Voor duizeligheid een zout dropje (niet teveel ivm bloeddruk) of een dextrose nemen. Of wat bouillon. Verder helaas niet zoveel . Ik ken het blegh. Succes!
bleeeeh meiden moet ff van me afschrijven.bah wat ben ik bang onzeker.ik weet niet hoe ik deze twee weken nog moet doorkomen.heb vandaag tijdens het douchen aan mijn bmm gevoeld nu las ik overal dat ie nu hoog en hard aan moet voelen.maar de mijne voelt heel breed laag zacht en iets open..misschien moet ik maar helemaal niks meer lezen of opzoeken.maar ik word bijna gek
Ah kokkie. Je kan dat soort dingen idd beter niet doen. Ik herken het wel ik ging bv ook nog doortempen bij de oudste. Met 5 weken was ie ook een stuk lager en ik gelijk in de stres. Daarom doe ik dat soort dingen nu niet meer. Wow wat een uitkomst die gemberpillen gewoon niet misselijk!! Ben benieuwd of ze morgenochtend ook helpen al ik moet werken. Ben er super blij mee!!
Moon, dank je voor de tip! Ga ik eens proberen, idd! Kokkie, wat naar die onzekerheid! Hoop voor je dat alles gewoon goed zit en dat je snel wat bevestiging krijgt, hoor! Want dit is niks, lijkt me!
Voor alke misselijke meiden, hopelijk is het snel over. Echt niet fijn he. Hier soms vlagen. Ik ben kapottttttt. Dagje huishoudbeurs en 9 maandenbeurs met mijn zwangere zus. Gingen met de trein. 1 had vertraging daardoor aansluiting gemist.....grrrr ik haat treinen. 6 uur thuis vanaf half 9 vanmorgen onderweg. Afgelopen nacht slecht geslapen. Ik sliep vroeg rond 22 uur. Om 23.15 wakker omdat dochter huilde. Toen kon ik niet meer slapen, buikpijn imdat ik zo moeilijk naar de wc kan, misselijk ervan ook van vermoeidheid. Om half 2 nog de klok gezien. Toen in slaap gevallen. Maar tussendoor wakker doir huiltjes dochter. Dus vanmorgen erg moe. Toen ik thuis kwam zat vl met een snotverkouden meisje dat in de middag maar 15 min had geslapen. Net door haar ondergespuugd. Zo zielig. Ik kan er echt niet tegen als ze ziek is, dan voel ik me zo rot. Om 19 uur haar in bed gelegd, ui bij bed, zoutoplossing gegeven. Temperatuur opgenomen 37, 5 dus geen koorts. Maar ze ging moeizaam slapen, slaapt net 15 min. Hoop zo dat ze goed slaapt vannacht, voor haar maar ook voor mij want ik ben kapot. Fijne avond
Het is hier de laatste tijd wel erg stil haha Iedereen is vast erg gespannen voor de echo's en verder erg druk, moe en misselijk Hier is t vandaag niet meer goed gekomen, nog steeds misselijk.. n.a.v. een virus van de zomer ben ik dan ook blij dat ik nu standaard een plastic zak bij heb.. heb namelijk van de zomer mn hele auto onder gespuugd... heeft maanden geduurd voor de geur eruit was en de bekleding is nooit meer goed gekomen.. nu gelukkig een andere auto & altijd een tas bij tip voor de misselijk e dames dus Heb net t shirtje besteld voor Luca.. wat we wilden paste niet, dus nu staat er: ik word grote broer, met 2 babyvoetjes ook blij mee hoop dat ie op tijd is voor vrijdag ( stond verzenden binnen 5 werkdagen.. dus kan ook zaterdag worden.. maargoed, heb goede hoop )
@ esje, ik kan me voorstellen dat je kapot bent! Alleen die nachten zijn al moeilijk en alleen de beurs ook! Hopelijk is ze gauw weer beter! als tip voor de stoelgang is de huisarts bellen en vragen naar lactulose. Te weinig naar de wc kan nl uiteindelijk ook schadelijk zijn voor de baby..
Ik heb gewoon geen fut miloe om te reageren, wil wel, maar die misselijkheid zorgt er gewoon voor dat het nuet gaat. Ik kan niet onthouden wie wat schrijft. Vanavond met het opruimen van mijn zoontjw zijn speelgoed weer bijna knockout gegaan. Ml is nu bij zijn vader, helpen mwt het leeghalen van het huis van zijn opa volgens mij. Zoonlief ligt gelukkig te slapen maar hoest wel veel in zijn slaap. Ik lig op bed en hoop dat ik zo ook in slaap kan vallen.
Hier hetzelfde. volgens mij slaap ik 12 uur op een dag en de andere 12 uur lig ik misselijk op bed/bij de pot. Met misselijkheid lukt me helemaal niks. Als ik een beetje te snel beweeg moet ik weer bijna overgeven. @Kokkie: je kunt zoveel lezen en voelen maar ik denk dat het beoordelen toch iets voor een vk/gyn is. Ik snap dat het je onzeker maakt maar hoogstwaarschijnlijk is er helemaal niets aan de hand.
Eindelijk kan ik het een keer bijhouden morgen 5 uur gaat de wekker en kwart voor 7 begin ik met werken tot 16. Eindelijk weer na een week thuis te zijn geweest. Eerst ik migraine en daarna zoonlief onder de pukkels waar het gelukkig beter mee gaat. Ik ben weer bang omdat ik geen symptomen meer heb. Maar kan niet meer doen dan hopen
Bahbah vanmorgen voor het eerst overgegeven. Net de gember pilletjes genomen. Gelukkig helpen die. Moet zo werken namelijk. Fijne zondag meiden!
Ohneeohneeohnee... Vandaag twee familiedingen en ik voel me hondsberoerd... Al twee keer met de pot geknuffeld vanmorgen. Hoe ga ik vandaag doorkomen...?!
bedankt meiden voor jullie woorden.en ieder lichaam is ook.anders net als elke zwangerschap.ik kan gewoon niet anders dan rustig afwachten.mijn vriend zegt ook meer dan wat je nu doet kan je niet doen.goed slapen eten dribken en je vitamines nemen
Hallo ladies , Vandaag eerste dag niet misselijk En geloof me dan ben je ook weer ongerust, hoe stom is dat
Arka, ik zou er voor tekenen om een dagje niet misselijk te zijn. Die eventuele ongerustheid neem ik dan wel op de koop toe.
Hier ook weer een dag vol misselijkheid.. Niet te doen! gembercapsules helpen iets gelukkig.. Maar kan niet wachten tot het 1e trimester voorbij is en hopelijk de misselijkheid ook minder wordt..
Pffff vannacht niet echt bijgeslapen. Sliep om 21 uur. Maar weer rond middernacht lang wakker gelegen. Dochter was omm7 uur wakker dus ik ook. Nu ligt ze al een half uur op bed te jengelen. Ze is echtniet lekker door de verkoudheid. Mag je ook al heeft ze geen koorts, een zetpil geven?
Esje13, als ze zich echt niet lekker voelt dan zou ik haar gewoon een zetpil geven hoor. Doe ik ook als zl zich niet lekker voelt. Ik hoop ook zo dat d misselijkheid over 8 weken weg is. Kan nu helemaal niets meer.