1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb waarschijnlijk (voor 80% zekerheid) het antifosfolipiden syndroom... Dit houdt in dat mijn lichaam bloedpropjes aanmaakt, die dan in de placenta de bloedtoevoer naar m'n kindje stopt

Daarom slik ik nu ascal en moet ik vanaf hartactie fraxiparine gaan spuiten..

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik twijfel nog steeds of ik mee zal doen met mvm..
    Vorige keer ging ik bijna elke keer over mn nek zodra ik de dop opendraaide..
    En ik ben nu al zooo misselijk.
    Ik weet dat het voor een goed doel is..

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Pfff heftig sterrenmama! Goed dat ze onderzoek hebben gedaan en er iets aan kunnen doen!

Ik doe wel weer mee aan MvM, maar zie er wel weer tegenop... Want nu wel misselijk (vorige keer helemaal niet). Met mezelf afgesproken dat ik mag stoppen als het niet meer gaat! Hoeft ook niet perse 10 weken ofzo!

4. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    De daad meteen maar even bij het woord gevoegd en me aangemeld bij MvM!

5. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Lieve Mille, vat mijn bericht alsjeblieft niet verkeerd op! Ik had niet het doel om je te weerhouden van het posten hier. Ik zie alleen zo je focus op die testen terwijl ze al positief waren... en je dus 99% zeker zwanger bent. Zo te horen blijven er meer vrouwen testen, ik heb er eentje 2 dagen voor NOD gedaan en eentje 2 dagen na NOD en nu zijn ze op. Nog 4 testen hebben liggen, doet mij afvragen wat het toevoegt. Maar mogelijk is het fijn als je nog geen bevestiging vind in zwangerschapskwaaltjes eens in de zoveel tijd te hertesten.

Wat ik je vooral toewens is vertrouwen... en dat ook jouw uk gezond en wel blijft zitten waar die zit tot in oktober.

Liefs Rhaps

6. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar het voelt deze keer zo anders. Met mijn zoon deed ik maar 1 test 1 week na nod en ik wist zeker dat alles goed zou gaan. Gelukkig deed dat het ook. Maar nu? Alles is anders kan het gewoon niet geloven dus ik moet nog bevestiging krijgen door nog een paar keer te testen. En omdat ik niemand heb om mee te praten schrijf ik dat graag hier maar ik snap dat jullie dat niet willen horen 5 keer

7. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mille, ik ben ook onzeker over mijn zwangerschap hoor. Ga te vaak naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld word. Heb het geluk dat het de vorige keer allemaal in 1 keer goed is gegaan, maar als je de geschiedenis van sommigen ziet vraag ik me toch af of ik weer zoveel geluk heb.
    En dan nog tot 1 maart wachten, dat duurt nog laaaang!

Wel trusten allemaal.

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden. was al om half 7vanmorgen wakker, en dit keer kwam het niet door mijn zoontje.

Ik ga me vanmiddag inschrijven voor mvm.
    Ik zit trouwens heel erg te twijfelen, om het vanavond al aan mijn ouders te vertellen. Het ijs vandaag oppasdag van mijn moeder en vanavond ben ik dan daar. wilde het eigenlijk morgen op mijn verjaardag vertellen., maar dan zie ik alleen mijn moeder. Vind het wel leuk als mijn pa er ook bij is

9. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!!

Ik denk dat iedereen onzeker is en we allemaal blij zijn naar een paar goede echo's en wel lekker kunnen gaan genieten :D... Ik test zelf niet meer, maar had ook hele duidelijke testen. Ik heb er ook geen meer liggen. Hier nog steeds geen kwaaltjes, dat vind ik weer raar. Geen naar gevoel bij overigens, maar goed geniet er maar van, want kan zo veranderen. Zin in 26 februari, nog maar een maandje wachten.

@ellen het is zeker spannend en als je al miskramen hebt gehad dan lijkt het me inderdaad helemaal onzeker. Lekker van je af kletsen.

@sterrenmama voor jou ook al zo spannend! Hoop op een mooi zonnetje voor je! Ik vind je vrij relaxed overkomen, knap hoor. Als je je dekentje klaar hebt show je hem dan :D. Ben toch benieuwd. Haha

@wintersun ik zou mijn mond niet kunnen houden.. Hahaha.. Succes ermee.

@mille doen waar je goed bij voelt, denk dat de uitspraken niet als kritiek bedoelt waren, maar meer van kom op! Maar als je wikt testen natuurlijk gewoon doen meid, wat bessefles ook zegt, ik vind het ook spannend met naar de wc gaan..

Fijne dag allen. Ik ga werken..

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Heeft er iemand ideeën wat ik in een krappe tijd in elkaar kan flansen (lees, 30 min pauze) heb helaas geen kleurenprinter tot mijn beschikking wel een zwart wit en een copieermachine. Ik werk op het wc dus ik kan wel ff in mijn pauze wat gaan halen, maar ze verkopen helaas niets met ik word grote broer. En er zit ook geen babywalker. Ik weet dat ik lastig ben, maar ik wil het ze zo graag op een leuke manier vertellen omdat hij bij de eerste helemaal in het water is gevallen

11. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een zwangerkaartje/kleinkindkaartje kopen en die in een fotolijsten stoppen?? Idee??? Of op een rompertje schrijven kleine ... van *naam*

12. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whahahaha stina... Moet ook eerlijk zeggen, ben eigenlijk altijd relaxed....
    Heb in m'n puberteit heel veel te maken gehad met depressie bij m'n ouders en ik heb toen besloten nooit in negativiteit te gaan hangen...
    Ik heb 1 levensmotto:

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mooi motto sterrenmama! Kunnen velen van leren :)

Wintersun, leuk vertellen! Wj hebben vorige x boekje opa en oma pluis gegeven met echofoto. Echofoto lukt natuurlijk niet, maar mss een voorleesboekje of een kaart.

Hier op en top kwaaltjes. Ben zooo moe! Maar 's avonds niet in slaap kunnen komen, terwijl ik daar normaal totaal geen last van heb. Buik is opgezet en met vlagen misselijk. Als dit zo doorgaat beloofd het nog wat voor komende weken..

Fijne dag allemaal!

14. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat jullie het niet willen horen maar streep was vandaag bijna niet te zien alleen bij het raam. Maar goed ik ben toch zwanger (hoop ik) :D dus dat maakt niet uit. Maar vind het wel gek zit 2 dagen na nod dan vind ik wel dat het beter zichtbaar zou moeten zijn

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sterrenmama wauw heel goed motto!! Sterke vrouw ben je!

@mamajen vervelend die vermoeidheid! Hopelijk gaat het snel beter, gewoon aan toegeven wanneer het kan... :D...

@wintersun heb je geen hema in de buurt?! Inderdaad rompertje kopen en er zelf een tekst op schrijven. Of een babypakketje maken, fles, speen romper en dan een kaart met tekst!! Of een fotolijsten duo, 1 van je eerste kindje en de ander met underconstruction ofzo?!

@mille kun je geen clearblue doen met week indicator?! Is misschien wat duidelijker. Heb je je testen ergens staan?!

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    meiden, ff snel.

Dit heb ik mijn pauze in elkaar geknutseld en gaan we aan mijn ouders geven.

17. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    leuk wintersun!!

Mille, heb je foto?? Snap je onzekerheid meis..

18. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk!!!!! Wintersun... Dat heb je vlot gedaan!

19. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    wintersun leuk gedaan zo!!

zo ik heb net weer mijn middagdutje erop zitten..ik ben altijd zo moe rond begin van de middag pff

20. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh Ellen... Zo wil ik ook!!!!!!!!! Sta alleen voor de klas dus gaat een beetje lastig... De kids zitten nu een stukje raveleijn te kijken... Fantastische serie!!!!!!!!

Deel Deze Pagina