Wij willen het gaan vertellen door beschuit met muisjes uit te delen en 2 shirtje met grote broer/zus aan te trekken.
Goedemorgen, Heb me net aangemeld voor mvm. Eens zien wat vandaag gaat brengen, vandaag is manlief jarig, maar die is nog steeds ziek. Ik ga straks maar ff boodschappen doen voor zaterdag (dan vieren we onze verjaardag) verder nog maar even kijken.
Laatste test gedaan en kan het nu echt pas geloven want het was super goed zichtbaar al bij het neerleggen van de test dus ik kan vandaag met een smile gaan werken. Laatste foto zet ik er zo op vind ik leuk
Ik ben ook benieuwd naar je test mille! Hier alweer even beneden met de kindjes. Me dochter moet naar de psz vanmiddag dan ga ik eens lekker puinruimen nu voel ik me nog goed hihi.
Hier vandaag aan het werk. Eerste afspraak is afgezegd, dus lekker rustig opstarten vanavond sporten en dan lekker op de bank! Jullie allemaal fijne dag!
Ja ben blij dat het nu met een halve oog te zien is haha nu lekker genieten en hopen dat alles goed gaat
Oké, het klinkt heel gemeen, maar ik ben vandaag toch wel blij dat ml ziek is. Ik ben zo ongelooflijk moe, ik ga straks dus maar samen met kleine man liggen en ml haalt hem uit bed als hij wakker word zodat ik nog ff bij kan slapen. Hoe het vannacht gaat zien we dan wel weer.
Hallo dames! Allereerst allemaal gefeliciteerd!!! Ik zou me ook graag aanmelden bij dit forum. Gister en vanmorgen positief getest met kruidvattesten en vandaag ook een CB digitale test gedaan en die zei echt: 1-2 weken zwanger! Mijn NOD is zaterdag dus ik ben helemaal happy! Ik ben al mama van Luca uit augustus 2012, voor hem hebben we 1 jaar in de MMM gezeten en zijn we met hormonen spuiten zwanger geworden. Dit omdat ik PCOS heb (geen eisprong) Na de bevalling kreeg ik toch even een regelmatige cyclus, ik ben de eerste keer dat we het probeerden dan ook direct zwanger geraakt. Helaas kwamen we daar pas heel laat achter (omdat ik dacht dat de PCOS terug was en ik geen positieve zwangerschapstesten kreeg) maar uiteindelijk bleek ik 18 weken zwanger te zijn geweest, maar helaas is de vrucht maar tot 5 weken gekomen en heb ik een curretage moeten ondergaan. Nu dus voor de 3e keer zwanger, weer uit mezelf! en ik voel me nu veel zekerder als de 2e keer. Ik kan morgen bellen voor een afspraak bij de VK voor een vroege echo. Deze keer willen we echt eerst een hartje zien voordat we het geloven. Spannende dagen dus!