@ange84 ik heb een tweeling geboren 2009 met 25 weken. net terug van de 3d echo. beginnende handjes en voetjes gezien, navelstreng in aanleg. over 2 weken weer. dag kan wederom niet meer stuk. Verder nog steeds super misselijk, medicatie hiervoor gekregen omdat ik toch lichte uitdrogingsverschijnselen heb. word goed in de gaten gehouden. maar nog steeds erg beroerd. helaas niet super veel aan te doen.
ik volg de beschrijving op het potje, tijdens ontbijt 2 capsules met veel water en tijdens de lunch ook 2 capsules met veel water. Helaas in de avond niets..en ben dan ook goed ziek.. Heb gembercapsules van arkocaps
volgens mij is het dan lastig om uitwendig nog wat te zien hoor..maar je niet te ongerust. Inwendig moesten ze hier zelfs goed kijken, arts (basisarts) drukte onvoldoende en toen was het al lastig met 7,5 week. Toen de gyn kwam, drukte wat beter en zagen we direct een mooi hartje. Wat ik daar dus mee wil zeggen dat het met dit termijn allemaal nog heel precies komt..
Bedankt allen voor de "positieve" berichtjes, met de eerste echo 6 weken en 6 dagen bij mijn zoontje zagen ze uitwendig ook niks, weet alleen niet meer hoe het met de vruchtzak zat(of ze die wel of niet zagen). Dit is dan ook het geen waar ik bang voor ben omdat er nu wel een zakje te zien was maar leeg. Aan de andere kant zei de echoscopist dat ik niet bang moest zijn omdat hij er gewoon niks van kon zeggen en dat je er met een inwendige echo er 6 cm dichterbij bent. Ik moet gewoon afwachten tot dinsdag..
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (33), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. * Raglottie (38), 1e kindje. * Bibi24 (27), 2e kindje 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. * Shergiirl (22), 1e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * Honeybee1983 (30), 3e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. * BBMarin (25) 1e kindje. 7 oktober: * Faithlyn (29), 3e kindje. * Manderijntje (23), 1e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia (32), 1e kindje. * Gwendeline (33), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM. * Eline20 (22), 2e kindje. * Mariloe (35), 2e kindje. na 1 mk. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 13 oktober: * Kokkie27 (28),1e kindje. * Ange84 (29), 2e kindje. * Esje13 (27), 2e kindje. 14 oktober: * Ilse88 (25), 1e kindje. 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Emjay (28), 2e kindje. Afsprakenlijst 19 februari - Tricia vk, Mienma vk 20 februari - Faithlyn gyn & echo, Angelea echo 21 februari - Mariloe gyn & echo, Poppy14 echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Eline20 echo, Sterrenmama gyn & echo 26 februari - Fryskfamke22 vk & echo, Stina83 vk & echo, Ilse88 gyn & echo 27 februari - Mille echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo Wintersun vk 4 maart - Saar82 vk & echo 4 maart - Raglottie termijnecho 4 maart - Mamajen gyn en termijnecho 5 maart - Esje13 vk en echo 6 maart - icsiwonder intake vk 7 maart - BBmarin intake & echo vk 9 maart - Kokkie27 intake & echo vk 10 maart - Kaas echo 11 maart - Raglottie gyn 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk 17 maart - Moon termijnecho, icsiwonder termijnecho 18 maart - Emjay intake vk en termijnecho, Bibi24 echo + intake
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (33), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. * Raglottie (38), 1e kindje. * Bibi24 (27), 2e kindje 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. * Shergiirl (22), 1e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * Honeybee1983 (30), 3e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. * BBMarin (25) 1e kindje. 7 oktober: * Faithlyn (29), 3e kindje. * Manderijntje (23), 1e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia (32), 1e kindje. * Gwendeline (33), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM. * Eline20 (22), 2e kindje. * Mariloe (35), 2e kindje. na 1 mk. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 13 oktober: * Kokkie27 (28),1e kindje. * Ange84 (29), 2e kindje. * Esje13 (27), 2e kindje. 14 oktober: * Ilse88 (25), 1e kindje. 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Emjay (28), 2e kindje. Afsprakenlijst 21 februari - Mariloe gyn & echo, Poppy14 echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Eline20 echo, Sterrenmama gyn & echo 26 februari - Fryskfamke22 vk & echo, Stina83 vk & echo, Ilse88 gyn & echo 27 februari - Mille echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo Wintersun vk 4 maart - Saar82 vk & echo, Raglottie termijnecho, Mamajen gyn en termijnecho 5 maart - Esje13 vk en echo 6 maart - icsiwonder intake vk 7 maart - BBmarin intake & echo vk 9 maart - Kokkie27 intake & echo vk 10 maart - Kaas echo 11 maart - Raglottie gyn 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk 17 maart - Moon termijnecho, icsiwonder termijnecho 18 maart - Emjay intake vk en termijnecho, Bibi24 echo + intake
ik heb vanmorgen mijn bloedruk gemeten die was nog net aan de grens.tijdens het tandenpoetsen moest me toch kokhalzen.van rustig aan doen is er niet bij.pfff heel druk op mujn werk vorige week 58 uur gewerkt.en deze week rond de 48.mijn vriend zei als je je morgen nog zo voelt dan wil ik dat je rustig aan gaat doen
Afgelopen nacht erg slecht geslapen. Ging om 21.15 naar bed omdat ik zo moe was. Lig ik in bed....kannik niet slapen. In de nacht paar keer wakker geworden en lastig weer in slaap gevallen. Toen ik vanmorgen moest opstaan voelde het ook net alsof ik nog niets geslapen had. Ange84, ik heb inderdaad wat menstruatiepijn. Rugpijjn, krampen. Hier is mijn buik nu sinds 2 dagen best aan het groeien....help moet nog even wzchten want we willen pas na de echo van 5 maart het familie en vrienden bvertellen. Maar als het zo doorgaat gaan mensen al hun bedenkingen krijgen. Gisteravond stond ik voor de spiegel en dacht echt even hellllppp. Ik doe babyzwemmen met mijn vriendin dus verbergen onder een losse trui lukt dan niet.
Meiden, ik heb een klein probleempje, als ik zo doorgroei als ik nu doe kan ik vw. mijn bedrijfskleiding (overhemd) niet meer aan. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Zijn er vandaag nog echo's geweest? Ben heel benieuwd!
Hoi meiden, Eline20, dat is even schrikken lijkt me. Maar voor uitwendig is het idd nog wel wat vroeg. Hoop dat je snel meer bevestiging krijgt! Poppy14: wat fijn! Een kloppend hartje, gefeliciteerd! Wat betreft de gembercapsules: ik heb ook die van acrocaps, en ik gebruik er ook in principe 2 in de ochtend en 2 in de middag. Maar ik moet wel zeggen dat ik er niet heel consequent mee ben, met name omdat ik 's morgens echt problemen heb met het inslikken van pillen/capsules. Ik krijg mijn foliumzuur amper weg... Altijd even flink kokhalzen, een paar keer diep ademhalen en hopen dat het zakt, helaas gebeurt dat niet altijd... Vandaag om 15:15 thuis na mijn werk. Ben op de bank in slaap gevallen en werd pas wakker toen vl om 17:15 binnenkwam. En ben nog steeds kapot. Zometeen maar op tijd mijn mandje opzoeken...
Mijn echo gisteren was uitwendig. Was vruchtzakje en kloppend hartje te zien. Vk moest wel echt zoeken om beetje duidelijk beeld te krijgen. Denk wel dat he inwendig met deze termijn mooiere en betere beelden krijgt. Maar kan uitwendig dus wel. Emesafene hier helaas echt nodig. Kan alles nog net binnen houden. Ook maar gembercapsules gehaald en hoop dat het een beetje draaglijk blijft. Vorige 2 kids tot 22 wkn last van gehad, daar ga ik maar van uit maar hoop dat het eerder voorbij is.
Zo gewerkt! Voelde me niet geweldig. Zo merk ik dat het deze zwangerschap weer anders gaat dan de andere zwangerschappen qua misselijkheid. De eerste smorgens misselijk en 2 dagen vreselijk gespuugd wegens stres. 2de kotste ik elke dag tot 12 uur rest van de dag nergens last van. En nu smorgens erg misselijk en de hele dag door misselijke vlagen. Nouja alles beter dan spugen. Moet morgenochtend werken. Zie er enorm tegenop bij de jongste moest ik me op dit termijn echt ziekmelden wegens het vele spugen. Morgen de gembercapsules ophalen die waren op bij de da dus die hebben ze vandaag besteld. Truste meiden!
Goeiemorgen dames belachelijk vroeg wakker vandaag. 05.00 was het al. Ik had al vannacht slecht geslapen naja niets aan te doen. Waarschijnlijk ben ik gewoon zenuwachtig voor vandaag. Wij vieren vandaag het feestje van onze zoontje en dan gaan we het iedereen vertellen ik ben benieuwd hoe ze erop reageren. Wat betreft kwaaltjes, nog steeds niets. Raar daardoor geloof ik ook nog niet echt dat ik zwanger ben maar de testen zeiden voldoende. Dinsdag heb ik de echo en dan geloof ik het denk ik pas echt. Aan de ene kant mag ik blij zijn dat ik niets merk. voor de meiden die wel misselijk zijn, veel sterkte en ik hoop dat jullie er snel af zijn.
Het is hier rustig vanmorgen. Zojuist voor het eerst met de wc geknuffeld helaas. Nu echt brak op de bank.
Zo eerste ochtend werken overleefd gelukkig. Wel af en toe misselijk maar was goed te doen. Morgen nog een ochtend en dan ben ik er voorlopig weer vanaf.
Goedemorgen meiden, hoe is het hier? Hier helaas nog het zelfde. Misselijkheid is nog steeds niet te harden, vermoeidheid op en top aanwezig. Morgen is de condoleance van mijn man zijn opa, maar ik denk dat ik deze oversla. Ga het echt niet volhouden zo misselijk en ik heb ook geen zin om de hele familie onder ogen te komen. Fijne dag allemaal
Ik voel me best goed heb niet meer last van misselijkheid. Ben alleen moe en heb nergens zin in. Of ik eet heel veel of bijna niks. Wil zo graag de boel opruimen hier voordat ik zoonlief ga halen maar heb daar echt geen zin in maar om nog 5 uur op de bank liggen schiet ook niet op heb nog gevoelige borsten maar meer niet. Over 5 dagen de echo
@ wintersun, Ik zou ook overslaan, je hebt ook al je afspraak moeten verplaatsrb voor de begravenis, waar je die mensen dan ook weer allemaal ziet. Hier vanmorgen naar het centrum geweest met man en kind (doen we noooooit) wilde het shirtje laten drukken, blijkt die winkel niet meer te bestaan.. Na een uir overviel een extreme misselijkheid me. Moest echt gaab zitten met een zak, gelukkigtoch niet gespuugd.. Maar snel naar huis gegaan...
Wintersun, groot gelijk dat je niet gaat. Precies wat Miloe zegt! Miloe, da's een van mijn grootste angsten: zomaar ineens ergens heel verschrikkelijk misselijk worden. Fijn dat je toch niet hoefde te spugen, maar lijkt me wel even heel erg naar! Ik ben zo duizelig vandaag... Enig idee wat ik eraan zou kunnen doen? Zou ik er maandag mee naar een huisarts moeten? Ik heb geen idee namelijk...