1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Prachtige echo Bessefles, gefeliciteerd

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Wat een mooie echo!! Echt een mini-mensje al! :))

3. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Mooie echo! Super duidelijk.

Ik wil mijn werkgever na de eerste echo (12 maart) inlichten. 2 collegas weten het al, 1 vriendin , onze ouders en broer en zusje.

Pff ik ben nog steeds beroerd, hoofdpijm, keelpijn, verkouden. Gelukkig voelt dl zich al beter.

Zou iemand mijn intake en echo in de lijst willen zetten? 12 maart :)

4. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Bessefles
    Wat een mooie echo!!

Vanmorgen me schoonfam ingelicht ze vonden het erg leuk allemaal. Nu me eigen ouders het.morgen vertellen spannend!

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    De zwangerschapslijst

Uitgerekend op:
    1 oktober
    * Bessefles (30), 2e kindje.
    * AngelaV (24), 2e kindje.

2 oktober:
    * Ellenmk2 (28), 2e kindje.
    * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes).

3 oktober:
    * Mamajen (27), 2e kindje.
    * Rhaps (33), 1e kindje .
    * Chuiqa (28), 1e kindje.
    * Arka (30), 3e kindje.
    * Bella013 (22), 2e kindje.
    * Raglottie (38), 1e kindje.
    * Bibi24 (27), 2e kindje
    * Renske88 (?), ?

4 oktober:
    * Moon77 (36), 2e kindje.
    * Chimama (26), 1e kindje.
    * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk).
    * Stina83 (30), 2e kindje.
    * Shergiirl (22), 1e kindje.

5 oktober:
    * Wintersun (29), 2e kindje.
    * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's.
    * Mille (21), 2e kindje.
    * Honeybee1983 (30), 3e kindje.

6 oktober:
    * Saar82 (31), 1e kindje.
    * Bar20 (..), 2e kindje.
    * BBMarin (25) 1e kindje.

7 oktober:
    * Faithlyn (29), 3e kindje.
    * Manderijntje (23), 1e kindje.

8 oktober:
    * Angelea (33), 3e kindje.
    * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk
    * Joyce2013 (27), 1e kindje.
    * Tricia (32), 1e kindje.
    * Gwendeline (33), 1e kindje.

9 oktober:
    * Mienma (35), 2e kindje.
    * Faiye (27), 1e kindje

10 oktober:
    * Kaas (30), 2e kindje.
    * Poppy14 (25), 2e kindje MMM.
    * Eline20 (22), 2e kindje.
    * Mariloe (35), 2e kindje. na 1 mk.

11 oktober:
    * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA).

13 oktober:
    * Kokkie27 (28),1e kindje.
    * Ange84 (29), 2e kindje.
    * Esje13 (27), 2e kindje.

14 oktober:
    * Ilse88 (25), 1e kindje.

15 oktober:
    * Zwaluw1989 (24), 1e kindje.
    * Emjay (28), 2e kindje.
    * Chantal19888 (25), 2e kindje.

Afsprakenlijst
    1 maart - Bessefles vk & echo
    3 maart - Zwaluw1989 vk & echo Wintersun vk
    4 maart - Saar82 vk & echo, Raglottie termijnecho, Mamajen gyn en termijnecho
    5 maart - Esje13 vk en echo Chantal19888 vk
    6 maart - icsiwonder intake vk
    7 maart - BBmarin intake & echo vk
    9 maart - Kokkie27 intake & echo vk
    10 maart - Kaas echo
    11 maart - Raglottie gyn
    12 maart - Kaas vk, Ange84 vk intake & echo
    13 maart - Mille vk
    14 maart - Poppy14 vk & echo
    17 maart - Moon termijnecho, icsiwonder termijnecho
    18 maart - Emjay intake vk en termijnecho, Bibi24 echo + intake
    19 maart - Eline20 intake vk en termijnecho

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Done

7. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Wow.mooie echo.bedankt meiden nu weet ik het zeker ga het gewoon vertellen na de goede echo.nog 10 dagen

8. BBMarin

BBMarin Lid

1 feb 2014
    49
    0
    0
    Snap ik! Je ziet een prachtig baby'tje!

9. Faiye

Faiye Lid

25 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Bessefles.. Jij ook al zo'n mini mensje! Tof hoor :-D

Vandaag druk dagje. Zo nog even kaartjes vouwen en bestickeren. Dan weten mensen tenminste dat k ga trouwen ;)
    Niet dat ze uitgenodigd zijn.. maar hey.

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hihi, wij hebben mensen een kaart gestuurd met daarop wij zijn 16 mei 2012 getrouwd, en we hebben deze een dag na de trouwerij op de bus gedaan. We kregen wel leuke reacties, maar toch waren er ook wat mensen teleurgesteld (vooral familie van ml) maar dat kon ons niets schelen, ons leven, onze keuze.

11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Vermoeidheid is weer snoeihard terug! Vanmiddag twee uur liggen slapen, en ik heb liggen dromen... niet te zuinig! Bleef er ook echt in hangen. Droomde dat ik nog in mijn studentenkamer woonde, maar dat ik ook al in mijn huidige appartement woonde. Ik betaalde in mijn droom dus al jaren dubbel! Toen ik wakker werd, ben ik ook echt op zoek gegaan naar het nummer van mijn oude huisbaas, en het duurde een paar minuten voor ik snapte dat het niet echt was... zo maf
    Hebben jullie ook van dat soort enorm levendige dromen?

12. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag verf gekocht voor het baby kamertje .. Zoontje gaat verhuizen naar een grotere kamer en krijgt stoer retro autootjes behang! Begin er langzaam aan te wennen dat ik zwanger ben! Op de misselijkheid de vermoeidheid en alle pukkels na kan ik er af en toe al van genieten !

Verder is het rustig hier dames! Hoop dat verder met iedereen alles goed is .. Al meer met het kamertje begonnen of ideetjes opgedaan?

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ons zoontje gaat ook verhuizen naar een andere kamer. Hij gaat er alleen niet op vooruit want de kamers zijn exact even groot.
    Aangezien hij helemaal gek is van spiderman, krijgt hij een spiderman kamer. We hebben met sinterklaas al allemaal assecoires gekregen.

Maar eerst moet ik op maat gemaakte oordoppen hebben want manlief snurkt zo erg dat horen de buren. Hij slaapt nu dus op de toekomstige kamer van onze zoon.

14. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hier verhuisd onze zoon naar een andere kamer daar moet nog worden gemaakt. Muur nog tussen gezet worden enz. Nog geen idee hoe we die gaan aankleden. Denk gewoon stoer en neutraal.

De baby kamer ligt eraan wat het gaat worden.
    Anders blijft hij gewoon hoe die nu is tenzij het natuurlijk een meisje is.

Pfff ben zo moe en steeds kokhalzen.
    Morgen verjaardag gecombineerd met de carnavalsoptocht word hier bijna niet aan gedaan dus we hebben er zin in ( niet dus :( )

15. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Ik heb ook onwijs levendige dromen en vooral ook nachtmerries helaas. Normaal ben ik helemaal geen dromer.

Hier een klein kamertje die leeg gemaakt moet worden. Even wit verven en verduisterende gordijnen kopen. En het kamertje zelf ook nog natuurlijk. Maar we zijn er nog steeds niet uit wat voor kamertje wel willen. Sowieso is ons budget max. 500 euro. Alleen weet ik niet of dit een redelijk bedrag is?

Zo'n uitzet is best duur voor een eerste kind. Aan de ene kant denk ik dat als ik nu goed investeer, veel dingen nog voor de andere kinderen kan gebruiken. Maar of het in de werkelijkheid ook echt zo gaat weet ik niet. Iemand die me wat wijzer maken kan? :)

16. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kochten alles via marktplaats.
    Dan houd je veel geld over en we hebben hele leuke meubels. Tis net wat je wil. Je kan het zo duur maken als je zelf wil

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
  18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hai meiden,

Ik ben echt superlaat met aanmelden, maar ik weet nog maar net dat ik weer in verwachting ben :). Toen het griepgevoel maar niet over ging dacht ik; he ik ben ook al een tijd niet meer ongi geweest. De tweede dikke rode streep stond er binnen 5 seconden haha! Wel een hele leuke verrassing hoor! Ik heb inmiddels mn eerste echo gehad; er was een mooie tuinboon met flikkerlichtje te zien! Ik zou nog graag willen meekletsen...

Mijn uitgerekende datum is 13 oktober en ik heb al een zoontje van februari 2011.

19. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat grappig Saar, ik droom dit dus echt HEEL vaak. Altijd dat ik dan naast mijn huis nu, ook nog mijn studentenkamer huur zonder dat ik dat wist. Meestal met al mijn oude spulletjes er nog in, maar ook weleens dat mijn oude buurvrouw er met mijn toestemming spulletjes had ingezet. Meestal als ik erachter kom dat ik die kamer nog heb bel ik dan mijn man om het te vertellen en te zeggen dat ik het weekend daar blijf. Ik zit dan in mijn eentje helemaal te chillen daar. Ga naar mijn oude supermarkt, zet mijn oude tvtje en computer aan en plof op mijn oude bankje en voel me weer helemaal 19 :D.
    En ik heb echt niks om voor te vluchten hoor in mijn huidige leven haha! Hoewel, misschien wil ik onbewust toch wel even een weekend ZONDER verantwoordelijkheden ofzo haha.

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Gefeliciteerd Zinaa, en welkom!

Qua babykamer: wij moeten hier een gipswandje gaan plaatsen. We hebben een tweekamer appartement, maar er zit een soort 'loos' stuk aan de woonkamer vast. Daar past makkelijk een bedje en een commode. Verder hangen we waarschijnlijk wat plankjes op in de babykamer. Kledingkast doen we niet, want we hebben een enorme kledingkast in onze slaapkamer staan, waar nog twee huge planken op leeg zijn.
    Het wordt bij ons wel even passen en meten, maar komt helemaal goed! We hebben besloten om, als we het gipswandje gaan zetten, ook de hele binnenboel nog een lik verf te gaan geven. Is ook wel nodig, want vl heeft altijd binnen gerookt (bluh!). Heb al helemaal zin om alles anders in te gaan richten! We hebben nu een hoge eettafel (model bar), en die gaat er ook uit. We gebruiken hem nu namelijk nooit, dus daar komt een lagere voor in de plaats. Kunnen we over een paar jaar met z'n drieën gewoon aan tafel zitten!
    En qua babymeubels: wij worden een beetje gesponsord door mijn schoonouders (hebben ze voor mijn schoonzussen ook gedaan, en schoonmoeder zei meteen toen we het aankondigden "oooohhh, dan gaan we binnenkort lekker shoppen!!"), maar we mogen ook veel overnemen van mijn schoonzussen, die hebben al iets oudere kindjes. :D

Deel Deze Pagina