Ach miep... Heeeel veel sterkte!!!! Wert precies hoe het voelt om verliefd te worden op dat hartje en dan de grond onder je voeten wordt weggetrapt!!!!! Heeeel dikke knuffel!!!!!!!!
Hmmmm ben ik een groepsverslaving gestart Faiye: gefeliciteerd!!!!! En leuk trouwen met z'n drietjes En dan de meiden met die mooie echo's: GEFELICITEERD!!!!!!
Haha nee hoor, deze verslaving had ik al ver voor mij zwangerschappen, hij is soms weg, maar nooit voor lange duur. Over verslavingen gesproken sterrenmama, hoe gaat het met het (niet)roken? Ik oordeel niet he, ben alleen heel benieuwd hoe het nu gaat
Hmmm lukt nog niet helemaal... Na de afspraak van gister op 3 sigaretjes per dag... En vanaf volgende week is t klaar! Ik krijg t niet voor mekaar om alleen te stoppen en mannetje gaat maandag naar Maastricht voor de carnaval en wil daarna stoppen. Dus als hij terug is, is t echt afgelopen!!!!
Ik vind het al heel knap dat je op 3 per dag zit, Toppie!! Gaat denk ik helemaal goed komen Succes meid, je kan het!!
Alle dames met mooie echo's gefeliciteerd. Alle nieuwe dames welkom!! En gefeliciteerd.. @mille hopelijk voel je je snel beter.. @wintersun slaap lekker.. @esje niet schuldig voelen, lekker van genieten . Is niks mis met dat gevoel. @sterrenmama 3 sigaretjes gaat de goede kant op... Gaat je lukken !!! Hier vandaag een echo met kloppend hartje gezien. Uitwendige echo dit keer, had me voorbereid op een inwendige! Vorige zw nl nog bij 10 weken een inwendige nodig gehad ivm iets wat gekantelde baarmoeder..
Dankjewel! Ik ben benieuwd naar de echo morgen... :-D Jij succes met het stoppen met roken. Gaat je lukken! Tijd om te slapen. Hopen dat ik deze keer een nachtje door kan slapen ipv zo vaak wakker. Zou me goed doen.
Ilse en Stina, ook jullie gefeliciteerd! Mooie berichten! Zijn jullie trouwens al een beetje bezig met namen? Hier nog niet echt, maar vorige week kwamen we er achter dat we allebei dezelfde meisjesnaam erg leuk vinden, dus die ligt al min of meer vast, haha! Ben ook een beetje aan het zoeken naar jongensnamen, maar nog niet heel erg, maar ik merk dat ik dat een stuk moeilijker vind...
@saar thanks... Hier nog niet met namen bezig. Maar bij mijn dochter hadden wij de naam al met 6 weken en deze is niet meer veranderd. Wij konden ook geen jongensnaam bedenken. Het is ook lastig. Was blij dat we een meisje kregen 😜!! Jullie meisjesnaam zal wssl ook niet meer veranderen 😃!
Jongensnaam vind ik erg moeilijk leuke namen zijn al in gebruik. Meidennaam staat voor mij al een beetje vast. Maar vriendin is zwanger van een eeneiige tweeling waarschijnlijk meisjes dus wil wel een paar backups hihi.
Voor de meiden met een goeie echo, gefeliciteerd Met namen zijn we voor de helft mee bezig hihi een meisjesnaam hebben we nog van de vorige zwangerschap een jongensnaam verzinnen we wel als de 20 weken echo komt als we dan een jongetje zouden krijgen Hier gaat het nog steeds hetzelfde, geen kwaaltjes behalve moe.