1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    overgevoelig/prikkelbaar ze wil dingen die ze eigenlijk nog niet kan/mag ze zou het liefst alles willen wat er zus doet maar dat kan natuurlijk niet ;) Ze wil de hele tijd zitten terwijl ze dat niet kan, zei moet ritme hebben elke dag hetzelfde anders raakt ze van slag, een dagje uit bijvoorbeeld kan ze al van slag door raken

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Om even terug te komen op hapjes; Babymuis is begonnen met worteltjes maar dat ging echt niet goed. Dus na 1 x overgestapt op peer en dat ging prima. Dat heeft hij drie dagen achter elkaar gehad en toen heeft hij galiameloen gehad. Ook drie dagen en daarna drie dagen mango, daarna banaan, peer, avocado (vond hij de eerste dag ook vies, dag 2 en 3 ging dat beter) en vandaag voor de tweede keer gele kiwi.
    Ik geef alle smaken eerst puur en drie dagen achter elkaar. Zo kan Babymuis wennen aan de smaak en mocht hij ergens allergisch voor zijn dan weet je meteen waarvan het komt. Hij krijgt maar hele kleine beetjes. Ik heb vers fruit helemaal fijn gepureerd en dat ingevroren in ijblokjes zakjes. Hij krijgt 1 rondje per keer. Het is alleen om te oefenen en te kijken wat hij lekker vindt en te wennen aan wat hij minder lekker vindt.
    Als hij een maand of 6 is wil ik over gaan op de rapley-methode (cb was hier lyrisch over; we hebben een hele goede cb-verpleegkundige) maar daarvoor moet hij eerst goed kunnen zitten en echt een flinke hap nodig hebben naast zijn flesjes.
    Wij zijn vrij vroeg begonnen met hapjes geven daar ben ik mij bewust van. Babymuis is een beetje voorlijk en hij was er echt aan toe en het gaat ook bijzonder goed.
    Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, het is een beetje langer geworden dan gepland maar daar heb ik helaas vaker last van.

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Nou Dwergje dat is dan een pittige periode geweest voor jullie. Ik hoop dat jullie snel handvatten hiervoor hebben, en meer rust krijgen.
    Hoe is het nou met haar?

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Nou inmiddels tijdje verder, en vele bezoekjes aan de HA en KA verder en een gesprek met psycholoog gehad, denken nu zelf dat ze niet extreem high sensitive is, waarschijnlijk zat ze gewoon in een sprongetje en tandjes die doorkwamen en dat ze al 3 maanden kwakkelde met het hoesten, sinds begin deze week gaat het met het hoesten stukken beter en zie je der opknappen, ze lacht weer!!!!! dat is voor ons het belangrijkst ze lacht weer! dat heeft ze gewoon 3 maandne niet gedaan, maar we vermoeden nu dat ze dus kinkhoest heeft (gehad) en dat de nasleep daarvan dus zo lang (heeft) (ge)duurd maar om dat te bevestigen moeten we bloedprikken maar ze kunnen er niets verder aan doen dus dan ga ik haar niet plagen met bloedprikken voor alleen die bevestiging

Verder doet ze het ontzettend goed! ben zo blij dat ze opknapt!

5. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Nou wat fijn dat ze opknapt nu, en wat zielig voor haar en voor jullie dat ze zich zo gevoelt heeft de laatste tijd. Hopelijk blijft het vooruit gaan! Hoe is het met de rest van de moeders en kindjes. We zijn bijna een half jaar verder, wat gaat het toch hard allemaal.

Deel Deze Pagina