1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    miloe, gefeliciteerd en welkom!

2. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd wel zin om te werken maar vandaag dus niet. Maar moet echt van 13 tot 21 uur :( kan zo in slaap vallen nu maar douche en dan naar me werk rijden

3. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mille: Had jij nou ook gister je NOD? Weet het niet meer zeker, maar er was iemand die gelijk liep met mij.
    Ik heb nog niet getest, weet niet zo goed wanneer ik ga testen. Het liefst test ik toch wel morgen of zo, maar hoe langer ik wacht, hoe duidelijker de test. Pff lastig zeg. Zeker omdat ik van alles voel, wat ik herken van mijn vorige zwangerschap. Maar het is ook elke keer weer een beetje bang zijn voor weer een miskraam. Maar ik ga proberen om zoveel mogelijk te genieten, dat heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan en ben ik erg blij om. Dus ik blijf gewoon bij deze groep en als ik een test heb gedaan, zal ik de foto plaatsen:)

4. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik had zondag mijn nod. Het beste is om tot morgen te wachten maar ik weet hoe moeilijk het is. Ik kreeg 2 dagen voor nod een lichte streep. En 3 en 4 dagen voor nod was het negatief. Ik hoop voor je dat het positief is :)

5. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!! Handig he, vlak na elkaar jarig zijn!!!!! Ik was de 22e jarig en m'n vent de 24e :D

6. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd miloe!!!

7. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd en welkom Miloe!
    @mille wat een mooie knaltest:D super!!

hier vanmorgen weer bij de chiropractor geweest en heeft me even laten zien dat het ook geen probleem is om me te behandelen als mijn buik straks gaat groeien:D
    vanavond naar de diploma uitreiking van mijn beste vriendin en daarna klein feestje bij haar thuis..
    en de man van een andere vriendin krijgt vandaag de uitslag van het z'huis, er was een plekje gezien op zijn longen,hopelijk is het niks!
    fijne dag allen!

8. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb eergisteren positief getest en verwacht dat de uitgerekende datum 10-10 zal zijn van ons tweede kindje.

9. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mille mooie test :D...

@wintersun gefeliciteerd!

@ milloe van harte!! Welkom!!

Zoooo ik ben kapot... Vanaf 7:00 al druk in de weer.. Zit net even een boterham te eten is mevrouwtje alweer wakker.. Dacht ff een uurtje voor mezelf te hebben.. Mmmmm. Zo straks na het eten ook nog werken, dus denk dat ik vanavond helemaal ko ben.. Zo genoeg gezeurd :p..

Ik heb trouwens net wat basic haak dingen gekocht. Ben benieuwd of ik een keer de rust kan vinden... Wil ook zo'n mooi ding haken.. Duurt nog even denk ik ;)!!!

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ellen oh wat spannend!! Hopelijk is het inderdaad niks. Fijne avond..

@kaas welkom en gefeliciteerd...

11. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    kaas welkom en gefeliciteerd!

ellen, duimen dat het niets is! Veel plezier vanavond.

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @nieuwe dames welkom :)!

@milou: wat spannend dan idd en mooi dat je toch spontaan zwanger bent geworden :). Jeetje wel heftig van je vorige zwangerschap :(.

@wintersun: nog gefeliciteerd! Hoe reageerde sv en sz? En natuurlijk gefeliciteerd met je hubbie :)!

@ellen: gezellige avond en hopelijk is de uitslag goed.

@verder: geen idee meer ;). De vergeetachtig begint hier al ;).

13. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!!
    Goed bezig geweest vandaag heel veel kunnen opruimen en 2 vuilniszakken vol troep kunnen weggooien. De jongste nu nog even op bed.
    Papa komt pas om half 6 dus is even afzien haha.
    Ze worden dan echt vervelend.

Vanavond lekker sporten met een vriendin :)

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    welkom aan alle nieuwe meiden en gefeliciteerd.

Moon, helaas was het een stuk minder leuk als bij mijn ouders. Mijn schoonzus is niet komen opdagen, mevrouw heeft voor het eerst sinds 5 jaar een vriend en dat is schijnbaar belangrijker dan mijn verjaardag, ze heeft ook niet afgebeld.
    Mijn schoonvader was wel verrast maar hij had het cadeautje open gemaakt, duurde even voor het doordrong, zei leuk en ging toen over op het volgende onderwerp. Ik heb hem misschien ook maar een kwartier gezien, want ik ging mijn zoontje naar bed brengen en toen is hij weggegaan, hij riep Nog wel gedag onder aan de trap. Op dit soort momenten mis is mijn schoonmoeder zo erg (zij is twee weken voor de geboorte van mijn zoon overleden)
    maar goed Het is weer achter de rug, mijn sz heeft het van mijn man via de app gehoord, hij was echt pissed op haar.

15. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    ojee wintersun dat is niet leuk zeg!!:x

uitslag was godzijdank goed, dus ze kunnen weer opgelucht ademhalen :)

16. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh wat fijn Ellen!!!!!

En pffff wintersun, wat jammer dat het niet zo gegaan is als je gehoopt had......
    Maar gelukkig heb je onze positieve reacties ;)

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gelukkig wel sterrenmama, en mijn ouders die vinden het ook helemaal geweldig en persoonlijk vind ik dat belangrijker, maar ik vind dit heel lullig voor mijn man.

18. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha dames! goeie dag gehad? Ik inmiddels weer afgepeigerd op de bank!

@nieuwe dames: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom! :D

@wintersun: wat een bluh reactie zeg! Lijkt me niet fijn, en ook nog op je verjaardag! Waarmee, overigens, nog van harte gefeliciteerd (ben ik volgens mij gisteren vergeten, sorry!) en vandaag gefeli met je vriend! :)

@ellen: fijn dat je uitslag goed was!!

Mijn vriend is een paar dagen weg. Wij hebben nog aan niemand verteld dat ik zwanger ben, en ik merk dat ik het heel lastig vind om er niet over te kunnen praten nu mijn vriend er even niet is... We zijn wel veel aan het sms'en enzo, maar da's toch anders dan er gewoon even over kunnen kletsen met hem. Zit er hard aan te denken om het toch aan een hele goede vriendin te gaan vertellen... Hm... Probeer me in te houden!

x

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @wintersun: niet zo leuk zo'n reactie :(:x. Viel het kwartje wel bij je sv?? Niet netjes van je sz om niet even contact op te nemen....helaas heb ik zo'n zwager ;).

@ellen: fijn :)!

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Moon hij had het wel zelf door, maar het duurde ff.
    Mijn sz is er sowieso een met gebruiksaanwijzing, is nooit in om iets te doen wil eigenlijk nooit het huis uit etc. maar dit vind ik toch wel een hele grote teleurstelling.

Deel Deze Pagina