@mamajen: als ik last van mijn buik heb is het ook 's avonds. Zonder haha, nou ja de eerste was 9dpo en hij was nog wel thuis (moest werken) en op die test was het dus niet echt duidelijk. 's Middags weer getest en dus zonder zijn medeweten, toen een duidelijker streepje en pas gewacht met vertellen en laten zien toen ik de dag erna echt duidelijk een streep had haha. Anders gelooft hij het niet .
Ik heb ook getest zonder, maar hij was wel thuis. Mijn eerste test (donderdagavond) was wat onduidelijk, door mijn eigen schuld: ik had de test gedaan, één minuut gewacht, toen bedacht dat het toch wel niets zou zijn, en toen ben ik maar eten gaan koken (test in de badkamer laten liggen). Uurtje na het eten naar de badkamer gegaan voor de was, en toen lag die test daar ineens met een tweede streepje. Wist toen niet zeker of het een indroger was of niet. Eerdere testen bleven na indrogen helemaal wit, dus ergens had ik ook zoiets van 'huh... dit is niet zoals anders...'. Compleet overdonderd naar vl gelopen, en hij wist ook niet zo goed wat hij ermee moest. Volgende ochtend met ochtendurine getest (was wel verdund, want ben die nacht nog vaak mijn bed uit geweest omdat ik dorst had, heb ik normaal nooit). Test heel de tijd bekeken, en binnen drie minuten stond het tweede streepje er. Vl wakker gemaakt. Zijn reactie: "huh, okee" hahaha! Hij is niet op z'n scherpst 's morgens. Toen ie eenmaal wakker was, reageerde hij heel leuk. Hij is er nu ook steeds mee bezig, trouwens. Hij vraagt veel, en wil weten hoe ik me voel, en hoe het dan zit met de uitgerekende datum, enzo. En steeds als ik iets zeg, is zijn reactie "da's omdat je zwanger bent!" keischattig.
Whahahaha mijn test verhaal is gewoon lachwekkend deze keer: Heb woensdag op m'n verjaardag getest en had dinsdagavond tegen m'n vent gezegd: ik maak je wakker als tie positief is en anders laat ik je slapen... A fijn pas 5 min voor ik weg moest getest, dus hem wakker gemaakt met als antwoord schat ik weet nog niks app je straks. Stap ik in de auto (die ik te leen had) start dat k*tding niet... Dus m'n vent meteen uit bed gekomen in de auto en ik met onze auto naar m'n werk gereden.... Onderweg m'n vent in de auto (was donker) met lampje laten kijken en die zag een streep
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst in m'n leven gehaakt!!!!! Leuk!!!!!!! Ben een hoes voor een maxicosi aan t haken echt lief!!!
Auw Auw auw auw auw auw wat een rugpijn Hebben jullie dat ook? Hier alleen getest en dan ml wakker gemaakt
Wij hebben samen getest, maar daarna nog wel zelf 2 keer een test om te checken Sterrenmama, waar heb je dat patroon vandaan, ben namelijk wel benieuwd! Ik ben begonnen met het haken van knuffeltjes. Stress therapie, werkt lekker ontspannend en mensen zijn er verrassend blij mee.
http://www.oudersvannu.nl/files/2013/01/handleiding_Maxicosi-hoes.pdf Alsjeblieft!!!! Ik heb nu alleen wel laat van m'n nagels aan m'n linkerduim en wijsvinger
Goedemorgen meiden, waarom is mijn kind nou alweer om half 7 wakker? Ik wil slapen. Ik heb getest zonder mijn man er bij een Mijn vriendinnetjes van mijn mamagroep op fb wisten eerder dat ie positief was dan ml ( ik was er van overtuigd dat hij negatief was (4dagen voor mijn nod) maar zij zagen een tweede streep) maar hij geloofde de test gister pas toen ik op mijn nod nog een cb digital heb gedaan en deze zwanger 2-3 aangaf. Al wist hij al lang dat ik zwanger wad Door mijn kwalen wat leuk dat hier ook haaksters zitten. Ik ben er echt helemaal verslaafd aan, haak nu een half jaar denk Ik een heb al de leukste dingen gemaakt. Ben nu met 3 dekens bezig.
Heb de halve nacht wakker gelegen. Nu naar de wc en plassen en hopen op een donkerder streep want gisterenavond was het bijna niet te zien nu 1 dag naar nod en nog geen bloed zou het dan echt zijn
Goodmorning ladys.. Gister avond de schrik van mn leven gehad !! ging naar de wc en zat er ineens wat bloed in mn onderbroek.. veegde af allemaal roze en het leek net of er een mini rozijntje in de pot lag.. ! mijn god wat heb ik ff gehuild.. schrok me rot ben lekker mn bed in gedoken.. rond 12 uur werd onze zoon ff wakker.. dus meteen ff naar de wc geweest.. niks meer te zien.. en vanmorgen ook niet... @sterrenmama wat moest ik lachen om jou verhaal hihi zag het gewoon voor me !!!! Leuk om te lezen hoe iedereen zn test moment gedaan heeft hihi !! @moon?? heb ik jou al niet eens eerder gezien in een forum? waar we samen zaten?
Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. Zo schrik dat iets mis loopt. Twijfel ook helemaal wanneer NOD nu is/was. Vanmorgen nieuwe test gedaan. Wat wordt die kruidvattest traag roze, is dat bij jullie ook zo? Bij mijn vorige zwangerschappen gebruikte ik andere testen en die knalden echt meteen. Bij de sensitest zie je maar héél licht een streepje. Dat is toch niet normaal? Zou ik dan toch nog niet aan mijn NOD zitten?
Meisie, de testen van sensitest zou ik niet op afgaan hoor, hoor daar zulke slechte verhalen over. Heb al regelmatig gehoord dat testen van sensitest negatief aangaven terwijl ander testen na de nod allang knalden. KV ben ik ook niet meer tevreden over, bij mijn vorige zwangerschap stond er op die van kV meteen (binnen 2sec.) een enorme kwalsteren van heb ik jou daar en nu drogen ze heel langzaam op, zelfde vind ik van de action testen. Waar ik heel tevreden over ben zijn de midstream van zwanger en kids. En eigen merk Etos moet ook heel goed zijn. Maar lieverd, laat het testen los, je bent zwanger, echt!!
Frysfamke, wat een schrik! Gelukkig is het nu weg! Testende dames, jullie zijn zwanger! Geniet ervan! Blijven testen zorgt vaak alleen maat voor onzekerheid.. Wat dat toekomst brengt weet niemand, maar voor nu zijn jullie gewoon zwanger! Hier vanochtend de gyn gebeld voor afspraak, spannend! 18-2 om 10.30 uur. Mocht eigenlijk al een week eerder, maar ben dan op vakantie.
Hallo allemaal! Ik denk dat ik ook een oktobermama zal worden! Heb vrijdagavond positief getest. Wat is het weer spannend allemaal!! Mag ik me bij jullie groepje voegen?
Goedemorgen allen, Dat was even bijlezen . Welkom alle nieuwe mums to be! Ik mis alleen een update van de lijst... volgens mij ontbreken er wel een aantal dames. Al is het misschien een idee om het te houden bij uitgerekende datum, naam, leeftijd, kindje nr x. Ik heb gisteren, 2 dagen na NOD ook nogmaals getest (etos huismerk). Ik had al 2 dagen voor NOD getest en nu op hetzelfde moment als mijn vorige zwangerschap. Ik kreeg nu heel fijn eenzelfde zwangerschapsstreepje als het controlestreepje. De vorige keer met vroege mk was het streepje erg licht, dus dit stelt wel weer wat gerust. Mijn man lachtte me hard uit toen ik zaterdagavond zei nog eens te willen testen. En toch, met duidelijk aanwezige en niet te ontkennen zwangerschapskwaaltjes, was dit toch wel even heel fijn. Nog iets waarover manlief me niet serieus neemt... mijn idee wanneer het onze familie te vertellen. We zien ze over 2 wkn dan is het voor mij week 6 en dan wil ik het dus eigenlijk (denk ik) nog niet vertellen. Want ik wil het eigenlijk pas vertellen als ik bij de vk ben geweest. We zien onze familie echter pas weer als ik 12wkn zwanger ben. Ik vind het wel een beetje lastig... ik wil namelijk wel onderscheid maken in de familie. Ik zou het zo mijn gezin vertellen. De ouders van mijn partner zijn echter gescheiden en met zijn moeder en stiefvader hebben we een prima band (en zijn jongste broertje daar), prima om het hen direct te vertellen. Alleen met zijn volle broer&partner en het gezin van zijn vader (die zelf overigens overleden is) is het contact moeizaam. Mijn partner wil geen onderscheid maken in de broers en zussen, ook goed te begrijpen. Alleen zij doen dat wel... Aangezien ik me bij hen niet veilig voel (alles lijkt te draaien om prestatie en aanzien, en emoties zijn uitingen van zwakte) heb ik helemaal niet zo'n behoefte om het hen voor week 12 te vertellen. Ik ben er dus nog niet helemaal uit en ik snap dat mijn partner het niet ziet gebeuren dat er helemaal niets wordt verteld tot na week 12... Overigens weten best wel wat niet familieleden dat ik zwanger ben. Dit zijn de directe vrienden die ik dagelijks/wekelijks spreek, voor hen kan/kon ik het praktisch ook niet verborgen houden. Ik loop er nu namelijk al tegenaan bij het sporten, ik ben al snel volledig uitgeteld en ik heb super onrustige darmen. Bovendien vonden mijn buikspieren het niet heel grappig wat ik van ze vroeg, of kwam dit nu toch door mijn darmen.
Welkom Bella, Ik zou ook denken dat je een septembermama bent, niet dat je hier niet welkom bent hoor @frysfamke, dat is zeker schrikken, en ik snap je tranen. Mijn vorige Zwangerschap ben ik in paniek van mijn werk naar mijn moeder gegaan omdat ik ook bloed verloor. Mijn moeder wist op dat moment nog niet dat ik zwanger was, dus ik kom daar binnen, overstuur, en mijn ma vraagt wat is er in vredesnaam aan de hand, ik, ik ben zwanger, maar denk dat ik een miskraam heb, snik snik. Mijn ka stond met een bek vol tanden. Hierdoor een vroege echo gehad en hierop bleek alles goed te zijn. Maar ik heb wel gedurende mijn hele zwangerschap bloedverlies gehad, en je schrikt iedere keer weer, maar ik heb een gezond mannetje op de wereld gezet.
Ik vind het zelf wel overzichtelijk en leuk om de vk en echo in de lijst te hebben staan. Had ik bij mijn vorige zw groep ook, en je ziet toch even snel wie wat heeft gedaan. Misschien kan de layout worden aangepast. Ik ben echt zo ongelooflijk moe, heb nergens fut voor en ik moet vanmiddag nog werken. Gelukkig maar een half dagje, maar ga veel liever slapen.
Mee eens, haffen wij toen ook. Je leeft toch met elkaar mee. Misschien kunnen we per naam alles achter elkaar zetten?