1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    vervelende van die nare dromen zeg...
    sterkte raglottie

zo veel mensen verhuizen naar mijn oude datum en ik verhuis juist 4 dagen later hihi;)
    ik heb het mooie nieuws vandaag op facebook gegooid...superleuk alle reacties...voel je je meteen heel erg zwanger en trots:D

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @wintersun wat een nare ervaring, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Volgens mij ben je aardig rustig gebleven, fijn!

@raglottie fijn dat toch alles goed is :D!! En erge verstoppingen horen er idd volgens mij niet bij.. Al helemaal niet als je er zo'n last van hebt..

@mamajen al de baby gevoeld wauw das snel!! Kan niet wachten :)!!!

Alle meiden met mooie echo's congratzzz...

@ellen leuke reacties gehad :)?

Ik mag vanmiddag voor de termijnecho!! Ben benieuwd, hopelijk een mooi spartelend kindje...

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden.
    Gister meteen weer in de auto gestapt en gelukkig ging alles goed. Af en toe wel angstige momenten maar daar kom ik wel overheen.
    Volgens mij voelde ik vanmorgen ook de baby duidelijk. Ik lag op bed en voelde veegjes in mijn buik. Denk al een paar dagen dat ik hem (of haar) voel omdat ik regelmatig propjes voel die anders zijn dan darmplopjes.
    Ik zei het tegen mijn man. En die wilde meteen voelen, hij was teleurgesteld toen ik zei dat ik het alleen nog inwendig voel, mijn zoontje stopte iedere keer met bewegen als mijn man zijn hand op mijn buik legde.

4. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Omg!!Nou volgens mij voelde ik net de beeb ook bewegen...dat kan toch niet zo vroeg?!?!
    Wintersun goed dat je bent gaan rijden weer!

5. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    @stina ja alleen maar! :)
    Hoe was je echo?

6. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    heey meiden.

nou sinds 2 dagen voel ik me iets beter.hopelijk blijft dit zo.heb alles ff bijgelezen.

raglottie fijn dat de echo goed was
    wintersun ooh schrikken zeg.wel goed dat je meteen.weer bent gaan rijden

hier vandaag wat roze verlies gehad.was maar een beetje maar schrok.ontzettend en heb vk gebeld.ik had wel harde ontlasting dus ga er aar vanuit dat het hier aan ligt.heb geen krampen ofzo

7. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kokkie heb ik ook gehad in t begin van harde ontlasting en te hard persen..is normaal hoor

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kokkie das schrikken, niet fijn :(!! Krijg je een echo?! Of is het eerst even afwachten.. Door de druk kan er inderdaad een bloedvaatje springen..

@ellen wat leuk :)!!! Altijd fijn..

@wintersun goed dat je weer de auto in bent gestapt..

Hier een goede echo gehad.. Pfff vond het toch weer spannend.. Ben op 3 oktober uitgerekend...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      5
  9. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    nee als het erger werd moest ik gelijk bellen.maar hetvwas maar een beetje en voel verder niks bijzonders.dus denk dat het van het persen komt .ze hebben me gerustgesteld.en ben er rustig onder

10. shergiirl

shergiirl Lid

25 nov 2013
    9
    0
    0
    Kinderdagverblijf, Eindelijk zwanger zijn!!
    Hee meiden hoe is het met jullie?? Leuk om al die echo's te zien van iedereen! Hebben jullie ook zo een last van obstipatie? Het komt en het gaat bij mij..hebben jullie nog tips om het regelmatig te houden? Liefs, Sher

11. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zinaa: heeeeeel veel sterkte!!!!!!

Zag nog een nieuwe naam voorbij komen, gefeliciteerd!!!!

Shergiirl: elke dag 2 longdrinkglazen roosvicee laxo!!!!!! Helpt bij mij goed!!!!

En wauw wat een mooie echo's!!!!!!!!!! Zo mooi hoe het nu echte mensjes worden!!!!!!

Zag in de lijst dat ik m'n nekplooimeting op de 25e heb gezet, maar moet de 26e zijn :)

Welterusten!!!!!!!

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik mag ervoor bij. 10 oktober.

Gister een extra echo gehad om te zien of het weefsel al aan het afstoten was voor m'n MA en we kregen de schrik van ons leven. Ze hebben de vorige keer gewoon niet zo heel goed gekeken en m'n bm ligt wat diep. Maar ben al 11 weken en een beetje. Door de schrik kon ik niet eens echt genieten en was ook gewoon alleen gegaan naar de vk.

Wat ik mme wel afvroeg, ik zie hier al mensen met minder dan 11 weken die weten wat het wordt. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

13. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whow, dat is een verrassing! Gefeliciteerd! Wel een hele omschakeling, emotioneel gezien, lijkt me. Zwanger, dan verwacht je een miskraam en toch zwanger. Ook wel suf dat ze de vorige keer niet goed gekeken hebben :$.

14. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @anna
    omg ! wat een blunder zeg !
    Maar ontzettend gefeliciteerd !!!
    volgens mij zijn hier nog geen meiden
    die het geslacht weten? temminste niet
    dat ik weet haha

15. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Anna, jeetje wat een schrik! Wat fijn dat toch alles goed is!!

Even vreugdedansje hier: 12 weken, jihaa 😄🎉

Verder nog niet bijgelezen

16. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Geslacht, nee volgens mij weet niemand het nog?

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee er zijn wel meiden die kunnen kijken adhv de NUB maar dat is pas goed te zien met 12/13 weken volgens mij.

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja nogal. De vk kon haar ogen niet geloven. Had nu ook een andere dan de vorige keer, heb maandag alsnog de echte intake. Moet ook heel last minute gaan beslissen of ik die combi test wil. Zag wel dat die bijna 180 euro is al er geen medische noodzaak voor is. En die is er geloof ik niet. Ik ben 26 en bij zowel mij als de vader van het kindje geen afwijkingen in de familie.

19. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Annacf welkom. Wat een verhaal zeg. Ik heb het ook gevolgd in het subforum zwanger. Fijn dat je nu de duidelijkheid hebt.

Voor de meiden die nog niet op de fb club zitten maar dit wel willen doe mij even een pbtje ;)

20. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom jeetje dat was schrikken!

Joehoe vandaag 12 weken! Wat een mijlpaal!

Deel Deze Pagina