Mooi op tijd ingeslagen Wintersun Arka, heb je al uitslag? Hier aan het werk, maar zo moe. Misselijkheid valt wel mee, wel veeeel honger. Is het al 5 uur? Ben toe aan weekend!
ja je kan er maar beter op tijd bij zijn. Ze hebben vaker per jaar dit soort aanbiedingen. Volgens mij kreeg arka vanavond pas de uitslag.
Vanmorgen de vk gebeld. Ik krijg 28 feb de eerste echo (vroege is hier met 8 weken) Probeerde het in de lijst te krijgen, maar ik krijg de lijst niet gekopieerd met mn telefoon en ook niet met mn tablet.. heb ook mn werk direct gebeld, zodat de roosteraar en manager ervan af weten. Ik werk namelijk in de zorg met ernstig verstandelijke gehandicapten met agressie. Wij mogen vanaf 10 weken niet meer op een bepaalde groep werken, waardoor ze het het liefst zsm weten. De rest van mn collega's licht ik in na de eerste dcho. Het word nu toch wel steeds echter
En arka??? Weet je de uitslag??? Miloe: dan moet je het bericht quoten, je dingen veranderen en dan de stukjes met
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1ste kindje . * Chuiqa (28), 1ste kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2de kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1ste kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). Afsprakenlijst 7 februari - AngelaV vk & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
vermoeidheid valt hier gelukkig nog wel mee. Maar ja met 2 peuters is het toch wel vermoeiend, ben niet vermoeider dan anders . Bij de 1e t/m 38 wkn gezwommen, zat toen in ziektewet ivm hernia en werkte maar 9 uur per week. Bij 2e heb ik 32 uur gewerkt tot aan verlof en met een dreumes thuis had ik geen puf meer om te sporten. Nu probeer ik nog wel wat te fitnessen 1x per week en straks zwemmen of yoga leek me wel wat.
vertellen: ik heb het dinsdag mijn zusje verteld. Had haar voor wat andere dingen aan de telefoon en zei dat ik van ons feestje een leuke foto had gemaakt. Mobiel had ze niet bij de hand maar ging later wel even kijken. Had dus een foto van CB-test gestuurd. Ze belde gelijk terug en was heel enthousiast. wil altijd nog een keer naar de 9-maandenbeurs en heb mijn zusje meegevraagd, daarom ook al verteld zodat ze oppas kan regelen. Als alles goed gaat zal dit laatste zwangerschap zijn en wil ik graag zwanger de beurs bezoeken.
Miloe, kon je met jou geschiedenis niet eens eerder een echo krijgen? Flauw. Heeft er iemand lucifers in de aanbieding? Ik kan mijn ogen amper open houden.
Is er plek voor nog eentje?? Ik spring er vanaf hier even in hoor.... Best een klus om bij te lezen en weet nu al niet meer wat/wie/hoe/waarom enz Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben van ons 4e kindje, zo blij!!!
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1ste kindje . * Chuiqa (28), 1ste kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2de kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1ste kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). Afsprakenlijst 7 februari - AngelaV vk & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
Julix welkom. koud en warm heb ik ook wel last van en niet te snel opstaan. Dan trekken mijn banden samen en is niet echt prettig. Maar ja voor mij wel een teken dat ik zwanger ben dus als het zo blijft, prima. Zie wel op tegen de 6e week. Bij beide kindjes werd ik toen erg misselijk tot 24 en 22 weken. Afwachten.
sterrenmama wat gemeen hier vandaag ook koud. julix, tuurlijk mag je er bij, van harte gefeliciteerd. angelea Ik heb vandaag ook al een paar keer gehad dat mijn banden samen trekken, voelt echt niet fijn
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3de kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1ste kindje . * Chuiqa (28), 1ste kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2de kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1ste kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). Afsprakenlijst 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
Heb mezelf even aangepast. Ik loop namelijk bij de gyn ipv bij de vk. Nog een vraagje.. hoe snel nam MvM contact met jullie op (degene die meedoen dan).. ik heb me begin van de week opgegeven en nog niks gehoord. De eerste keer dat ik meedeed werd ik de volgende dag gebeld.
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik wil zo graag het huis opruimen maar ben vandaag zo lui. Zit nu op een keukenstoel en wil echt wat doen maar echt even geen zin om de afwas te doen maar wil ook niet op de bank liggen ga maar een lange warme douche nemen