Vrijdag ons kindje gezien!! Wat was dat mooi , het wiebelde en gewoon met Zijn armpjes en beentjes. Zoooo mooi! Voor nu 3 dagen terug gezet , Zou betekenen dat ik morgen 10 weken zwanger Ben , en 13 okt uitgerekend. Maar vrijdag over 2 weken hebben we de termijn echo .. Hier bij mijn echo en nu ga ik even Alles teruglezen !!!!
@poppy mooi echo hoor! Super leuk als je kindje zo bewegelijk is. @ellenmk2 ze wordt eind oktober al weer 7! @geslacht. Wij zullen ook met iedereen delen of we en jongen of een meisje krijgen. Mijn moeder is vlak voor de bevalling van mijn dochter overleden en ik vind het heel jammer dat ik niet met haar heb gedeeld dat ik een dochter zou krijgen. De naam houden we nog wel voor ons zelf. Ik voel me niet top vandaag. Erg moe, vanmiddag op de bank in slaap gevallen. En ook de hele dag een wat zeurderige misselijkheid. Hoop dat het gewoon even 1 dagje is!
Wauw poppy prachtige echo! Minn leuk hoor..mijn zoon is 9! Wat erg van je moeder zeg heel erg naar en zeker vlak voor je bevalling! Ik mis het nu ook echt om dit met mijn moeder te delen..mijne is in 2012 overleden..blijft moeilijk sterkte!
Mijn vader is in 2009 plotseling overleden... En toevallig schoot het vanavond door m'n hoofd dat hij er nooit voor m'n kindje zal zijn.... Daarom geven we ook als tweede naam een vernoeming naar m'n vader...
Lijkt me echt vreselijk om je ouders te moeten missen :'( Heb een hele sterke band met mijn moeder en vader en schoonouders zijn ook schatten. Sterkte voor jullie meiden. Jeej uren aftellen tot de echo! Zo spannend!
Mooie foto,poppy! Verder niet echt bijgelezen..gister enorme schrik gehad... Bloedverlies en veel ook gelukkig gelijk een echo en alles was goed..maar het zit me nog niet lekker.
Sterrenmama mooi gebaar! Icsiwonder nee dat is ook vreselijk..mijn moeder was mijn beste vriendin, ik had zo'n hechte band met haar..maarja aan alles komt een eind helaas Voor mij wel een troost dat ze 7 jaar met volle teugen van het oma zijn heeft kunnen genieten! Ze was ook erg ziek dus fijn dat ze nu geen pijn meer heeft, maar missen doe ik haar zeker
Kan me ook niet voorstellen hoe het zou moeten zijn om je ouders te missen word al verdrietig als ik eraan denk. Veel sterkte dames. Mamajen dat is schrikken!! Wat fijn dat je meteen mocht komen. Wat is het geweest? Adertje gesprongen?
Ze denken inderdaad een adertje.. Had daarvoor wel de box uitgemest van m'n paard.. Gelukkig dinsdag weer controle en mocht het bloeden weer meer worden, kon ik gewoon weer komen.. Maar hoop natuurlijk dat het bloed weggaat..
Thanks meiden! Mamajen jeetje je zal je kapot geschrokken zijn..gelukkig was alles goed! Doe maar rustig aan! Icsiwonder veel plezier met de echo
Jeetje mamajen, gelukkig kon je meteen terecht. Mijn schoonmoeder was als een tweede moeder voor me en is na een lang ziekbed uiteindelijk 2 weken voor J zijn geboorte overleden. Als dit kindje een meisje is zullen we haar in de tweede naam naar mijn sm vernoemen. Morgen 11 weken zwanger, maar het eind vand e misselijkheid is nog niet in zicht helaas. Heb het hele weekend op bed gelegen en gister knallende ruzie met ml gehad. Hij vind dat ik me aanstel en dat ik best wat kan doen. Ik wou dat ik dat kon echt waar. Als iemand het zat is ben ik het wel.
@poppy aaaaah wat lief !!! dacht eerst nog... die maakt een mooie salto hahaha !! @mamajen omg !! fijn dat alles nog goed zit ! maar snap dat de schrik er goed in zit ! is het al wat minder? en lekker gestopt ? @wintersun had je mijn verzoek ook nog gekregen? heb nog niks gehoord.. @icsiwonder spannend meid !!!