Ik heb standaard elke afspraak een urinetest, gewichtscontrole en bloeddrukmeting. Daarna neemt de gyn dit even door, vraagt meestal hoe het gaat en verteld ook vaak wat er de aankomende weken gebeurd. Daarna controleert ze vaginaal de baarmoeder(mond?) en de ph-waarde daar. Daarna een echo of het luisteren naar het hartje en daarna kan ik nog mijn vragen stellen. (En nu bedenk ik me dat dat in Nederland natuurlijk anders is waarschijnlijk, ha-ha...)
Toch altijd benieuwd of het uitmaakt qua ziek zijn en geslacht...of het dus geslachtsgebonden is?! Hier vorige zwangerschap ziekjes en verder ook veel kwaaltjes en zoet, zoet en nog eens zin in zoet. En nu weer, maar voel me nu al dagen beter gelukkig (toch de eerste 3 mnd?) en weer zoetbehoefte. Mijn gevoel beide keren een meisje. Hier donderdag weer naar vk, dus ben benieuwd...ws krijgen we dan wel het geslacht te horen. Vorige keer met 15 wk .
Bij J had ik ook zo'n behoefte aan zoet. Nu totaal niet, nu is het vooral zout waar ik zin in heb. Ben benieuwd of jouw gevoel het ook goed heeft. Hoe laat mag je?
hey meiden ik ben een tijd niet geweest en heb jullie een beetje verwaarloosd.. zal proberen het beter bij te houden! ik heb gister ook controle gehad bij de vk, alles was goed, bloeduitslagen top! en het hartje gehoord! nog 1,5 week tot de geslachtbepaling, ben de dagen aan het aftellen! is jullie buik ook al zo lekker aan het groeien? lijkt wel of die met de dag groeit! de groene is met 14 weken en de paarse is met 15 weken
Gefeliciteerd Wintersun! Leuk! Ellen, mooi buikje! Hier groeit m'n buik ook hard.. Kan je niet omheen zeg maar.. Haha
Ik moet morgen . Voel jij je inmiddels al wat beter, of nog steeds zo beroerd? Pffff....heb crème brûlée van de l.idl gekocht en net bij het op tafel zetten toch maar ff naar de ingrediënten gekeken (had ik beter in de winkel kunnen doen )...staat: vers heelei (10%) en vers eigeel (4%). Tja, niets over dat het verwarmd is geweest ofzo en nu twijfel ik dus of ik het mag . Vl en dl hebben het wel gegeten en ik heb toegekeken .
Ik dacht vandaag Ik ben nog steeds hondsberoerd. Bijna dagelijks migraine en vandaag ook weer gespuugd. Hoop dat ik me vrijdag beter voel want dan zijn we daggast op de bruiloft van mijn beste vriendin.
Hè bah, dat is wel vervelend . Ik hoop dat je je toch snel beter voelt....ik ben blij dat het bij mij over lijkt te zijn. Gebruik jij ook nog steeds medicijnen?
Moest vandaag naar de vk en had de verpakking meegenomen . Ze zei dat ik het wel mocht hebben, omdat het verhit is geweest. Dus zal er toch eentje nemen . Verder lijkt alles goed met die frummel, op 15 mei de 20 wk echo. En het is weer een meid !