum kom of waar ik die moet zoeken:D

Iemand?

5. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    #25 Doppie, 25 okt 2013
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
    Poging 2

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Echt he die mannen, hier ook, hij slaapt gewoon elke nacht ik hoor hem snurken! en dan zeggen ja heb helemaal niet geslapen was veel wakker, terwijl sophie naast hem licht te huilen en hij totaal niet wakker er van wordt! GRRR

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ohhh wat een herkenning van jullie mannen haha!
    Het is een schat, maar ohh gisteravond weer was ik bij me moeder samen aan het scrapbooken (fotoalbum maken) en ik had kay mee, hij heeft wesley op bed gelegd, is zelf om half 9 (na gtst jaja!!) Naar bed gegaan, en vanochtend liep hij te mopperen op wesley omdat hij om kwart voor 7 naast ons bed stond!!
    Jaa hallooo hij slaapt al meer dan 10 uur!!! Dus liep even te mopperen op hem! Krijg ik te horen; ja hallo ik werk 40 uur i/d week! ( ja ik ben (nu iig) hele dagen bij de kids, ook hard werken!)

Hij wil eigenlijk dat de kids zich stil houden totdat zijn wekker gaat (om half 8)
    Dus ik goh, volgensmij hebben we SAMEN kinderen gekregen!
    Nouu toen bond menwer mij niet meer zo lief haha!

Inmiddels wel weer goed hoor :) en hij is ook super lief voor de kids en als hij snachts iets moet pakken is er niets aan de hand.. naar ohh als die kleine te vroeg aan zn bed staat..... haha!

8. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL

Was mijn man vannacht bij jou?
    Die is ook elke nacht de hele tijd wakker maar elke keer als ik voed ligt hij te snurken!!

En smorgens zeggen zooooveeeel wakker:x

9. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha klink precies als die van mij hehe ook altijd de hele nacht wakker hoewel ik alleen gesnurk hoor :)

10. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar het verhaal over mannen. Die van mij klaagt gelukkig niet, volgens mij weet hij dat het geen zin heeft.
    De hele kraamweek is meneer ook meer moe geweest als ikzelf (hij heeft toch echt geen bevalling hoeven doen en hoefde ook niet te werken).
    's nachts laat ik hem zoveel mogelijk met rust omdat hij om 05.30 uur opstaat voor zijn werk, maar hij komt me wel eens ondersteunen als zoonlief wakker is en hij er toevallig ook wakker van is geworden.

Zoonlief was vannacht om 3 uur wakker. Gelukkig liet hij zich goed troosten en sliep hij om 3.30 uur weer vast, maar wel weer bij mij. In zijn bed wil hij echt niet slapen. Hij maait ook veel met zijn armpjes. Ik zit eraan te denken om de puckababy uit te proberen.

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Toekan in the house! :D
    Alhoewel ik nu eigenlijk een september mama ben.. Stoort niet toch :p

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ach... Je hoort nog steeds bij ons hoor! ;)

En dat van die mannen herken ik ook wel! Mijne wordt ook niet wakker van het gehuil ofzo... Maar hij is een echte trotse papa en is gelukkig wel bereid om mij te helpen, ook 's nachts als ik dat nodig heb! :)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nee jij mag hier niet meepraten, Toekan :D

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    :( :p

Hier ook een doorslapende vent... Achja.. Veel kan hij toch niet doen natuurlijk...

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik geloof dat onze dochter nu al geen zin meer heeft om tussen de middag te slapen! (En dan kan deze mama ook niet rusten!) ik krijg haar niet stil in haar bedje, alleen als ik haar vast houd...

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Na drie weken vrijwel niet slapen stortte Ik Gister lichtelijk in. Gelukkig mocht dochterlief bij mijn ouders komen logeren, dus ik heb vandaag eindelijk eens flink wat uren slaap kunnen pakken. Kleine man sliep voor het eerst bijna 6 uur Door. Weliswaar van 21 tot 3, dus hij moet het nog wat opschuiven, maar het begin is er. Na elke nacht minimaas 2, 5 Tot soms wel met dan 4 uur aaneen met hem op te zijn geweest, is dat een verademing!

17. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Hier ook een vriend die lekker iedere nacht door kan tukken.
    Maar goed geef ook borstvoeding natuurlijk, maar misschien is het wel een idee om is wat af te kolven dat hij snachts ook is een keer kan voeden.

Gisteren is hier de lactatiedeskundige geweest, het bleek dat mijn zoontje niet goed aanhapt en dat we spruw hebben. Heb nu medicatie hiertvoor, een heel vies plakkerig spul wat ik 4 maal daags in zijn mondje moet doen, en ik op mijn tepels. Verder heb ik de houding biologic nursing geleerd (of hoe je dat ook schrijft) hij hapt nu beter maar vind het voeden nog steeds lang duren (bijna een uur ieder keer) dat breekt me wel op moet ik zeggen, wil het graag nog even volhouden hoor, maar vind het voeden best pittig.

Fijn weekend allemaal!

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ik heb ook eindelijk even een moment om bij te lezen.

Hier de afgelopen dagen best heftige dagen geweest. Mannetje ontroostbaar, keihard krijsen, van alles geprobeerd maar niks helpt. Om een lang verhaal kort te maken, ik las het verhaal van Linnepinne gisteravond en alle puzzelstukjes vielen op zijn plaats. Heb zitten googlen op Kiss syndroom, zoals die "aandoening" heet, en bijna alle symptomen heeft Timo wel!
    Vanmorgen dus de chiropraktor gebeld en mag maandag middag gelijk langs komen. Ze gaan hem onderzoeken en dan ook direct behandelen. Heb vandaag echt even last van verlate kraamtranen, want wat ben ik opgelucht dat het waarschijnlijk bekend is wat er aan de hand is! Het is zo hartverscheurend als je kindje zo'n pijn heeft maar niks helpt. Nu nog even uitzingen tot maandag!

Aankomende maandag gaat manlief voor 2 weken op oefening (defensie) dus sta ik er alleen voor. Dat zal wel even flink pittig worden (nu al flink moe!), maar zeker met bovenstaande heb ik goede hoop op de chiropraktor. Ik kan gelukkig ook altijd terug vallen op mijn schoonouders, maar dat doe je liefst natuurlijk niet.

Nu jullie verhalen maar eens even terug lezen ;)

@ Slapen, hier proberen we tussen 12 en 3 (na zijn fles rond die tijd) hem in zijn ledikant te leggen. Tussendoor ligt hij ook wel eens lekker op schoot of in de box te slapen. Na zijn fles van 11 uur 's avonds gaat hij zijn bedje in, en *afkloppend* dat gaat de afgelopen 3 dagen heel goed dat hij gelijk gaat slapen!

@ San, van harte gefeliciteerd met je dochter! Geniet er van!

@ Doppie, hoe gaat het nu met voeden? Respect voor je dat je hebt door gezet.

@ Besloten groep, lastige is dat je daar niks geen handtekeningen kan zien. Lijkt me alleen handig voor foto's...

@ Junejunos, oh wat zonde zo'n beschadiging van je kinderwagen!

@ Mannen, die van mij slaapt sinds maandag ook 's nachts door (de grote man dan he, de kleine man meldt zich elke 3 uur wel :p ), maar hij moet om 6 uur 's morgens de deur uit en een uur rijden naar de kazerne. Dus ik heb liever dat hij uitgerust achter het stuur zit!
    Heb wel gezegd dat hij het van het weekend een nacht mag overnemen! Nadeel is wel dat ik van elke kik van mini-man al wakker ben hij grote man dat dus echt niet hoort ;)

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik word gek hier!! De kleine meid schreeuwt al een half uur! Ik kan blijkbaar niets voor haar doen...

20. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    NVM moeilijk he, als ze zo moeten huilen en je ze niet kan troosten? Sterkte!!

Deel Deze Pagina