1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

Manajen, ik hoop voor je dat het weg blijft het bloed, want dat is wel een zenuwentoestand, dan duren de weken lang...

Chantal, hoe laat heb jij de echo? Ik om 14 uur. Op zich wel een fijne tijd, zodat ik aan de oudste nog niks hoef uit te leggen, die zit dan op school. We willen zo lang mogelijk wachten met vertellen, met oog op de vorige keer.....bij mij is de misselijkheid ook weer terug. Ik was een paar weken terug nog ongerust over dat het ineens een stuk minder was. Vandaag bij iedere keer opstaan maar weer richting wasbak gelopen, omdat ik me zo beroerd voel. De kinderen imiteren me al allebei........met kokhalzen, en dan hard lachen daarna.......wat een boefjes......

2. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hoi hoi, ik ook weer even hier!

Hebben jullie een fijn wknd gehad? Hier wel hoor, lekker rustig. Hier trouwens nog steeds misselijk.

Esje, heel veel succes morgen!! Zo benieuwd of het er nu 1 is of toch 2! Pfff spannend meid! Ik duim voor een goede uitslag.

Lea en chantal, ook succes en veel plezier.

Ik heb woe de termijnecho. Spannend! Nu lekker slapen. Trusten!

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb een mooie echo gehad vanmorgen. En het is er maar 1. Ben wel oogelucht dat alles goed is.

Ik ben 18 oktober uitgerekend en 22 april heb ik weer afspraak bij vk.

Wil iemand dit voor mij in de lijst zetten? Het lukte me niet. Bedankt.

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi Anna,

Je krijgt de uitslag binnen 2 weken en dat is dus vrij snel. Ook is er vanaf 1 april een NIPT test beschikbaar in Nederland en die is niet schadelijk voor jou of voor je kindje. Wilde ik je nog even mee geven en ik snap als je het niet doet, de kans in onze leeftijd is ook heel klein.

5. chantal19888

29 jan 2014
    91
    0
    0
    Net weer echo gehad, alles was goed, Beebje was druk aan het bewegen en ligt goed op schema.
    Dol gelukkig hier :)

28april weer echo.

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Fijn die mooie echo's!

Wij laten overigens wel een combinatietest doen. We willen gewoon zekerheid en ons evt kunnen voorbereiden. Als er een verhoogde kans uit zou komen zouden we ook de nipt test doen. Kost wel 800 euro, maar is idd niet schadelijk

7. lea

lea Fanatiek lid

Hier ook een mooie echo. Bewegende armpjes en beentjes.....zo mooi......helemaal blij weer........

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Fijn dat iedereen weer mooie echo's heeft. Top!
    Combinatietest. Doen wij niet. Het is idd een kansberekening en wij zitten niet in een risicogroep.
    Bij J hebben we het ook niet gedaan.

Anna, hoe gaat het meid? Ik las je andere topic!

Hier is de situatie nog steeds het zelfde. Ontzettend misselijk en en ongelooflijk moe :(

9. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn, die goede echo's! Het leek zoveel beter te gaan, op erge moeheid na. Was er zo blij mee om me eindelijk weer een stuk beter te voelen. Vanmorgen flink overgegeven. Veel hoofdpijn ook en nog meer moe. Bleeh, ben dat echt spuugzat hoor.

10. chantal19888

29 jan 2014
    91
    0
    0
    ik moest vanmorgen, mn dochter was mee. Ze vond het wel wat eng maar ze was wel aan het vertellen wat ze zag. Hoofdje voetjes armpjes. Vond het erg bijzonder !

Ze wist het al vrij snel dat ze een broertje of zusje krijgt, maar dat komt omdat ik clomid gebruikte waardoor we zwanger zijn geraakt. Dit onder toezicht van de gyn. En ze vroeg steeds waarom mama naar de dokter moest. Dus vandaar gewoon aan dr verteld. (Ze is 3)

Ze roept thuis dat ze een baby broertje krijgt. Maar openbaar niet.
    We hebbeb het ook nog niet openbaar gebracht.
    Alleen dichtbije familie weet het. Wil nog wachten tot week of 15....

11. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een mail de deur uit gedaan naar mijn collega's. Kan het niet aan iedereen persoonlijk vertellen want we hebben een erg groot team en werken op 3 verschillende locaties. Vandaar via mail.

Ben benieuwd naar de reacties.

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Tralalalala, mijlpaal! Vandaag 12 weken! :D

Dames met mooie echo's: gefeliciteerd!! :D

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Dames met goede echo's gefeliciteerd!

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wahooo. ... mijlpaal. .... 12 weken! !!!

15. shergiirl

shergiirl Lid

25 nov 2013
    9
    0
    0
    Kinderdagverblijf, Eindelijk zwanger zijn!!
    Wauw wat een mooie dag ik ben vandaag gewoon 12 weken zwanger...eindelijk! Voelen jullie je ook zo goed? Ik mag echt niet klagen sinds week elf is de vermoeidheid over en ik kan eindelijk weer genieten van mijn avond eten. Ben momenteel alleen super verkouden maar dat kan ook niet anders dan wanneer je met kinderen werkt. Ik heb deze week lekker vrij dus ga genieten van mijn rust. Donderdag gaan we voor het eerst het hartje horen ben zo benieuwd zijn er al meiden die hem al gehoord hebben?

Liefs, xx Sher

16. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    hier sinds 5 dagen de vermoeidheid ook weg.en eten smaakt me ook veel beter.hopelijk blijft dit nu zo.ik mag donderdag het hartje luisteren.vind hetvweer heel spannend.zou alles goed zitten.volgende week lekker op vakantie met vl heerlijk echt zin in.

17. lea

lea Fanatiek lid

Gisteren ook voor het eerst het hartje gehoord! Wel heel bijzonder hoor, dan lijkt het pas echt te worden of zo......

Ze moest wel enorm zoeken en zei dat ze het meestal vanaf 13 weken pas deden......maar het lukte dus wel uiteindelijk.....

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht

Ik voel me nog steeds hondsberoerd :(
    Het hartje heb ik thuis al gehoord met 10 weken met de angelsound. Gister voor het laatst gehoord. Bij de vk zal ik hem pas met 16 weken horen omdat ik dan pas weer een afspraak heb

19. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Jaaaa! Alles goed met beeb! We hebben net de eerste echo gehad. Ik ben zelfs een paar dagen vooruit gezet! Nu 11 weken, dus 14 oktober uitgerekend en mag mij hier komen melden :D

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Welkom marrie

Deel Deze Pagina