Wauw bibi, wat gaaf!!! Heb het van de week ook nog geprobeerd, maar ik kon behalve mijn eigen hartslag nog niets vinden. Vond jij het ook klinken als een galloperend paard?
Bibi, geen aanval hoor. Maar dat kan toch helemaal nog niet? Vanaf 12 wkn is het nog moeilijk te vinden. Was het niet je eigen hartslag? Nogmaals geen aanval hoor!
Oke, nooit geweten. Met 6 wkn is hartje al moeilijk te vinden dus dacht dan is 8 weken voor een angelsound bijna onmogelijk. Maar wist niet dat het sommige wel gelukt was. Excuus
Ik ga het met 10 weken nog eens proberen. Bij mijn zoon hoorde ik,het op mijn verjaardag, was toen 11+5
Mijn verloskundige heeft het luisteren naar het hartje nog even uitgesteld. We hadden het al wel zien kloppen, alleen omdat het vaak niet goed lukt bij zo'n vroege termijn is het luisteren uitgesteld. (of omdat we al aan het einde van onze tijd waren aangekomen, maar dat heeft ze niet gezegt )
Mag ik ook gezellig op de zwangerlijst? Vind het wel leuk, zo'n oktober topic! Ben 3 oktober uitgerekend.
Ik besefte me laatst dat wanneer je tussen 29 september en 5 oktober bent uitgerekend, dan ben je uitgerekend in week 40 van dit jaar. Ik kan dus en met name mijn omgeving aan het weeknummer zien hoeveel weken ik zwanger ben. Dit is week 9 en ik ben 9 weken zwanger... Ik vind dit eigenlijk wel leuk
Hihi grappig, nog niet naar gekeken eigenlijk. Ik loop wel gelijk op met de opdrachten voor mijn crochet along project (haken) we krijgen iedere week een nieuwe opdracht en dat loopt ook gelijk met het aantal weken zwnagerschap
Hier bij de oudste met 9 weken al het hartje kunnen horen. Nu helaas nog niet gelukt maar misschien ben ik iets minder ver. Denk dat het eraan ligt dat je baarmoeder onder je schaambot moet komen ofzo. Hopelijk kan ik deze ook snel vinden geeft weer een extra zekerheidje
Hey hallo Renske, Ik had je bericht gemist, gefeliciteerd en wees welkom. Je mag jezelf toevoegen op de lijst als je wilt en als dat lastig is wil ik of iemand anders dat ook wel doen.
Wow ben 1 dag niet geweest en er is zoveel gekletst. Nog niet alles bij kunnen lezen. @echos, dames gefeliciteerd met de mooie echos! @naam, een jongensnaam weten we wel al. Over een meisjesnaam hebben we het nog niet gehad. Onze eerste heeft ook een tweede naam en de tweede zal dat ook krijgen. @kwaaltjes, och ik voel me toch beroerd! Misselijk, maar ook veel honger. Yes eindelijk weekend! Een maandag en dinsdag zijn we dicht. Woe werk ik sowieso niet, dus hoef pas volgende week weer te werken hoop dat het niet de hele week regent!
Waarom zou dat niet goed zijn kokkie? Voor zo ver ik weet kan het geen kwaad hoor. De angelsound werkt niet met stralingen maar met geluidsgolven.
Oef, vanmiddag toch teveel gedaan en dat voel ik nu aan mijn banden. Dan had ik ook maar niet eigenwijs alleen bij de ikea een eenpersoonbed voor zoonlief moeten halen, deze alleen verslepen, alleen naar boven tillen en in elkaar moeten zetten. (Deed dit 2 jaar geleden met 37 weken zwangerschap ook hoezo eigenwijs) En ik ben ineens heel, heel, heel erg misselijk, sta in de startblokken om naar de wc te rennen, hopelijk is dat niet nodig.
Hey dames, wat een hoop mooie echo foto's!! Weinig gereageerd de laatste tijd, ben zoooo moe! Maar zo te lezen zitten jullie bijna allemaal volop in de kwaaltjes. We zijn gelukkig al een aardig eind richting die 13 weken... Zaterdag om 9 uur intake en echo, ben er ineens zo bang voor! Proberen maar van het positieve uit te gaan, wat bevestiging zou echt super fijn zijn! Wij zijn nog niet met namen bedenken begonnen. Vorige keer ook pas na 20 weken mee begonnen en was echt een hele strijd om op een naam te komen die we allebei leuk vonden. Nu maar weer dezelfde aanpak!
Voel me niet aangevallen hoor! iedereen heeft zijn eigen bevindingen. Maar heb hem 2 keer gebruikt en eerst me eigen hartslag maar helemaal onderin net boven me schaambot hoorde ik hem 2 keer erg duidelijk. Angelsound moet je zien als en versterker komen geen stralen bij kijken. Me eigen berekening ben ik verder dan me vk zegt. 9.3 weken zal ik nu ongeveer zijn omdat ik met ovu testen heb getest en 10 jan me eisprong en 17 januari al een hele lichte streep op de kruidvat. Dus ik vind het wel fijn dat ik het hartje af en toe kan horen.
Hoi Dames! Lange dag gehad met z'n allen, zo te lezen. Ben weer een klein beetje bij... @namen: We hebben ook gekozen voor 2 namen, en al wel een duidelijke voorkeur voor een meisjesnaam. Jongensnaam is iets lastiger omdat ml andere dingen mooi vindt dan ik @echo: vandaag vroege echo gehad hartje klopt HEEL goed - 180bpm (vk was verbaasd dat t ZO duidelijk was) vandaag op de kop af 8 weken (wat k eigenlijk ook al wel wist) .. Ennn zo tof dat alles ok is. Nu extra genieten van de aankomende tijd (wellicht slaap ik nu beter) Fijn dat er nog meer dames een mooie echo hebben gehad vandaag
Ja soms denk je dit kan nog wel even of dat nog even snel. Ik ken het al te goed. Hopelijk trekt je misselijkheid weg en lekker rustig aan doen. Pff vanmiddag gembercapsulles gekocht bij de tuinen voor de misselijkheid. Nou wou er 1 innemen maar kreeg hem niet weg resultaat kokhalzen En dus tablet niet kunnen innemen morgen maar weer proberen