Dank jullie lieve meiden Nu moet ik het echt wel gaan geloven hé Wanneer vertellen jullie het jullie kinderen? Onze dochter van 6 vermoed het denk ik, ze is zo gevoelig...
@welkom nieuwe mama!! @sterrenmama foto!!!??? @wintersun foto??!!! @arka yeaaaaah!! Genieten nu!! Ik hoef niks te vertellen daar is mijn meisje te jong voor .. @miep zeker een knaller zeg.. Ik heb me opgeven voor mvm en ze belde meteen.. Ze komen volgende do, dan ben ik 5 weken en 5 dagen en dan kon ik meteen beginnen. Moest je van te voren al urine opvangen trouwens?! Wow een tweeling zou best kunnen !! Heb je dat idee ook echt?! Voor alle vermoeide dames, lekker op de bank liggen en je laten verwennen. Ga ik zo ook doen ... Fijne avond..
@stina: je moet wel urine opvangen, dan gaat ze live testen. Ik denk het niet echt hoor, van die tweeling. Vind het alleen mooi om mijn man op te stoken! Haha
@miepie: mooie duidelijke test ! Enne wie weet . @arka: Jeej, mooi meis ! @wintersun: hoe reageerde je sz vanmorgen? @sterrenmama: ook benieuwd ! @julix: welkom @rest: hier ook koud en moe. Nou ja, niet echt moe maar wel slaperig en gapen. Even een vraagje....vl dacht me te verwennen en lief te zijn door sushi van ah (uit de koeling) voor me mee te nemen. Nu vraag ik me dus af of dat kwaad kan? Nu al? Ik weet dat vers wel mag.....het frustrerende is dat het lonkt .
Hm... Ik heb twee weken geleden nog verse sushi gegeten in een restaurant (wel de roofvissen vermeden - wist toen nog niet dat ik zwanger was, maar had een sterk voorgevoel). Had gelezen dat dat okee was. Dacht dat prefab sushi wel een risico met zich mee zou brengen, ivm listeria...
Volgens mij kan je idd beter geen prefab eten. Maar aan de andere kant ontstaat pas met 8 weken een directe bloedband met je kindje
@saar: verse vis (en dus ook verse sushi) mag je gewoon in je zwangerschap eten. Zou er wel voorzichtig mee zijn en het alleen eten als je zeker weet dat het goed is! Van prefab sushi weet ik niets...
@arka erg mooie waardes! Nu genieten! @miepie daar is manlief hier ook bang voor zal je net zien hahah. Zo ik heb ook weekend!!! Wij hebben het onze dochter nog niet echt verteld er valt wel eens iets maar ze pikt het nog niet echt op ze is nog maar 2,5 jaar. Maar goed ook eerst maar eens kijken of alles goed is. Ow heb het zooo koud brrr en misselijkheid begint helaas ook af en toe te komen. Mag ik al 12 weken voorbij zijn hihi
Snap ik! Nice!! Wij hebben al een kinderwagen en een box gekocht (van een familielid). Die staan nu in opslag bij mijn schoonfamilie. Had het er van de week met vl over, om die spullen gewoon op te halen, hebben ze in één keer door wat er aan de hand is, haha!
Voorlopig gebruiken we hem als buggy voor mijn zoontje Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb vanmorgen op het Kdv het cadeautje aan mijn sz gegeven en ze was helemaal enthousiast en bleef zich verontschuldigen dat ze er woensdag niet bij was.
Ja dat wel, maar toch ben ik in haar teleurgesteld dat ze niet even netjes heeft afgebeld. Maar goed daar ben ik nog al een zeikerd in. Laat het nu gewoon achter me. En ga me focussen op leuke positieve dingen
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (??) 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). Afsprakenlijst 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
O ja, dat is ook zo. Daar heb je helemaal gelijk in. O, nou dan ben ik ook een zeikerd haha. Kan daar dan altijd te lang over bezig blijven enzo . Leuke wagen !
Gister gezien op marktplaats en een bod gedaan en vandaag opgehaald. Maar we gaan hem ook al meteen gebruiken he
Jeej wat een leuk cadeau!! Hier hebben we niks nodig alleen kleding kleine maatjes straks. Heb pas alles weggedaan.. Maar shoppen is helemaal niet erg