1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Heb altijd cyclus van 30 of 32 dagen, deze keer Normaalgezien 30, dus vrijdag, maar denk toch laat ei en toen was ik dinsdag inderdaad 4 weken en 1 dag met hgc van 207
    Morgen weet ik uitslag van vandaag, zou moeten verdubbeld zijn.

2. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik lig weer in bed met mijn hand op me buik haha meer mensen die dat nu al doen? Morgen en heel het weekend vrij alleen weet ik niks te doen de tijd gaat zo langzaam van alleen thuis zitten

3. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil trouwens ook op de lijst ben 21 en dit is me 2e kindje

4. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frustrerend, als eerste op de lijst uitgerekend en bijna als laatste mijn eerste afspraak!

Eind van de middag een flinke smak gemaakt en vanavond gelijk steekjes in mijn onderbuik. Natuurlijk is het nog zo pril dat er niets aan de hand kan zijn, maar toch ff minder leuk.
    Morgen een vriendenweekend weg waarin we het nog stil willen houden. Ik fake dus maar een antibiotica kuurtje, kan ik mijn alcohol loze weekend in ieder geval verklaren:)

Wel trusten allemaal!

5. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de echo ook nog niet gepland als ik geen
    vroege echo mogen maak ik zelf een afspraak met
    een echobureau in de buurt. Ik wil het gezien hebben
    voor 1 maart omdat we het 2 maart willen vertellen aan de familie.

@ wintersun wat lruk zeg dat je dat zelf kan haken. Bij me dochter heeft me moeder zo'n kleed gehaakt zo leuk.

Heerlijk gesport en zo lekker me bedje in slaap lekker meiden

6. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Hier nog 2 weken en 5 dagen tot de echo en afspraak gyn. Ene kant vind ik het wl jammer dat ik nu niet een week eerder kan, maar vakantie is ook wel heel fijn :) helemaal na deze drukke periode van werk! Gaat de week vast snel voorbij!

Bessefles, oh jee gevallen. Hoe gaat het met de steekjes enzo? Alles al wat rustiger?

Sporten jullie ook dames? Tot wanneer zijn jullie van plan om door te sporten? Even nieuwsgierig :) hier volleybal en paardrijden.

7. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    En oh ja, wie is de mol! Zo leuk!! Ik kijk ook, heb alleen vanavond gemist ivm sporten.. Dus ssst nog niet zeggen wie er uit is als jullie willen :) ik denk ook dat Jennifer of Suzanne de mol is

8. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou jullie moeten blij zijn met al die vroege echo's hier is de eerste pas met ongeveer 20 weken. En eerste afspraak met ongeveer 10 weken. Ik woon niet in nederland en wil nog anonym blijven

9. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Jeetje dat duurt lang zeg Mille!

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamajen wil tot het einde blijven sporten! Wel op een laag pitje maar heb zwangerschapsgym gedaan tot 37 weken! Lekker actief sporten :D!! Ik heb nu een crosstrainer en daar wil ik wel regelmatig op blijen staan. Beetje fit de bevalling in! Maar goed zitten in wk 4 hè!! Dus weet niet hoe lang ik het vol hou ;)!! Ga wel weer die gym doen.

@mille dat is weinig! Pas bij 20 weken een echo. Dat is laat. Geen pretecho dan?! Zou niet zolang kunnen wachten...

11. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat gelukkig wel aardig, denk dat het weinig te maken had met vallen, maar maak me nu iets sneller druk over mijn lijf.

Ik zwem nog 2 keer in de week. Tijdens vorige zwangerschap last gehad van bekkeninstabiliteit en kon op het laatst bijna niets meer. Hopelijk valt het deze keer mee, maar moet dus goed oppassen dat ik mn lijf niet ga over belasten. Heb nu natuurlijk ook nog een klein mannetje om voor te zorgen en dat wil ik graag kunnen blijven doen.

12. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @arka hoop morgen op een mooie uitslag!!

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh sterrenmama dat is zooooo :D!!!

Ik volg wie is de mol niet echt vandaag wel aanstaan.. Wel mooi programma maar denk er niet altijd aan om te kijken..

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dank je! Ik hou jullie op de hoogte!

15. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd arka!!!!

Whahahaha mamajen... Ik en sporten??? Als kind en tiener heeeeel veel gedanst, later veel bodyjam gedaan... Maar sinds dat we met ivf waren gestart heeeel weinig gedaan....
    Afgelopen voorjaar een racefiets gekocht, maar vastgeklikt op een fiets vond ik een beetje eng om zwanger te doen... Heb dus maar weinig km gereden :( wel geprobeerd met 7 weken zw in de bergen in Frankrijk, maar werd zooooo duizelig dat we na 10 km zijn omgekeerd....
    Wilde dit voorjaar hard gaan trainen, zodat ik de Alpe d'Huez op zou kunnen in augustus.... Maar hoop dat dat dit jaar niet gaat lukken ;)

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden. Wat een nacht zeg, heb heel onrustig geslapen, veel wakker, ene moment koud en het volgende lig ik te transpireren. Heb ook heel veel gedroomd, oa over mijn werk, over de baby en weet ik wat Nog meer. Ik ben geloof ik moeier wakker geworden dan dat ik ging slapen. En dan moet ik straks nog werken. Maar eerst manneke naar het kdv brengen en bij de etos ff wat pakken newborn pampers in slaan (vandaag en morgen 50% korting)

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    De zwangerschapslijst

Onbekend wanneer uitgerekend:
    * Chimama (26), 1e kindje.

1 oktober zijn uitgerekend:
    * Bessefles (30), 2e kindje.
    * AngelaV (24), 2e kindje.

2 oktober:
    * Ellenmk2 (28), 2e kindje.
    * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes).

3 oktober:
    * Mamajen (27), 2e kindje.
    * Rhaps (32), 1ste kindje .
    * Chuiqa (28), 1ste kindje.
    * Arka (30), 3e kindje.
    * Bella013 (22), 2de kindje.

4 oktober:
    * Moon77 (36), 2e kindje.
    * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk).
    * Stina83 (30), 2e kindje.

5 oktober:
    * Wintersun (29), 2e kindje.
    * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's.
    * Mille (21), 2e kindje.

6 oktober:
    * Saar82 (31), 1ste kindje.
    * Miepje1983 (31), 2e kindje.

8 oktober:
    * Angelea (33), 3e kindje.

9 oktober:
    * Mienma (35), 2e kindje.
    * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's.

10 oktober:
    * Kaas (30), 2e kindje.

11 oktober:
    * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA).

Afsprakenlijst
    7 februari - AngelaV vk & echo
    9 februari - Mienma vk
    10 februari - Sterrenmama gyn & echo
    12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo
    14 februari - Arka vk & echo
    18 februari - Mamajen gyn & echo
    24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo
    25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo
    26 februari - Stina83 vk & echo
    1 maart - Bessefles vk & echo
    4 maart - Saar82 vk & echo
    10 maart - Kaas echo
    12 maart - Kaas vk

18. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wintersun erg herkenbaar dat slechte slapen heb ik bij me eerste zwangerschappen heel erg gehad. Nu alleen eerste nacht dat ik het wist. Nu gaat het wel. Maarja ben nog maar net zwanger he hahah.

@ sporten bij de eerste gesport tot 38 weken veel zwemmen en fietsen voelde me ook geweldig.
    Bij de 2 de.gesport tot 20 weken vreselijke zwangerschap gehad kon niks meer.
    Nu wil ik zolang mogelijk blijven sporten.
    Ik zwem 2x per week en fiets veel.
    maar gaan de zomer tegemoet.dus dan heb je zoiezo meer energie. Bij me 2 de gingen we de winter.tegemoed

19. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    blegh, de misselijkheid is terug en hoe. En ik moet ook nog buiten wachten omdat ik geen sleutel heb van mijn werk en het stinkt hier enorm naar vis.

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    zo, de eerste 4 pakken pampers newborn zijn binnen. Scheelt toch weer 20,- ;)

Deel Deze Pagina