Ik heb het ook steeds erg koud brrrr Lekker met me dekentje op de bank. Van de kattenbak wist ik. Nog niet terug gebeld door de vk Maar kan 4 a 5 werkdagen duren
@icsiwonder wauw wat gaaf zeg zo'n verrassing..gefeliciteerd!!! @alle nieuwe ook gefeliciteerd!! @saar82 haha dat van die big smile is heel herkenbaar! ik heb vanmiddag weer 2 uur geslapen, oh ik ben zo moe!pff daarna met mijn zoon naar breakdanceles geweest!
Pfff, net wakker geschrokken. Was spontaan op de bank in slaap gestort, haha! Denk dat mijn lijf me iets wil duidelijk maken... vanavond maar op tijd mijn mandje in! Ik heb het trouwens ook ijskoud. Zometeen misschien maar in een warm (maar niet te warm!) bad!
Whahahaha volgens mij worden we allemaal MOE!!!! En krijgen we het KOUD.... Hier ook koud.... Naja als t daar bij blijft teken ik ervoor
Ik ben al 2 weken doodmoe. En ik zou graag overdag willen slapen, maar mijn zoontje slaapt hooguit 1.5 uur smiddags, tegen de tijd dat hij wakker is slaap ik net (ik ben een moeilijke inslaper) en kan ik niet meer wakker worden. Lukt het wel een keer dan slaap ik snachts niet meer. Ik ga zo mijn haakwerk opzij leggen en mijn bedje in.
Uitleg project: Earlybirdjes Patroon: http://www.earlybirdsfotografie.nl/wp-content/uploads/2014/01/Haak-een-earlybirdje.pdf
Sterrenmama, wat een goed initiatief! Ik zou het denk ik wel kunnen... Misschien moet ik er maar eens aan beginnen! Als je uitleg nodig hebt...
@sterrenmama, hoezo zou je dat niet kunnen? OS niet zo'n ingewikkeld patroon hoor. Als je je basissteken (losse, vaste, halfvaste, half stokje, stokje en dubbel stokje)kent dan kom je al een heel eind. Als je vragen hebt, laat maar weten
Ow wat lief zijn die sterrenmama. Ik zou het ook niet kunnen heb het wel eens geprobeerd Net even door het huis gesjeesd badkamer gesopt en wc gedaan was opgehangen scheeld morgen weer
Wat leuk, dat haken! Hoe (en waar) hebben jullie dat geleerd? Ik zit er zelf aan te denken om te beginnen met breien: de moeder van een vriendin van me had hele schattige vestjes en truitjes gebreid voor het kindje van die vriendin, en ik dacht: dat wil ik ook kunnen! Maar geen idee hoe en waar ik moet beginnen!
De zwangeschapslijst! Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1ste keer vk & echo 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 1 mrt * AngelaV (24), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 7 feb 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 24 feb * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 1ste keer vk & echo? 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. 1ste keer vk & echo: 18 feb * Rhaps (32), 1ste kindje . 1ste keer vk: 25 feb, echo: 24 feb * Chuiqa (28), 1ste kindje. 1ste keer gyn & echo: 12 feb * Arka (??), 3e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Bella013 (22), 2de kindje. 1ste keer vk & echo ?? 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). 1ste keer vk & echo ?? * Stina83 (30), 2e kindje. 1ste keer vk & echo 26 feb 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. 1ste keer gyn (ivm APS) & echo: 10 feb * Mille (??), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo ?? 6 oktober: * Saar82 (31), 1ste kindje. 1ste keer vk & echo: 4 mrt * Miepje1983 (31), 2e kindje. 1ste keer vk & echo ?? 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje, 1ste keer vk: 12 feb & echo ?? 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. 1ste keer vk: 9 feb & echo:25 feb * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 1ste keer vk & echo ??
@saar82 zowel om te leren haken als breien zou je eens op YouTube moeten kijken, zo heb ik het geleerd. Ik vind alleen haken Veel leuker dan breien. Bij de action kan je goedkoop haak of breinaalden kopen en bij de wibra en zeeman kost de Wol niet zo veel. Bij de action hebben ze ook leuke boeken over haken en breien (volgens mij de wibra ook)
Zo eerst even de lijst ge-update! Ik weet nu hoe het moet, kan ook op de iPad.. Yes!! Nou er is druk geklets, heb er maar even een kladblokje bij gepakt ! @arka mijn streep bij de kruidvat was er binnen drie minuten. Niet zo heel duidelijk, pas toen hij goed was opgedroogd werd hij veel duidelijker. Ik vind je streepjes wel duidelijk hoor ... @wintersun happy B-day!!! @mamajen hier geen gele afscheiding dus kan je niet helpen, maar denk wel dat het vrij normaal is. Hier ook de angelsound doppler. Vorige zw bij 14 weken pas het hartje gevonden, mijn baarmoeder lag ver naar achter en had geen idee wat ik moest horen , haha! @icsiwonder mooie test zo'n digitale ... @bessefles wat een leuk shirtje... @mismaaike gefeliciteerd! @rhaps wat voor een training heb je?! Hier ook ijskoud.. Niet normaal.. Wordt gewoon niet warm, zwaar irritant. @saar ik zie je al helemaal zitten met een big smile haha!! @sterrenmama lekker hoor dat bijtanken, niks mis mee.. Wel mooi die early birds goed doel... Wat zijn jullie allemaal crea-bea!! Lijkt me leuk om te doen, weet alleen niet of ik de rust er voor heb.. Is haken moeilijk?! Je zult wel eerst de basics moeten kunnen?! Mijn zus heeft een boekje, dus wie weet kan ik het een keer lenen. Welke wol enzo heb je nodig!? Wat voor naalden?! Zoals je ziet, heb er geen verstand van. Vind het knuffeltje wel echt heel leuk! @ellen nog zo'n slaapkop !!! Hier nog niet echt symptomen, wel een beetje last van mijn onderrug..
stina, haken is echt heel simpel (en verslavend) als je op YouTube zoekt losse haken en vaste haken kan je het zelf proberen iedereen, Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik heb samen met mijn mannetje en heel gezellige dag gehad, manlief is ziek en lag op bed. Ik ga nu proberen om jullie opzij te leggen en te gaan slapen
@stina haha erg he! ik kan de laatste tijd veel slapen, geniet er nog maar van zolang het kan... maar die doppler he, verwar je dat niet met je eigen hartslag? Wij hebben zaterdag een etentje bij mijn broer en zijn nieuwe vriendin, om haar te ontmoeten etc., mijn jongste broer komt ook.. nu had ik ze best graag willen vertellen van de baby..alleen ben ik dan nog maar 5 weken en met het oog op vorige keer (miskraam met 5 weken 2 dagen)zou ik liever nog wachten..dit zou dan ook betekenen dat we het onze zoon ook al moeten vertellen..dilemma! wat zouden jullie doen?