1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik hoop dat ik borstvoeding mag geven. Ik zit natuurlijk aan de antidepressiva waar ik tijdens mijn vorige zwangerschap aan begonnen ben. Toen werd gezegd dat het niet mocht. Maar ik heb eens zitten zoeken en nu blijkt het met mijn medicijnen wel te mogen. Nog even goed uitzoeken dus. Mocht ik bv mogen geven dan komt pukkie bij ons op de kamer in een wiegje te liggen de eerste maanden. Cosleeper heb ik geen plek voor naast mijn bed.

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik ook weer.

@kamertje, de baby komt helaas op een klein kamertje. Dochter blijft nog op haar eigen kamertje, denk ook nog wel even in het ledikant. Ze is 17 maanden als de baby er is. Is nog erg vroeg he voor een ander bedje of niet? Of debaby moet een tijdje in onze wieg kunnen. Hoe oud zijn kindjes ongeveer als ze naar een groterbed gaan?

@borstvoeding, hier weer proberen. Bij dochter niet goed gegaan, mede door zh opname. Ze dronk niet goed aan de borst, ook niet met tepelhoedje. Vanaf 2 weken tot 5 maanden fulltime gekolfd en met fles grgeven.
    We gaan het dus zien hoe het loopt.

We hebben vandaag mijn ouders en zus en schoonbroer ingelicht. Dochter had haar shirtje aan. Mijn moeder las de voorkant daar stond op: oops they did it again. En ze zegt, moet ik dit als een hint opvatten? Dus ik zeg, lees maar op haar rug. Daar stond: ik word grote zus. Iedereen was wel verrast en blij.

We konden niet meer wachten tot woensdag na de echo. Er is namelijk even geen mogelijkheid om snel weer naar mijn ouders te gaan dus dan maar voor de echo. Nu maar hopen dat alles goed is.

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mijn zoontje is van 19 maanden is toevallig afgelopen week overgegaan naar een eenpersoonbed. Gaat ontzettend goed. Hij heeft eerst een klein maandje in een open ledikant geslapen(ik had de zijkant uit het ledikant gehaald) maar wij zijn wel heel erg vroeg denk ik hoor. In mijn omgeving hoor ik veel dat kindjes pas rond 2.5 jaar overgaan.

4. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Tussen zoon en dochter zit bij ons 18 mnd. Heb beide in eigen ledikant gehad. Beide zijn met 2 jr en 3 mnd baar peuterbed gegaan en dat ging prima.

5. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga ook weer bv. geven, heb mijn zoontje 11 maanden gevoed , en ik vond het geweldig en hij ook!

Zoonlief blijft lekker in zijn eigen ledikantje , hij hoeft voor ons niet snel groot te worden omdat er een baby bijkomt !
    Dit beetje krijgt een wiegje :)

6. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil geen borstvoeding geven. Tis niet echt mijn ding.

Oudste gaat naar een normaal bed als jongste uit de wieg is. De middelste krijgt dan het ledikant van de oudste. Dat is namelijk peuterbed formaat.

8. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    De kleinste kamer wordt de babykamer. We zijn een jaar geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning, dus we gaan de kamer niet opnieuw sausen. Via Marktplaats leuke meubelen gezien, als we eruit komen met de prijs, gaan we die kopen. Wel vroeg, maar ja we vinden dit heel erg mooi :D. Wel kopen we een nieuw matras en aankleedkussen. Vind matrasjes aardig prijzig, maar wil daar niet op gaan bezuinigen. Een wieg kunnen we lenen, anders hadden we niet eerst een wieg gedaan. Voor zover we er nu in staan, gaat de baby direct naar de eigen kamer. Vrees dat ik anders bij elk zuchtje wakker ben en na een week kun je me dan opvegen. Maar misschien denk ik er later anders over :p. De bedoeling is borstvoeding.

9. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb sinds vanmiddag buikkrampjes , heel onderin mijn buik!
    Stond er net gewoon even krom van!

Bah wat een schrik! Maak me zorgen! Herkennen jullie kramp?

10. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    @poppy geen krampjes, wel af en toe steken als ik bijv opsta of me omdraai in bed. En ik heb ineens last van lage rugpijn. Dat had ik ook bij de vorige zwangerschap. Meer meiden die dat herkennen?

11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ja, die lage rugpijn en krampjes bij snel bewegen/omdraaien herken ik ook!

Vandaag naar de carnavalsoptocht bij ons in de stad wezen kijken. Heb van half twee tot zeven uur gestaan, en ik voelde, toen ik weer ging lopen, alsof er iets aan het trekken was in mijn buik. Kunnen dat al banden zijn, of is dat echt nog te vroeg?
    Ben iig blij dat ik nu zit/lig! :D

12. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Kunnen zeker banden zijn die je voelt! Hier ook al regelmatig bandenpijn..

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Borstvoeding, bij mijn zoon begonnen. Begon best goed, maar na een aantal weken veel pijn. Toen gestopt. Nu voornemens om langer door te gaan en eerder een lactatiedeskundige erbij te halen

14. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Pfff, ik vind het zo lastig allemaal! Ik vind het tot op heden heerlijk om zwanger te zijn, maar ik vraag me bij alles wat ik voel af 'kan het dit zijn, kan het dat zijn?'. Wou dat er een handboekje was waarin precies beschreven stond hoe bepaalde dingen voelen! Hahaha!

15. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jee wat voel ik me beroerd! Gisteravond nog op de eerste hulp geweest omdat ik bleef spugen. Zat gelukkig nog niet tegen uitdroging aan dus mocht weer naar huis.

Straks naar de vk

16. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Jeetje, das niet goed meid! Doe rustig aan en veel succes bij de vk straks.

17. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Ik vind dit ook heel lastig en onzekermakend.kon je maar ff naar binnen spieken he

joehoe vandaag 8 wkjes

18. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    bah niet fijn wintersun. hopelijk wordt het gauw rustiger.

hier gaat het wisselend, maar over de hele lijn heb ik het gevoel dat ik iets minder extreem misselijk ben.. kan het tot nu toe aardig redden zonder medicatie..erg fijn dus! Gisteravond het hartje van onze frummie gehoord :) wat een prachtig geluid.. morgen termijnecho..en ik vind het me toch weer spannend.. pff.. als die goed is gaan we het onze ouders vertellen.

19. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    hier gaat het steeds een beetje beter qua energie

wil graag weer borstvoeding geven geef trouwens nog steeds borstvoeding aan de jongste op dit moment dus benieuwd hoe dat straks gaat lopen
    verder komt de kleine bij ons op de kamer te liggen helaas uit ruimte gebrek...kijken ook uit naar een groter huis!

20. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Waauuwww echt een super echo gehad vanmorgen! Ben zo blij! We hebben het zelfs al een beetje zien bewegen!
    Oja, ben uitgerekend op 11-10 inp 15-10!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina