1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    De zwangeschapslijst!

Onbekend wanneer uitgerekend:
    * Chimama (26), 1e kindje. 1ste keer vk & echo

1 oktober zijn uitgerekend:

* Bessefles (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 1 mrt
    * AngelaV (24), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 7 feb

2 oktober:

* Ellenmk2 (28), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 24 feb
    * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 1ste keer vk & echo?

3 oktober:

* Mamajen (27), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 18 feb
    * Rhaps (32), 1ste kindje . 1ste keer vk: 25 feb, echo: 24 feb
    * Chuiqa (28), 1ste kindje. 1ste keer gyn & echo: 12 feb
    * Arka (??), 3e kindje. 1ste keer vk & echo ??
    * Bella013 (22), 2de kindje. 1ste keer vk & echo ??

4 oktober:

* Moon77 (36), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ??
    * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). 1ste keer vk & echo ??
    * Stina83 (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ??

5 oktober:

* Wintersun (29), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ??
    * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. 1ste keer gyn (ivm APS) & echo: 10 feb
    * Mille (??), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo ??

6 oktober:

* Saar82 (31), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo: 4 mrt
    * Miepje1983 (31), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ??

8 oktober:

* Angelea (33), 3e kindje, 1ste keer vk: 12 feb & echo ??

9 oktober:

* Mienma (35), 2e kindje. 1ste keer vk: 9 feb & echo:25 feb
    * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 1ste keer vk & echo ??

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    dank je wel Rhaps!

3. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Lijst ziet er mooi uit zo dames!

Vandaag een honger hier! Blijf eten... Haha

4. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom dan? Ik ben toch gewoon zwanger als ieder ander? Heb bij me eerste kids ook gewoon bij de vk gezeten

5. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ah ok :) omdat je tegenwoordig hoort dat veel vrouwen met een andere achtergrond dan 'standaard' bij een gyn lopen, iig in begin..

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Zo, de vertel cadeautjes voor mijn schoonvader en schoonzus zijn ook klaar, wilde het voor hun eigenlijk op de zelfde manier doen als bij mijn ouders maar ik kreeg niet twee grote lijsten en een dreumes mee op de fiets.

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Oeps, hij staat dwars, maar ik krijg hem niet gedraaid :(

8. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik heb echt het gevoel alsof ik heel erg druk ben geweest vandaag, jammer genoeg is dat alleen mijn gevoel... Mijn buik is ook een beetje onbestemd, ik voel me absoluut niet misselijk maar het is niet helemaal je van het.

Vanavond bestuursetentje en daarna ALV en als penningmeester mag ik het jaarverslag presenteren. Morgenmiddag een bedrijfspresentatie voor young professionals, kennismaking met de 'cultuur' van dat bedrijf (ik verwacht heel veel mantelpakjes en zeker een 40urige werkweek, wat ik nu natuurlijk niet wil) maar goed telt weer voor het uwv. En dan daarna door naar Belgie voor een training tm zondag. Daar heb ik wel zin in, maar ook spannend omdat ik me echt een oud wijf voel op dit moment. Maar goed daar gaat vast heel goed voor me gezorgd worden ;). Hmm alleen deze planning al...

9. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    @Wintersun, leuk heh cadeautjes geven op je verjaardag ;). Wij hebben bedacht dat we een taart gaan bestellen bij de bakker met een tekst a la 'ssst nog niet verder vertellen, wij zijn in verwachting van een uk'.

n ik heb van die kleine boekjes besteld van pake/beppe/opa/oma vertel 's, we hebben alleen besloten die pas te gaan geven na 12 weken als we weten dat het goed zit.

10. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    ohw en hebben jullie het ook steeds zo koud of ligt dat aan mij. Ik heb nu gewoon twee truien aan. Dat ik een koukleum ben weet ik, maar ik krijg het nu af en toe maar niet warm, terwijl het toch niet zo koud is in huis.

11. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een lichte test in de ochtend ik maakte een foto gooi hem vanavond hier als ik thuis ben. Na de afleestijd werd het pas donkerder

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha meiden,

Net nog even naar onze bevallingslijst gekeken, we beginnen al een flinke club te worden! Gezellig!!

Rhaps, dat onbestemde gevoel wat je beschrijft herken ik precies. Niet misselijk maar gewoon "Mweuh" gevoel ofzo. Weet niet hoe ik het moet uitleggen.
    Heb ook bij vlagen dat ik ineens met een big smile op mijn hoofd zit rond te kijken. En die lach is dus echt niet te verklaren voor mijn omgeving. Normaal kijk ik ook wel vrolijk, maar heb nu al een paar keer de opmerking gekregen "Joh, wat kijk je blij? Is er iets?" Moet ik toch een beetje mee oppassen als ik pas na 10 weken mensen iets wil gaan vertellen, haha!

x

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb het juist warm, terwijl ik altijd een koukleum ben.
    Ik moet zeggen ik voel me de laatste dagen echt goed, niet misselijk meer, ik maak me geen zorgen, ben alleen heel moe en mijn borsten beginnen zeer te doen, maar verder voel ik me echt kiplekker, heerlijk, ik geniet er maar van zolang het duurt

14. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even met de kleine man naar de kinderboerderij geweest. Las ik iets wat ik tijdens mijn vorige zwangerschap niet wist: zwangeren kunnen beter niet in een stal komen of geitjes aaien. Zelfde soort risico's als bijvoorbeeld het verschonen van een kattenbak. Weet niet of jullie dat wisten, dus bij deze!

15. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Nu je het zegt gaat er idd een belletje rinkelen
    Maar ik zou het me niet laten weerhouden, ik was toch altijd goed mijn handen voor ik de kinderboerderij weer verlaat

16. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga ook gewoon want die kleine vindt het geweldig! Denk alleen dat ik de geiten even oversla:D

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Je hebt me wel op een idee gebracht, misschien dat ik morgen ook ff naar de kinderboerderij ga met mijn kleine man.

18. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, kan niet wachten tot ik naar een kinderboerderij kan met mijn ukje!! :D :D :D

Dat van die geiten wist ik inderdaad al. Ooit een keer bij Centerparcs geweest met de schoonfam, en een van mijn schoonzusjes was toen zwanger, en die was al maar aan het klooien met een flesje desinfectant :D

19. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Gefeliciteerd. Dames

20. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaaaaaaaaaaap!!!!! Zo leef weer hoor meiden ;) na een ochtend werken (thank god it's wednesday) vanmiddag echt 2 uur op de bank liggen pitten.... Was zooooooo moe!!!!!!!

Ja ja m'n lichaam gaat eindelijk zeggen: je bent zwanger :)

Deel Deze Pagina