Sterrenmama, fijn dat het loos alarm is. Lijkt me met jouw voorgeschiedenis extra spannend! @wintersun, dat lijkt me irritant als mensen er nu al naar gaan vragen!! Zeker als je het nog even voor jezelf wilt houden. Ik hoop dat wij het zo lang mogelijk voor ons kunnen houden, maar heb er nu al moeite mee!
Meiden die misselijk zijn, ik heb misschien een tip voor jullie. Gembercapsules. Ik was de hele dag enorm misselijk en vanmiddag was ik het zat en ben (onder werktijd) naar de gezondheidswinkel gegaan en deze gehaald (na een tip van mijn mamagroepje op fb) ik had ze ingenomen en een halfuurtje later was mijn misselijkheid als sneeuw voor de zo'n verdwenen
@wintersun, die ga ik morgen gelijk halen!! Vorige keer werd me aanbevolen om van alles te eten en drinken waar gember in zat. Maar vind het zo vies, daar werd het niet beter van!
@bessefles, dan is dit echt een uitkomst voor je, gewoon innemen met water en je proeft helemaal niets
Mijn eerste kindje wordt op 27 maart 2 hij is 22 maanden. Dus mijn zoontje krijgt een broertje / of / zusje .
hoi hoi ladys !! ik mag me ook eindelijk bij jullie voegen vanmorgen positief getest♥ ben al een trotse mama van een zoon van okt'11 in aug een miskraam met 10 weken gehad. . en vandaag eindelijk weer positief hihi !!! iedereen gefeliciteerd! !! en blijven plakken he kleintjes!!!!
Hallo damesss! Leuk dat ik me hier ook mag melden! Als het goed is ben ik 1 oktober uitgerekend. Mn zwager is 2 okt jarig, wordt nog spannend haha Trouwens: ben 23, wordt 11/02 24jaar ☺
welkom ladys, als jullie willen mogen jullie je zelf aan de lijst toevoegen (ja ik ben liever lui dan moe)
zwangeschapslijst! Bessefles 1 oktober 2014, 2e kindje, 30 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Mamajen 3 oktober, 2e kindje, 27 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Moon77 4 oktober, 2e kindje, 36 jaar 1ste keer vk?? 1ste echo?? Wintersun 5 oktober, 2e kindje, 28 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Sterrenmama 5 oktober, 1e kindje na 5mk's, 29 jaar 1ste keer gyn (ivm APS) 10-2 1ste echo 10-2 AngelaV 1 oktober, 2e kindje, 24 jaar 1ste keer gyn: 07-02 1ste keer echo: 07-02
Zooooo m'n alcoholvrije verjaardagsfeestje goed aan t vieren!!!! Lang leve de alcoholvrije wijn!!!!!!! Valt t niet op
@sterrenmama Oh kijk aan dat is handig !! Zou iemand mij op het lijstje kunnen zetten... heb namelijk geen ideee hoe dat moet*schaaaam* ! 4 okt? -is een gokje 2e kindje (*in aug 10 wk) afspraak vk is nog niet gemaakt.
Hoi dames! Allemaal gefeliciteerd! Ik mag me hier ook melden! Gisteren erachter gekomen dat ik weer zwanger ben, heb al een zoontje van begin 2013. Het was de eerste ronde raak, heel blij mee (maar ook best schrikken )!
zwangeschapslijst! Bessefles 1 oktober 2014, 2e kindje, 30 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? AngelaV 1 oktober, 2e kindje, 24 jaar 1ste keer gyn: 07-02 1ste keer echo: 07-02 Mamajen 3 oktober, 2e kindje, 27 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Moon77 4 oktober, 2e kindje, 36 jaar 1ste keer vk?? 1ste echo?? Fryskfamke22 4 oktober, is een gokje, 2e kindje (* in aug 10 wk), ... jaar 1ste keer vk ?? 1ste keer echo ?? Wintersun 5 oktober, 2e kindje, 28 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Sterrenmama 5 oktober, 1e kindje na 5mk's, 29 jaar 1ste keer gyn (ivm APS) 10-2 1ste echo 10-2 Miepje1983 6/7 oktober, 2e kindje, 31 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ??
Gefeliciteerd meiden!!!!! Pfff toch wel vroeg zo na m'n ons feestje, maar nu eerst speuren met de hond
Sterrenmama, gefeliciteerd met je verjaardag! Handig die wijn, wij hebben volgende week een weekend weg met vrienden en ben nog druk aan het verzinnen hoe ik het nog 'geheim' kan houden... Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd!
@nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd ! @hier: Blijf zo onzeker . Heb zo weinig kwaaltjes en mijn testen (jaja testverslaafd) lijken ook niet zo heel donker te worden. Willen jullie effe meekijken ? Het zijn de cassette testen van z&k.