Hoera, het is weekend! Had geen seconde later moeten beginnen, ben kapot! En ik heb het ook de hele dag al weer ijskoud. 's Avonds, verander ik alleen wel in een klein kacheltje, lijkt het wel! Als ik in bed lig, heb ik het steeds ineens zo warm! Heel gek! Ga straks lekker rustig aan doen. Vanavond nog wel even een feestje waar ik een appearance moet maken, bluh... x
En vanavond hetzelfde als de middag.... T hoekje van m'n bank.. Of ik duik in t hoekje van de bank bij een vriendin van me Maar moet nu eerst naar buiten voor de hond... Brrrrrrrrr en heb t al zo koud!!!!!
AngelaV, ik heb me gister aangemeld voor MVM en had gisteravond een mailtje dat ze begin volgende week contact met me opneemt om een afspraak te maken. Saar, doe niet zo gemeen, ik moet nog een half uur ik ga vanavond mijn verjaardagscadeautje ophalen. Zet straks wel een foto neer
Hier maandag opgegeven voor MvM, woensdag heeft ze me gebeld, vandaag is ze langs geweest -> ik mag nu al meedoen! Ik vind de teststreep eigenlijk wel heel fel voor 4,5 week...
ik begin het precies eindelijk te geloven. Een aantal vriendinnen weten het al, maar mijn ouders nog niet. Aan de ene kant wil ik het mijn dochters eerst vertellen, maar aan de andere kant: ik zie ze dit weekend en weet niet of ik het nog kan verzwijgen...
Mooie uitslag akra! Wat moet dat spannend geweest zijn voor jou! Wintersun: 8 weken is bij ons vervroegd.. Maargoed ik ben daar ook wel gerust mee, dan MOET t hartje wel kloppen en niet net zo als vorige keer dat ik dan nog anger in twijfel zit, omdat t eerder nog kan dat t hartje iets later gaat kloppen.. Maar voor nu: het hartje klopt gewoon en in oktober kan ik mijn 2e wonder in de armen sluitwn