Hallo allemaal, Ik heb vandaag (twee keer) positief getest. Ik heb van mijzelf geen cyclus en Ben sinds april bezig met clomid. Daar bleek ik resistent voor. We hebben twee maanden pauze inglast voor we met injecties zouden beginnen. Vandaag een feestje en ik hou wel van een wijntje daarbij dus ik dacht vanmorgen kan nooit kwaad om te testen. Ik viel van me stoel!!!! Ik denk dat ik rond 4 weken zwanger Ben maar precies DE dag weet ik niet. Maandag maar gelijk bellen. Ik Ben 25. Jullie allemaal gefeliciteerd! X
Hey dames! Wat word hier al veel gekletst! Ben eerst lang bezig om t terug te lezen haha Wij willen wel weten wat t word, maaf verder niet vertellen.. wij doen geen nekplooimeting.. ook met handicap is t welkom. Hier proberen we t deze keer (behalve t werk) stil te houden, maar hoop dat ik t nog een maand volhoud en dat mn buikje het voor die tijd niet al verraad Hoe gaan jullie t vertellen? Ik heb 2 9 maandenafscheurkalenders gekocht voor opa en oma 's. Dan scheuren we de blaadjes eruit tot de dag waar we t verellen...
Mag ik vragen hoe jij met de angst om gaat ? Ik gebruik nu bach resque spray en dat lijkt wel te werken. Saar ik hoop het ook , maar tot de eerste vroege echo word het gewoon spannend . Endan de volgende echo en bij 13 weken ga ik denk ik pas echt genieten. En daarna ga ik me druk maken om de bevalling. De bevalling van mijnzoontje is uitgedraait op een spoed keizersneden en daarna 3 dagen ic en daarna nog 4 dagen bij mijn op me kamer , jochie was echt ziek
Miepiemoos, welkom en van harte gefeliciteerd. Wauw, wat een mooie verassing zeg, denk dat je daar je wijntje graag voor laat staan
Heb niet echt angsten hoor, meer bang voor nog een teleurstelling... Ik bedoelde de 6e zwangerschap om handen te schudden... Ik ben van mezelf heel relaxed en ontspannen.. Maar ook ik heb momenten dat ik denk: pffff waarom zou t nu wel goed gaan? Die andere medicatie hielp ook niet, dus waarom deze wel???
Welkom miepiemoos!!!! Kan me voorstellen dat je van je stoel viel!!!! Zoiets verwacht je niet als je in de MMM zit Ik had dat ook bij m'n eerste zwangerschap (was spontaan na 2 mislukte ivf)
Bedankt voor het welkom Miepiemoos, gefeliciteerd! Hoe wij het gaan vertellen? Euh, ik denk dat we het gewoon zeggen... Of waarschijnlijker; dat zullen de kinderen wel doen . Wij hebben helemaal niks met grappig bedoelde t-shirtjes en andere omwegen. Een ander mag van mij hoor , maar aan ons is het niet besteed. De kinderen zullen het als eerste horen, maar ik wil nog wel even wachten. Eerst maar eens een echo. Ze zullen ontzettend blij zijn, dat weet ik zeker. De vorige keer hebben we het wel eerder verteld, met de mededeling "de dokter moet eerst gaan kijken of het kindje gezond is, want als het niet gezond is kan het niet geboren worden". De oudste heeft keurig de mond op slot gehouden, de 2e flapte het nieuwtje er zo uit op de psz toen een ander kind heel toevallig precies hetzelfde nieuws te vertellen had in de kring En of we het geslacht willen weten? Ik denk het wel. Vooral om praktische redenen, wil van tevoren wel weten welke babyspullen ik weg wil doen of juist bewaren. Manlief hoeft het niet te weten, maar vindt het ook in die zin wel handig. We hebben al 3 verschillende scenario's gehad haha; 1e wisten we het zelf niet, 2e wisten we het en hebben we het iedereen verteld, 3e wisten we het en hebben we tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten. Ik ga proberen het hier bij te houden... Pfffff, als het lukt
Bij ons is er geen medische reden gevonden voor de miskramen , en nu zegt de medische wereld je lichaam heeft bewezen dat het kan dus hou je daar aanvast. Op dit moment benk ik ook niet echt bang meer , alleen die onzekerheid is kiling
Welkom nieuwe dames! Wij willen het wel graag weten! Heb zelf wel een beetje een voorkeur naar een meisje Al is een jongen net zo welkom. Hier erg moe en veel misselijk achja niet klagen maar dragen
Dat is t rotste van meerdere miskramen.. Het niet weten waarom!!!!!! Snap precies wat je bedoelt, ookal hebben wij nu waarschijnlijk een antwoord. Geen leuk antwoord, maar wel een antwoord op die killingvraag!!!
nieuwe dames! welkom en gefeliciteerd! geslacht willen weten, ja ben wel heel benieuwd! vorige x sterk gevoel voor een jongetje, dat klopte! Nu voor een meisje..en we zullen zien of het klopt angst voor mk's, herkenbaar.. maar deze x probeer ik heel erg te genieten ipv alleen maar bang te zijn zoals bij de zwangerschap van m'n zoon. Ik voel me al zo rijk dat ik hem heb mogen krijgen ookal was het voor mij erg kritiek tijdens de bevalling.
Zoon viel net in slaap op de bank. Heb nu heel de avond voor mezelf maar wat zou ik doen? Huis ziet er al super uit en tv kijken wil ik niet. Lezen heb ik ook niet zo zin in. Dan maar achter de computer en muziek luisteren. Vind dat de tijd wel iets sneller mag nu wil zo graag het hart met de angelsound horen met ongeveer 10 weken. Ik ga maandag denk bellen voor een afspraak dan heb ik een datum waar ik aan kan denken
Ben trouwens wel benieuwd naar jullie kwaaltjes hier bij 4 weken en 2 dagen : Meer speeksel Minder borstvoeding Opvliegerig Dromen Niet kunnen slapen Opvliegerig Rommelende darmen Meer afscheiding Hart kloppingen Snel buiten adem En er is vast meer...
kwaaltjes tot nu toe: zeker opvliegerig, kort lontje vergeetachtig af en toe kramp in buik bij snel opstaan licht gevoelige borsten hele dag trek Zwangerschap tot nu toe lijkt heel erg op die van bij mijn dochter, denk daarom ook wel dat dit een meisje wordt. Mijn zusje zegt een tweeling. Zij is wat spiritueel en heeft het heel vaak ook goed. Eerlijk gezegd hoop ik het niet, 3 kinderen vind ik eigenlijk wel genoeg. Mocht het toch zo zijn dan zijn ze welkom, maar voorkeur voor 1.
Hoi dames, Wij laten wel de nekplooimeting doen en willen ook weten wat het geslacht is! Weten nog niet of we dat vervolgens aan iedereen gaan vertellen!
Onze ouders weten het! Nu moet ik het echt wel gaan geloven. Vandaag weer last van buik en rug, dus teveel naar toilet gaan kijken...
Zo thuis lekker op de bank onder een dekentje. Symthomen: Geen trek Misselijk Koud hebben Pijnlijke borsten Moe Sneller buiten adem Lichte obstipatie Niet tegen vieze luchtjes kunnen