Als mijn schoonzusje laat is en ik vroeg is er gewoon een week overlap... ik zie onze schoonouders al in de stress schieten . Mijn vader wordt 1 sept 59, schoonvader wordt op 5 sept 60 jaar, schoonzusje is uitgerekend op 7 sept en ik op 29 sept... leuke september maand komend jaar.
ook hier een goede echo. alles zit er op eraan. En ook hier al een hoop gestuiter en een toevallig zwaaitje. Ik ben 2 dagen terug gezet dus de datum is nu 7 oktober
Gefeliciteerd ook Wintersun, fijn heh die echo. We zijn hier weer ff helemaal blij, zeker omdat we die kritische ontwikkelperiode door zijn... seems like we are having a baby
het lijkt er idd op zodra ik die kleine zag kwam er een grote glimlach op mijn mond en viel er een lat van mijn schouders. helemaal happy
Joehoe weer 2 goeie echo's gefeliciteerd. Voor de dames die vandaag mogen, succes. Hier weer een slechte nacht maar ach daar wennen we wel aan. Ik ben het nog gewent van de vorige. Gelukkig hoef ik niet zo vaak als bij zl.
Ook mijn echo was helemaal goed! Prachtig hartje gezien. De kleine lag alleen geen moment stil waardoor meten wat lastig was. 2 metingen: 10w5d en 10w3d. Samen besloten dat de 2e de meest goede was, dus ik ben 2 dagen vooruit gezet. Vandaag dus alweer 10w4d, moet de banner nog aanpassen Fijn dat de andere echo's ook goed waren.
Ooh al weer 3 goeie echo's, fijn gefeliciteerd! ! @Mac Heerlijk, altijd al dol op geweest maar nu gelukkig niet meer dan anders. Gister via de mail te horen gekregen dat mijn contact verlengd wordt. Opzich heel fijn natuurlijk maar dit betekend ook dat ik mijn werkgever voorlopig nog niet zal zien. Daarom heb ik besloten haar morgen te bellen om het te vertellen. Ik Had het liever face to face gedaan maar ja ik wil ook niet langer wachten. Mijn buik begint al flink te groeien haha en ik ben bang dat mensen het anders wel zullen raden en het via via bij haar terecht komt. Vandaag eerst nog gewoon n dagje werken. Fijne dag allemaal!
bedankt voor de felicitaties meiden. De tijd van geheim hiuden is hier nu ook voorbij. heb het gisteravond meteen op fb gezet. Succes aan alle dames die vandaag hun echo hebben. hoop dat julloe net zo genieten als ik
Mira ook gefeliciteerd! @kokkie jij bent vandaag aan de beurt toch? Succes! @rhaps, vandaag assesment? Succes! @hier, misselijk bah! Vandaag nog een dagje werken en morgen eindelijk de echo!