1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Had het even opgezocht het eerste tremester komen vrouwen gemiddeld 1/2 kg aan.dus dan zit ik goed

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja gezond eten, niet extreem eigenlijk. Ik ben niet zo thuis in eiwitshakes en superfood. Ik kook gewoon gevarieerd. Een dag aardappelen groente vlees. Dan iets met rijst. Dan iets van wraps.

Angela, ik voel me wel oke vandaag. Weekend veel misselijk geweest e extreem moe. Maar heb ook drukke dagen gehad met daarbij dochter die weinig sliep. Datgaat nu weer beter. Vannacht goed geslapen dus ik kan er weer tegenaan.

3. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Hier vanavond ook gekookte aardappel brocolli en gehaktstaaf.wat een mens inspiratieloos kan zijn wat avond eten betreft.jaah zelfs een kok heeft daar last van.thuis koken is zoooo anders

4. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Kokkie: toch ook lekker! In wat voor restaurant werk je? Hier aardappeltjes met witlof uit de oven met ham en kaas en ben nu misselijk!!

Esje, fijn dat je dochter weer beter slaapt. Gebroken nachten zijn zo vermoeiend! Over ca 7 maanden hebben we die weer genoeg 😲

5. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey Wintersun, hoe laat moet je vanavond? Ik om 20.40.. Vind het ook zo spannend!
    Heel veel succes!

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik om 20 uur, we wisselen elkaar dus mooi af ;)
    Jij ook heel veel succes en plezier natuurlijk

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Zie net pas dat we ook precies even ver zijn ;) benieuwd of dat straks nog steeds zo is.

8. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames met echo. Veel plezier.

9. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Ben ook heel benieuwd. Ik heb gerekend vanaf eisprong (gevonden met temperaturen) ivm erg lange cyclus. Ben dus heel benieuwd wat de echo gaat brengen. Kan eigenlijk niet missen aangezien we het rondom de eisprong maar 1x gedaan hebben (zaten middenin gedwongen verhuizing, dus had wel iets anders aan mijn hoofd)

Ben benieuwd wat ze jou te vertellen hebben. Duim voor je!

10. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik vanavond om 19:45, grappig allemaal vanavond.

Na een superdruk weekend heb ik een off-day. Als ml om 19:00 thuis komt doen wij dus even gemakkelijk. Verse pasta met pastasaus. De broccoli, aardappeltjes en vegaburger blijven wel tot morgen liggen. Na gisteren een salade en oosterse kipburger met komkommer in een pita broodje vind ik dat prima.

Vandaag heb ik alleen wel veel te veel gesnaaid. Niet super ongezonde dingen maar het is niet alleen bij een aantal mandarijntjes en een appeltje gebleven... Ik blijf toch wel een emo-eter. Ik vind de echo toch wel weer spannend en morgen de verplaatste selectiedag... en ik heb er ook niet toe kunnen komen om assessments te oefenen. Op de een of andere manier vind ik het toch gemakkelijker om niet de komende moeilijke gesprekken te hoeven voeren :(. Vorige keer ging erg goed, dus vooralsnog vertrouw ik daar maar op.

Niet zo trots op mezelf vandaag...

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    rhaps, jij ook heel veel succes en plezier vanavond.
    En morgen natuurlijk ook ;)

Mira, ik ben er ook vrij zeker van, heb dmv ovulatietesten mijn ei gevonden en door omstandigheden hebben wij het alleen de dag voor, op en na mijn ei gedaan. En bij mijn zoontje had ik ook de juiste uitgerekende datum ;) maar ben wel benieuwd.

12. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Ik ben zo benieuwd naar de echo's van iedereen! :D hopelijk is het allemaal goed.

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Hoe waren de echo's dames? Meesten moeten vanavond?

14. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd naar de echo's!! Zo leuk, wij zijn volgende week vrijdag weer aan de beurt voor de termijnecho. Zo spannend hè, kan niet wachten tot ik die kleine ga voelen bewegen, de beste bevestiging die je kunt hebben!

Wat een gezonde dames allemaal! Ik heb helaas wat overgewicht, ben een onwijze emo eter en na afgelopen jaar met veel stress redelijk wat aangekomen. Gaat nu gelukkig redelijk om op gewicht te blijven en mag met dit gewicht als alles goed gaat gelukkig wel thuis bevallen, was ik zooo bang voor. Na deze zwangerschap dus een flinke afvalklus voor de boeg.

Hier ook al wat bekken klachten... Omdat ik nu alleen ben, moet ik m'n zoontje wat vaker tillen. Zou zooo fijn zijn als hij eindelijk gaat lopen, hij is inmiddels al 17 maanden! Meneer kletst de oren van mijn hoofd, maar los lopen, ho maar! :)

15. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    haai ladys!

succes met de echo's!
    ben heel benieuwd naar
    de foto's!!

hier gelukkig geen mac
    verslaving !!! maar wel
    een broodje gezond
    verslaving van de bakker
    bart hahaha !!! met zn heerlijk
    zoutzure sausje ;) mmm

16. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Jeej fijne echo gehad! Lekker beweeglijke uk van 11'0 weken oud. Zie je de handjes bij het hoofdje zwaaien, een beentje gestrekt een beentje gebogen. Ml zat te grijnzen en stuiteren. Mijn uitgerekende datum gaat nu dus naar 29 september. Maar ik ga hier wel blijven plakken hoor ;).

17. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    wat ontzettend fijn rhaps
    wow dus toch 11 weken!!
    whoeiiii gefeliciteerd
    met de mooie echo

18. Bessefles