Kokkie gefeliciteerd!! Foto? Hhaha hier ook een gefrustreerde man 😉 Hij kan niet van me afblijven, maar ik heb echt geen zin en behoefte op dit moment. Komt over een tijdje wel weer terug, maar tegen die tijd durft ml niet meer omdat hij bang is dat de baby iets voelt 😜
en wat wij eten vanavond... verse worteltjes... met aardappels en een worstje... lig nu op bed. vtv alles mooi klaar gezet ! ideaal
Ik verveel me Ben de administratie voor het bedrijf van mijn man aan het doen en heb geen zin... Hebben jullie ook last van concentratieproblemen?
Gister weer echo gehad bij de gyn Weer mooi kloppend hartje gezien! Wel 6 buisjes bloed afgegeven en nu hopen dat dat allemaal goed is. Maar daar ga ik wel vanuit 24maart naar VK en 8april weer naar gyn voor de laatste medische check. De rest van de zwangerschap gewoon bij de vk.
Ow meiden van de echo's wat fijn!! Hier verslaafd aan melk en chocola. En at eerst elke dag yoghurt maar heb daar nu juist geen trek in. Ml is lekker patat aan het halen jamjam!
@CHANTAL Mooie echo meid ! @Icsiwonder oooh ook lekker ! hoe gaat het met je ? @ange ik heb het vooral aan het einde vd dag ! komt dan vooral omdat dan mn moeheid heel erg is morgen weer de hele dag werken... kijk er wel een beetje tegen op... aangezien ik afgelopen 2 dagen lekker s middags samen met mn kleine vriend naar bedje ging ! en een paar uren slaap kon pakken
Jeeehhhhh nog meer mooie echo's!!!!!!!! Ik mag 1 april pas weer.... Is wel ff wennen na elke week Eten: hier bospaddestoelenrisotto met broccoli en in spek gewikkelde varkenshaasmedaillons.... Best een voordeel een kok als vent En concentratie wat is dat??????? Heb het momenteel echt totaaaal niet!!!
zo hier weer even een berichtje van mij, heb gister een mooie echo gehad waar ik een springlevend en beweeglijk mini babytje zag!! was wel al verder dan gedacht n ben nu 29 september uitgerekend in plaats van 5 oktober! bloedprikken ging alleen niet goed 1e keer werd de ader ineens heel dik en moest ze snel stoppen omdat het eruit wilde spuiten en andere arm kreeg ze er niks uit bahalve een paar druppels maar toen werd ik ook helemaal naar dus hield ze het maar voor gezien...dus nu moet ik morgen alsnog....helemaal geen zin in nu...
Klinkt goed sterrenmama die bospaddestoelenrisotto! Eten, hier uiteindelijk ook risotto gegeten, maar merk dat ik op het moment weinig eet en ook niet echt ervan kan genieten, herkenbaar? Slechte concentratie, hier ook. Moet eigenlijk studeren in m'n vrije tijd..maar echt lukken doet het niet. Echo's, iedereen met goede echo's gefeliciteerd! Hier buikpijn na 'gezelligheid' met ml. Beetje laten overhalen..maar ben er nu gelijk weer klaar mee.. Buikpijn wil nog niet weggaan
Heerlijk om van de misselijkheid af te zijn. Heel soms voel ik wat maar kan er absoluut mee leven. Meer mensen die niet meer misselijk zijn? Morgen naar de vk hoop dat alles goed is. Heb nog geen buik gekregen
Mamajen heeft de buikpijn lang aangehouden? Komt door de baarmoeder die samentrekt na een orgasme volgens mij. Mille mag jij vandaag ook voor het eerst spieken? Ik wel! Ben om 9u al aan de beurt. Zo zenuwachtig!!!
Mille, fijn dat je niet meer misselijk bent. Ik zit vol smart op die dag te wachten. Ange, hoe was het?
Hoi hoi, hier alles goed! Hartje klopt. Beebje lag wel stil, ben ik niet gewend! Esmée sprong en zwaaide toen we haar voor het eerst zagen. Ben ook een paar dagen teug gezet: 8 wkn en 5 dgn. Op 26 mrt de termijnecho.
Mooie echo Ange. Nog 2 dgn en dan mogen wij ook voor termijnecho. Kan niet wachten en vindt het ook wel erg spannend. Hier nog behoorlijk misselijk. Komende 4 wkn werk ik alleen de middagen. Dat scheelt al enorm qua energie en misselijkheid.
Ow wat fijn weer goede echo's! Gister me pilletje vergeten en gelijk weer de hele ochtend misselijk kan dus helaas nog niet zonder. Na 12 weken nog eens proberen