Welkom Chimama en gefelicteerd. Wij zitten nu bij mijn ouders. Ik had de lijst ingepakt en heb hem door mijn zoontje aan mijn ouders laten geven onder het mom van hij heeft een cadeautje voor jullie. Toen ze het hadden uitgepakt waren ze blij verrast. Ze hadden het echt niet verwacht. Mijn broertje was er ook (wist ik niet en had ik ook niet verwacht) dus dat vond ik ook wel erg leuk. Ben zo blij dat het achter de rug is, want ik was behoorlijk zenuwachtig.
Ik ga toch morgen ochtend testen want heb vanavond veel gedronken. Gelukkig geen bloed ik denk toch niet dat ik een nieuwe test ga kopen. Koop liever babysokken over een paar maanden heb er nog 3 liggen en geen bloed is gewoon zwanger. Maar wil zo graag een dikke streep die lichte is soms bijna niet te zien. Voel wel steken hier en daar nu bijvoorbeeld links boven mijn navel? Weet iemand wat dat kan zijn? Steken darmen ook?
Dat is je lichaam die zich klaar aan het maken is voor je kindje. Mijn darmen doen ook raar. En misschien als laatste geruststelling voor je zelf om toch een cb digital te kopen? Het geeft echt rust om het zwart op wit te zien.
Wat leuk wintersun. Mijn moeder was de eerste die ik het vertelde laatst via sms. Ze schrok wel want had het niet verwacht maar ze vond het wel heel leuk en spannend. Ze had gelijk 100 vragen en deze keer denk 200. Heb geen idee hoe ik het deze keer ga vertellen. Ik wou eerst een trui met grote broer een keer als ze ga oppassen maar dan durf ik me zoon denk niet te halen. Want dan krijg ik gelijk 200 vragen waar ik niet over wil praten
wauuuw super leuk voor je ik heb het gelijk iedereen (op de rest van de mensen na)verteld maar iedereen zij jaaaa zie je ik wist het wel hihi
Ik mag me ook komen melden!! Twee weken geleden een eisprong gevoeld en afgelopen zaterdag werd ik maar niet ongesteld. We hebben een dochter van bijna 3 en een zoontje van bijna 1. Beide ontstaan door icsi vanwege zeer slecht zaad. En nu dus spontaan zwanger Echt een groot wonder. Denk dat ik rond 2 oktober ben uitgerekend. Op de test stond 2 -3 weken. Nog helemaal perplex dit zagen we zeker niet aankomen. Bij me oudste hebben we er bijna 4 jaar over gedaan
Welkom nieuwe mama's !!! @wintersun fijn dat ze het leuk vonden ... @mille doen waar je je lekker bij voelt. Hier nog niet echt kwaaltjes, beetje buikpijn, maar niks schokkends.. Zal mij testen van vrijdag en zaterdag ook even showen wel zo leuk!! Vind ik zelf dan hè ...
Welkom en gefeliciteerd, wauw wat een wonder zeg dat jullie nu spontaan zwanger zijn. Een aantal paginas terug staat de zwangeschapslijst, als je wilt kan je die aanvullen.
Zwangerschapslijst Bella013 (??), (??), 2de kindje. 1ste keer vk & echo ?? 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 1 mrt * AngelaV (24), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 7 feb 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 24 feb *icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 1ste keer vk & echo? 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 18 feb * Rhaps (32), 1ste kindje . 1ste keer vk: 25 feb, echo: 24 feb * Chuiqa (28), 1ste kindje. 1ste keer gyn & echo: 12 feb * Arka (??), 3e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Bella013 (22) 2e kindje 1ste keer vk & echo? 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). 1ste keer vk & echo ?? * Stina83 (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? 5 oktober: * Wintersun (28), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. 1ste keer gyn (ivm APS) & echo: 10 feb * Mille (??), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo ?? 6 oktober: * Saar82 (31), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo 4 maart * Miepje1983 (31), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ??
Jeetje ladys wat gaan jullie snel ! @wintersun oooooh wat leuk zeg leuk idee zo !!! @stina Mooie testen we zijn de zelfde dag uitgerekend zie ik @mille mijn darmen doen idd ook gek ! heb zelfs af en toe wat diarree ik vind het testen ook fijn hoor.. aangezien ik afgelopen zondag wat vegen had.. brr lekker doen waar jij je goed bij voelt meid ! @hier Vandaag mn mama verteld dat ik zwanger ben, ze reageerde heel lief ! maar toch ook een beetje afstandelijk.. aangezien mn vorige miskraam.. dat heeft er bij haar ook nogal ingehakt .. dus dat snap ik heel goed ik heb sinds zondag niks meer verloren.. gister nog een heeeel klein beetje bruin verlies ! vandaaag niks meer gelukkig hier onder mijn testen van afgelopen dagen... moet zeggen dat ik de action testen toch heeeel goed vind..
@icsiwonder Waaaauw wijfiej wat goed !!!! wat extra bijzonder !!! hoe voel jij je verder ? gefeliciteerd en geniet van het kleine wonder
Wauw Icsiwonder, wat bijzonder! Supergoed nieuws! @Wintersun; leuk dat ze zo positief reageerden. ik heb mn zoontje een shirt aangedaan met "grote broer". Duurde wel een poos voordat ze t door hadden. Ik had t niet meer, was zo zenuwachtig haha! En toen riep iedereen: echt waar???? Echt? Neee echt? Hahaha iedereen vroeg of t echt zo was. Ze waren zo verbaasd maar superblij. Heerlijk!
Bedankt voor de felicitaties Ik voel me goed wel wat onwerkelijk maar ben wel heel rustig Heb 2 mooie kids en een 3 de erbij is echt een cadeautje Maar heb niet de angst die ik altijd bij de andere had. Dat komt omdat het niet door icsi is denk. Als het misgaat dan hoef ik niet weer een heel traject in tenminste daar ga ik maar vanuit hihi. Lichamelijk gloeiende wangetjes beetje moe en rommelende darmen. Hoop dat de misselijkheid deze keer gaat meevallen want daar zie ik wel tegenop
@icsiwonder hihi die rode warme wangen.. herken ik heeeel erg... en soms zijn mn oren en dan vooral de lellen gewoon dik zo warm en rood zijn ze dan... had ik bij onze eerste ook hihi !!!!