1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    oke nou dat lijkt me hartstikke leuk
    ik zal je ff een pb doen:)

2. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Vandaag ging het een stuk beter:D
    Medicijnen zijn weer goed ingewerkt gelukkig.
    Jij ik mag maandag voor de echo:) en moon ook zag ik.
    Ben zo benieuwd naar ons ukkie!

Besloten fb leuk!! Kunnen we ook makkelijker foto's delen
    Heb al een pbtje gestuurd @wintersun

Mijlpaal voor ons zoontje hij stond vandaag uit zichzelf helemaal los vanuit zitten. Echt uit het niets. Wat worden ze dan groot. Zal niet lang duren en hij stapt de hele kamer door:D

3. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Heel veel sterkte faithlynn, hopelijk kom je er weer snel weer bovenop! :)

Leuk allemaal loslopende kindjes! :D

Hier ook maandag weer naar de gyn, eindelijk. (Zag dat ik helema vergeten was om het op de lijst te zetten.) heb er zin in! En ik heb echt bandenpijn volgens mij. Voelt alsof ik blauwe plekken heb. :D

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @icsi
    wauw super hoor!! is ook al zn snelle
    haha! fijn dat je zn goede dag had!!
    heerlijk

@manderijntje
    auw!! hier ook... ga soms onbewust
    te snel opstaan.... succes maandag
    krijg je dan ook een echo?

5. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Ik heb je pb gestuurd

6. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Wat betreft lopen. Die van ons is nu 1 jaar. Hij kan los lopen maar alleen van persoon naar persoon. Zo wilt hij nog aan de hand lopen. Ik hoop ook dat hij snel los loopt :)

7. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Faithlynn jeetje dat is niet zo mooi...hopelijk ben je snel opgeknapt!

Los lopen.. wat goed van je zoontje! Mijne durfde ook niet goed los te lopen dus was ook 18 maanden toen hij los liep.

Icsi ook al zo'n mijlpaal...super hoor!

8. minn

minn Lid

8 feb 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wintersun leuk zo'n besloten pagina ik heb je een pb gestuurd!

@lopen wat we mijlpaal hè? ! Vind het altijd zo mooi om te zien als die kleintjes beginnen met lopen en eenmaal los hun vrijheid ontdekken. Is voor ons al weer n poos geleden!

Heerlijk vrij vandaag en morgen. Mijn dochter is bij haar vader dit weekend en mijn vriend is aan het werk dus ik doe lekker lui vandaag!

Willen jullie eigenlijk allemaal weten of je een jongetje of een meisje krijgt? Ons gevoel zegt heel sterk en jongetje maar ik wil het zo graag zeker weten. Dan kan ik lekker aan de slag met het kamertje en los met shoppen natuurlijk haha. Wij gaan denk Ik met 16 weken een echo voor geslachtsbepaling doen. Mijn dochter kan dan ook mee en voor haar zal het denk Ik ook erg leuk zijn om echt een babytje te zien. Want de foto s die we nu hebben zijn voor haar natuurlijk niet echt duidelijk.

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden, zag vanmorgen dat mijn berichtenbox aardig vol was gelopen. Een aantal van jullie hebben een vriendschapsverzoek gekregen, en een aantal een berichtje terug omdat ik die niet kan vinden.

Ik heb lekker uitgeslapen tot 10 uur heerlijk!

10. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Uitslapen wat is dat? Haha :) hier een kleine man die altijd rond 07.00 uur wakker is.

wij willen zeker weten wat het wordt :) wij wachten tot de 20 weken echo. Ik zelf hoop en denk een meisje. Een jongetje is ook ee welkom hoor :)

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hier slaapt de kleine man vaak tot 8 uur en vanmorgen was mijn uitslaapdag

12. Manderijntje

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Idd, bij te snel opstaan voel ik het. Of als ik ergens neerplof (en door de vermoeidheid gebeurt dat nog weleens. :D).

Bedankt, volgens krijg ik wel een echo omdat ze vorige keer heel luchtig over de termijn deed is dit denk ik mijn 'echte' termijnecho. Wordt alweer mijn derde echo dus ben benieuwd. :)

13. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wow alweer de 3e echo, wat fijn zeg!

Dl vanochtend al om half 6 wakker 😮. Gelukkig ging ze om 8u weer naar bed, dus heb daarna nog even kunnen slapen. Ml en dl zijn nu naar de supermarkt, dus lig nog lekker op bed. Ben nog zo misselijk :( fijn dat sommigen van jullie dit niet meer hebben.

14. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig hier gaan ml en dl ook zo samen naar de winkel. Voel me niet oppie toppie.
    Echt zo'n heb nergens zin in dag.

15. Manderijntje

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Heel fijn idd. Maar moest een maand wachten, vond ik echt heeeeel lang. :D ben benieuwd wanneer de volgende afspraak weer is na maandag. :)

Volgens mij is het hoe vermoeider ik ben hoe misselijker ik ben. Ging deze week heel goed, niet moe ookal was ik druk en had ik weinig slaap. Sinds gisteren en vandaag weer langer kunnen slapen en al twee dagen kotsmisselijk en last van maagzuur en bandenpijn en warm/koud hebben. Zit gewoon geen ritme in, dus kan ik me er ook niet op voorbereiden. Nu moet ik vanavond nog een lezing geven, geen idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. :)

16. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hier vandaag met m'n moeder wezen winkelen!! Altijd leuk!!!!!
    Zag een super gaaf jumpsuit bij de prenatal, maar vlak voordat ik m wilde gaan passen barstte ik in tranen uit.... Kon het gewoon echt niet!!!!
    Verder wel goed geslaagd: tas, schoenen, vestje, topjes en gekeken voor stof voor de bekleding van mijn wieg :)

17. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Minn ja ik ben ook al lang uit die net lopen fase haha..dus we gaan straks alles opnieuw beleven! Hoe oud is je dochter?

Ja ik wil ook graag het geslacht weten..handig met spullen kopen..ik denk dat we weer een jongen krijgen!

Zo'n jumpsuit is mooi..maar totaal niet handig met plassen!

Vandaag gezellig een dagje bij mijn hoogzwangere vriendin geweest, dus lekker over zwanger zijn en baby's gekletst hihi

18. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi meiden! Even flink wat bijgelezen.

Voor iedereen met een mooie echo: van harte gefeliciteerd! Wat een goede berichten allemaal!

Wat betreft het fb groepje: ik ben nog even aan het twijfelen. Ik wil me er graag bij aansluiten, maar durf nog niet zo goed... Dus er komt van mij een pb zodra ik eraan toe ben (kan best morgen al zijn, haha!)

Hier echt een baggerweek gehad. Afgelopen week weer aan het werk gegaan na de carnavalsvakantie, en het was echt een gekkenhuis. Erg druk, allemaal. Ik dacht dat ik een beetje van de misselijkheid af was, en dat ik ook iets minder moe was, maar daar ben ik afgelopen week echt enorm op teruggekomen. Was steeds erg duizelig en voelde me flauw en misselijk. Dinsdag bloed laten prikken voor de combinatietest op 26 maart, en daarna werd de vermoeidheid alleen maar erger. Donderdag naar de huisarts geweest en een dag thuis gebleven omdat het echt niet ging, viel steeds om. Huisarts gaf aan dat mijn bloeddruk aan de lage kant is (maar dat was normaal, zei ze), en dat ze vermoedde dat mijn ijzerwaardes ook te wensen overlieten. Maar die heeft ze niet gemeten, omdat die bij het bloedonderzoek al gemeten zijn. Wel jammer dat ik nu mijn ijzerwaardes niet weet :S. Anyway, ik ben op advies van de ha toch maar aan de roosvicee ferro gegaan. Getverderrie. Maar 't is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.

Qua eten: ik kan me de hele dag verheugen op bepaald avondeten (vandaag bijvoorbeeld de hele dag zin gehad in andijvie stamp met spekjes), maar op het moment dat ik het dan heb klaargemaakt, staat het me zo tegen! Krijg dan echt geen hap weg. Vandaag voelde ik hem al aankomen, dus uiteindelijk hebben we broodjes knakworst en een soepje gegeten :S. Andijviestamp komt elders deze week wel...

xxx

19. Manderijntje

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Ooh dat van het eten heb ik juist omgekeerd! Het klaarmaken is echt hel, heb nergens zin in als ik moet bedenken wat me moeten eten maar als er uiteindelijk iets op tafel staat eet ik het wel. (Maar dan heb ik het eten al zolang uitgesteld dat ik echt honger heb)

Wij willen het geslacht ook weten, gewoon voor het gemak eigenlijk. Familie en omgeving is het helemaal niet gewend dat geslacht en naam geheim gehouden wordt, dus heb eigenlijk ook geen zin in gedoe. :D

Maar we zien zo op tegen het vinden van een naam. Wij willen graag een naam met een mooie betekenis, het liefst niet zo modern en in Duitsland moet het goed uitspreekbaar zijn (aangezien het een Turkse of Arabische naam wordt.).

20. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het geslacht straks ook weer weten. Ik vind het erg praktisch. Zeker als het weer een meisje wordt. Veel dingen hebben we dan toch al.

Eten, tja nog steeds zo veel zin in ongezond maar juist ook heel veel zin in een lekkere fruitshake ofzo.

Denk dat ik even een dutje doe. Dochter slaapt nu. Hopelijk slaapt ze langer dan 1uur. We zullen zien.

Deel Deze Pagina